„McLaren“ išvengė problemų pritaikant bolidą „Renault“ jėgainei (4)

„McLaren“ išvengė problemų pritaikant bolidą „Renault“ jėgainei
logo 2018 Sausio 18 d. 07:38, McLaren

„McLaren“ technikos direktoriaus Tim Gosso teigimu, komandai pavyko išvengti rimtesnių problemų pritaikant naująjį bolidą „Renault“ jėgainei.

Po tris metus trukusios partnerystės išsiskyrė minėtosios ekipos ir „Honda“ keliai. Komandai pavyko susitarti su gamintoju iš Prancūzijos, tad šiemet ekipa naudos „Renault“ jėgaines. Kadangi japonų ir prancūzų jėgainės stipriai skiriasi, „McLaren“ susidūrė su tam tikrais iššūkiais.

„Renault“ jėgainės architektūra nuo „Honda“ labai skiriasi. „Honda“ variantas labiau primena „Mercedes“ jėgainę, o „Renault“ - „Ferrari“. Turbokompresoriaus vieta yra pagrindinis skirtumas“, - apie jėgainių skirtumus pasakojo „McLaren“ specialistas T. Gossas.

„Honda“ jėgainėje kompresorius yra variklio priekyje, turbina - variklio gale, o MGU-H yra V viduryje. „Renault“ jėgainėje kompresorius yra variklio gale, o MGU-H ir turbina už jo. Tokie skirtumai reikalauja atlikti tam tikrus pokyčius kuriant važiuoklę ir pavarų dėžę. Bet dabar mes galime geriau įvertinti skirtumus.“

„Renault“ jėgainėje yra dalykų, kurie man labai patinka ir mane erzina. Bet mums pasisekė, jog sprendimas keisti variklių tiekėją buvo priimtas laiku. Negalėjome laukti ilgiau.“

„Dar prieš bandant sumontuoti „Renault“ jėgainę bolide, turėjome truputi pakoreguoti važiuoklę, aušinimo sistemą bei pavarų dėžę. Iššūkis buvo gana rimtas, bet mums pavyko išvengti rimtesnių kompromisų koreguojant važiuoklę.“

„Renault“ variklis bus pastumtas labiau į priekį. Naudojant „Honda“ motorus oras aušinimui turėjo patekti į variklio priekį, todėl važiuoklė buvo ilgesnė. Bet tada turbokompresorius nebuvo variklio gale, tad toje vietoje viskas buvo paprasčiau.“

„Naudojant „Renault“ jėgainę, situacija variklio priekyje tampa daug paprastesnė. Tad galima variklį pastumti labiau į priekį. Atsiranda daugiau vietos išmetimo sistemai. Bet turbokompresorius yra variklio gale. Tad reikia koreguoti galinę pakabą ir sukurti ilgesnę pavarų dėžę.“

„Mums puikiai pavyko atlikti darbus. Tam, kad įveiktume iššūkius, su kuriais teko susidurti, intensyviai dirbome dvi savaites. Žinojome iš anksto ką tursime padaryti, tad darbą atlikome labai gerai.“


Komentarai (4)
Mendoza69
| 01/18 15:29 Atsakyti
pavaru dezes gedimu pasitaikit gali.
1_Protingas
| 01/18 14:32 Atsakyti
BMW M3 -> nu ne vien Australijos - dar bus žiemos bandymai, kuriuose jau bene 5-us metus iš eilės triumuos ferari! Bet išsidėstymas likusioje rikiuotėje parodys ir Maklaren potencialą.
BMW.M3
| 01/18 09:38 Atsakyti
Laukiam Australijos and we will see
rimtas7
| 01/18 09:17 Atsakyti
Nors tiek gerai. McLaren sugrįžimas - labai jaudina :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas