„
McLaren“ inžinerijos direktorius Paddy Lowe pripažino, kad komandai būtina pakeisi mygtuko, įjungiančio greičio ribojimą iki leistino techninio aptarnavimo zonoje, poziciją arba veikimo principą.
Ekipos lenktynininkas Heikki Kovalainenas, netyčia nuspaudęs šį mygtuką Australijos GP lenktynių pabaigoje, prarado poziciją ir tašką
Fernando Alonso iš „Renault“ komandos.
„Be abejo, mes svarstysime galimybę jį ateityje pakeisti“, - pareiškė P. Lowe.
„Nuoširdžiai kalbant, galėjome ir anksčiau apie tai pagalvoti – arba pakeisti jo veikimą elektroniniu būdu, arba ieškoti sprendimų ergonomikos srityje“, - teigė „McLaren“ inžinerijos vadovas.
„Reikia užtikrinti, kad judindamas rankas negalėtum jo netyčia įjungti“, - pridūrė jis.
Kai kurios komandos deaktyvuoja ribotuvo mygtuką bolidui važiuojant dideliu greičiu arba aukšta pavara.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).