„McLaren“ galės modifikuoti bolido važiuoklę (10)

„McLaren“ galės modifikuoti bolido važiuoklę
logo Kovo 24 d. 23:03, Pirelli

Besiruošdama kitų metų sezonui „McLaren“ galės modifikuoti 2020 m. bolido važiuoklę.

F-1 priėmė sprendimą atidėti naujo techninio reglamento įsigaliojimą metams. Siekiant sumažinti išlaidas taip pat buvo priimtas sprendimas homologuoti ir kitais metais naudoti 2020 m. bolidų važiuokles.

„McLaren“ jau anksčiau buvo sutarusi, kad nuo kitų metų į savo bolidus montuos nebe „Renault“, o „Mercedes“ variklius, tad turės atlikti tam tikrus pakeitimus važiuoklėje. Komandos vadovas Adreasas Seidlas patvirtino, kad ekipa galės tai padaryti.

„Sprendimas kurti naują reglamentą buvo priimtas galvojant apie ilgalaikę naudą F-1. Dabar, žinant situaciją pasaulyje bei atsižvelgus į sporto interesus, buvo priimtas sprendimas atidėti naujo techninio reglamento įsigaliojimą“, - teigė specialistas.

„Mes tokiam sprendimui pritarėme. Puikiai suprantame, jog esant dabartinei situacijai, labai svarbu pasirūpinti visų komandų finansine padėtimi. Tačiau tai neturės įtakos mūsų sprendimui naudoti „Mercedes“ jėgaines. Atsižvelgiant į tai, mums bus leista atlikti tam tikrus pakeitimus bolido važiuoklėje.“

A. Seidlas patvirtino, kad dėl koronaviruso įsigaliojus tam tikriems apribojimas Didžiojoje Britanijoje, „McLaren“ laikinai stabdys darbus savo gamykloje.

„Dabar visiems yra svarbu likti saugioje aplinkoje. Dar prieš uždarymą dalis mūsų darbuotojų dirbo namuose. Tik dalis žmonių pamainomis darbus atliko gamykloje. Tik taip galime sumažinti riziką ir tuo pačiu ruoštis tam laikotarpiui, kai vėl galėsime lenktyniauti. Mes visi trokštame lenktyniauti. Norime būti kuo geriau pasiruošę, bet tuo pačiu turime pasirūpinti, kad darbai būtų atliekami saugioje aplinkoje.“


Komentarai (10)
Norge logo rėmėjas
| 03/30 14:36 Atsakyti
Klepsidra
03/30 13:17

Ferrari atveju atsilikimas nuo Mercedes sumazejo, o kiti negali pavyti, nes motoro neturejo, patys kliauziu pridare arba atsilieka biudzetu keliais kartais. T.y. Ferrari yra kitoje padetyje, nei McLaren - McLaren atveju puse sekundes gali lemti buvo 4 ar buvima 8-9. Ferrari atveju puse sekundes gali lemti max buvima 3 arba nieko nepakeisti.

siek tiek nukrypome nuo temos. o ji buvo tame, ar papadopolas pajegus sukurti konkurencinga vaziuokle. iki 2019m sezono pradzios buvo aisku, kad ne. tiesa, bandyta ta pridengineti hondos fiasko (kas, be abejo, irgi tiesa), bet yla islindo is maiso. dabar gi 2019m pasijaute kazkoks pagerejimas, bet jis toli grazu nera tai, ko visi laukia ir brangiai pervilioto papadopolo ir mclaren. tai kame dabar kampas, pagal tave? ar mclaren atsilieka sviesmeciais nuo red bull del to, kad motoras reno? ar visgi pinigu graikui truksta vaziuokles kurimui? o gal tiesiog reikia pripazinti, kad tai yra graiko kompetencijos "stogas"? kuo gi jam tas bulje maise ar seidlas dabar padeda? kame yra mclaren problema siai dienai, tavo nuomone?
Klepsidra
| 03/30 13:17 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/27 15:59

tuo, kad ferari irgi jau 3 vadovus pakeite, bet rezultata tai mazai itakojo. Ne vadovai vaziuokle kuria. Nieks nesikeis kol neatleis guru mokinio, vis po pamoku likdavusio :)))

Ferrari atveju atsilikimas nuo Mercedes sumazejo, o kiti negali pavyti, nes motoro neturejo, patys kliauziu pridare arba atsilieka biudzetu keliais kartais. T.y. Ferrari yra kitoje padetyje, nei McLaren - McLaren atveju puse sekundes gali lemti buvo 4 ar buvima 8-9. Ferrari atveju puse sekundes gali lemti max buvima 3 arba nieko nepakeisti.
Norge logo rėmėjas
| 03/27 15:59 Atsakyti
Klepsidra
03/27 07:07

O kuo tie seni metai susije, kai visas vadovaujantis personalas keitesi?

tuo, kad ferari irgi jau 3 vadovus pakeite, bet rezultata tai mazai itakojo. Ne vadovai vaziuokle kuria. Nieks nesikeis kol neatleis guru mokinio, vis po pamoku likdavusio :)))
Klepsidra
| 03/27 07:07 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/26 15:42

o metais seniau ir dar seniau nedristi dirstelt

O kuo tie seni metai susije, kai visas vadovaujantis personalas keitesi?
Norge logo rėmėjas
| 03/26 15:42 Atsakyti
Klepsidra
03/26 15:39

tuoj paziuresiu i rezultatus praeito sezono - kur ten buvo Renault ir kur - McLaren

o metais seniau ir dar seniau nedristi dirstelt
Klepsidra
| 03/26 15:40 Atsakyti
Jonaitis
03/26 14:53

o tai xujovai kure ? Tigi corneringo cempionai buvo su Alonsu :)

wrong - jau Ferrari su Vetteliu seniai juos aplenke - Vettelis gerai uzsicornerina, ypac pirmaudamas ar kazkieno aplenktas
Klepsidra
| 03/26 15:39 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/26 14:41

zinant kaip mclaren paskutiniais metais sekesi kurti vaziuokles, manau renault ir fi i ta signala nusisikt :)

tuoj paziuresiu i rezultatus praeito sezono - kur ten buvo Renault ir kur - McLaren
Jonaitis
| 03/26 14:53 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
03/26 14:41

zinant kaip mclaren paskutiniais metais sekesi kurti vaziuokles, manau renault ir fi i ta signala nusisikt :)

o tai xujovai kure ? Tigi corneringo cempionai buvo su Alonsu :)
Norge logo rėmėjas
| 03/26 14:41 Atsakyti
Klepsidra
03/26 14:32

0 komentaru sia tema - realiai McLaren vieninteliai gales modifikuoti vaziuokle, kas tikrai nera geras signalas Renault, FI ir t.t.

zinant kaip mclaren paskutiniais metais sekesi kurti vaziuokles, manau renault ir fi i ta signala nusisikt :)
Klepsidra
| 03/26 14:32 Atsakyti
0 komentaru sia tema - realiai McLaren vieninteliai gales modifikuoti vaziuokle, kas tikrai nera geras signalas Renault, FI ir t.t.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas