Šios savaitės bandymuose Jereze (Ispanija), kiek netikėtai, „
McLaren“ komandos naudojamuose boliduose įmontuoti seno standarto 10 cilindrų varikliai. Ekipa tai aiškina viso dėmesio skyrimu būsimajam 2006 metų automobiliui.
Trasoje dirbantys bandytojai Gary Paffettas ir Pedro de la Rosa važiuoja sumažintos galios 10 cilindrų varikliais, nors praėjusių metų pabaigoje vykusiuose bandymuose „McLaren“ naudojo 8 cilindrų agregatus.
Pikti liežuviai teigia, kad naujųjų agregatų komanda pritrūko po to, kai jų gamintoja „
Mercedes“ esą staiga ėmėsi variklių pertvarkymo po neva praėjusių metų pabaigos bandymuose patirtų rimtų patikimumo problemų.
Vis dėlto, „McLaren“ ekipa ir „Mercedes“ įvardina kur kas paprastesnę priežastį, dėl ko dabar naudojami 10 cilindrų agregatai – mat skiriasi variklio montavimo taškai dabar naudojamame ir būsimajame 2006 metų bolide. Todėl šiuo metu agregatai gaminami išskirtinai sausio pabaigoje į bandymų trasas išvažiuosiančiam MP4-21 bolidui.
„McLaren“ atstovai pabrėžė, kad priverstinis 10 cilindrų variklių naudojimas nepakenks bandymų programai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).