Mattia Binotto: nelaukite mūsų mašinos „B“ versijos (24)

Mattia Binotto: nelaukite mūsų mašinos „B“ versijos
logo Birželio 17 d. 10:21, Ferrari

Gegužės pabaigoje „Ferrari“ baigė analizuoti problemas, kurios persekioja šią komandą šiame sezone ir dabar Maranelle užsiima situacijos taisymu, bet, ekipos vadovo Mattia Binotto teigimu, tai pareikalaus laiko.

„Yra du faktoriai. Visų pirma, padangos. Suprantama, jog tam mes įtakos turėti negalime, - pareiškė „Ferrari“ vadovas.- Mes negalime pakeisti mūsų bolido koncepcijos. Tai reiškia prispaudžiamosios jėgos didinimą, bet kartu didėja ir priešpriešinis pasipriešinimas. Per vieną dieną tokių korektyvų padaryti neįmanoma. Procesas užtruks keletą savaičių, kadangi mes taip pat turime įsitikinti, kad visi pakeitimai, kuriuos mes padarysime aerodinamikoje, iš tiesų bus teisingi.

Nelaukite, kad atsiras mūsų mašinos „B“ versija. Mums teks parengti du ar tris atnaujinimus, kol galėsime lygiomis kovoti su „Mercedes“ visose trasose. Dabar prioritetas yra tas, kad mes teisingai identifikuotumėm problemą ir pasitelktumėm maksimaliai efektyvias priemones, kad mes galėtumėm kuo greičiau atstatyti mūsų jėgą.

Suprantama, jog mes jaučiame didžiulį spaudimą. Visi iš mūsų laukia greitos reakcijos į problemas ir, žinoma, pergalių. Bet mes esame tiek panirę į darbus, kad nejaučiame išorinio spaudimo. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad svarbiausia dabar – pasiekti stabilumo. Norint pavyti „Mercedes“, reikia laiko. Bet mes galėsime to pasiekti, jei maksimaliai susikaupę spręsime savo uždavinius“.

Komentarai (24)


F666
| Birželio 19 d. 09:40
deivec
| Birželio 17 d. 17:51

tu galvoji F1 tik technine dalis ? ne vienas jau rimtas zmogus yra parases savo knygose...kad F1 norint pasiekti rezultatu reikia zaisti ir politinius zaidimus...taigi veto teise (vienintele tokia komanda) arkliu neprideda, bet ojojojoj kokia svarbi privilegija

na, ir kiek kartu ferrai ja pasinaudojo?
tribeca
| Birželio 18 d. 11:48
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:33

Is kur ta fiksacija su padangom - pirmiausia keitesi ir smarkiai aero dalis - is kur tas isitikinimas, kad senos padangos isgelbetup

Jie nenori kad kitokios padangos juos isgelbetu, jie nori kad kitokios padangos nuskandintu Mercedes.
CBRV
| Birželio 18 d. 09:21
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:40

tik priminsiu, kad Barcelonoje visi zinojo, kad Mercedes suklydo su DF konceptu ir kad reikes menesiu pasivyti kitus.

ir kiek menesiu praejo kol pasivijo? Nes jau pirmame etape buvo ryskiai visus aplenke:)(tam irgi reikia laiko)
Klepsidra
| Birželio 18 d. 00:28
maxpower
| Birželio 17 d. 23:50

Su senom padangom greičiausiai Mersai ir turėtų bėdų tai manau Ferrari ir RBR labiau išloštų nei praloštų

Toks ispudis, kad pernai ne Mercedes laimejo?
maxpower
| Birželio 17 d. 23:50
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:21

Mano zodzius pakartojo Isola kitoj naujienoj - nieks negarantuoja, kad su senom padangom nebutu bedu - labiau panasu i dejavima del dejavimo

Su senom padangom greičiausiai Mersai ir turėtų bėdų tai manau Ferrari ir RBR labiau išloštų nei praloštų
kart
| Birželio 17 d. 23:50
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:19

Taip - neneigsiu. Bet as portaluose ir per TV analiziu neskebiu. Noreciau, kad pasisakytu visi Sky, Motorsport ir pan analizuotojai, kas cia ivyko

Analizuotojai analizuoja del contento. Lyg butu kazkas naujo.
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:21
fasten
| Birželio 17 d. 18:58

F1 nėra ta sritis kur pakeiti elementą x ir gauni stebuklą. Straipsnių nemažai, o mantra viena - kaprizingas darbinis siumetiniu padangų temperaturinis darbinis langas. HAAS verkia, RBR ir ferma netgi norėjo inicijuoti pernykščių padangų grąžinimą. Teigiama, kad mclarenai ir MB bene daugiausiai išlošė iš plono padangos "darbinio sluoksnio", kurio dėka neliko perkaitimo.
Visgi reikia sutikti, kad visko nurašyti vien tik padangoms negalima.

Mano zodzius pakartojo Isola kitoj naujienoj - nieks negarantuoja, kad su senom padangom nebutu bedu - labiau panasu i dejavima del dejavimo
Klepsidra
| Birželio 17 d. 22:19
kart
| Birželio 17 d. 21:44

Tik priminsiu, jog tu prognozavai, kad siemet Renault des i vieta RBR'us su Honda.

Taip - neneigsiu. Bet as portaluose ir per TV analiziu neskebiu. Noreciau, kad pasisakytu visi Sky, Motorsport ir pan analizuotojai, kas cia ivyko
kart
| Birželio 17 d. 21:44
Klepsidra
| Birželio 17 d. 15:40

tik priminsiu, kad Barcelonoje visi zinojo, kad Mercedes suklydo su DF konceptu ir kad reikes menesiu pasivyti kitus.

Tik priminsiu, jog tu prognozavai, kad siemet Renault des i vieta RBR'us su Honda.
fasten
| Birželio 17 d. 18:58
Klepsidra
| Birželio 17 d. 18:33

Is kur ta fiksacija su padangom - pirmiausia keitesi ir smarkiai aero dalis - is kur tas isitikinimas, kad senos padangos isgelbetup

F1 nėra ta sritis kur pakeiti elementą x ir gauni stebuklą. Straipsnių nemažai, o mantra viena - kaprizingas darbinis siumetiniu padangų temperaturinis darbinis langas. HAAS verkia, RBR ir ferma netgi norėjo inicijuoti pernykščių padangų grąžinimą. Teigiama, kad mclarenai ir MB bene daugiausiai išlošė iš plono padangos "darbinio sluoksnio", kurio dėka neliko perkaitimo.
Visgi reikia sutikti, kad visko nurašyti vien tik padangoms negalima.
×