Šiandien buvo atskleista, kad „
McLaren“ komanda Vengrijos GP lenktynėse naudojo avarijos (angl. crash) bandymuose nesertifikuotą pavarų dėžę ir taip galėjo pažeisti „Formulės-1“ techninį reglamentą.
Teigiama, kad Hungaroringo trasoje vykusiose varžybose ekipa naudojo naują itin lengvą pavarų dėžę, tačiau prieš tai nepatikrino savo bolido konstrukcijos avarijos bandymuose. Nors dėl naujosios pavarų dėžės avarijos bandymuose jau anksčiau sertifikuoto „McLaren“ bolido nereikėjo struktūriškai modifikuoti, tačiau komanda vis tiek yra įtariama pažeidusi 16.1.2 „Formulės-1“ techninio reglamento straipsnį, kuriame teigiama, jog „prieš pradedant naudoti bet kokią ženklią konstrukcijų modifikaciją būtina iš naujo atlikti avarijos bandymus“.
Galimas taisyklių pažeidimas išaiškėjo tik po Turkijos GP lenktynių, kai „McLaren“ atliko naujus bolido avarijos bandymus. Beje, varžybose Stambule ekipa nenaudojo naujos konstrukcijos pavarų dėžės, pasirinkdama senesnį jos modelį.
Šaltinių teigimu, vargu ar „McLaren“ komanda taip pasielgė tyčia bandydama nuslėpti naujos pavarų dėžės naudojimą Vengrijos GP lenktynėse.
Kol kas neaišku, kokių sankcijų ekipa susilauktų, jei būtų pripažinta, jog ji pažeidė galiojančias taisykles. Realiausia bausmė tokiu atveju – Hungaroringe pelnytų taškų Konstruktorių taurės įskaitoje anuliavimas, tačiau „McLaren“ jau yra nubausta šia bausme dėl veiksmų Vengrijos GP kvalifikacijos metu.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).