Neoficialių šaltinių teigimu, 2009 metų sezonui „
McLaren“ komanda lygiagrečiai kuria du skirtingus bolidus, pritaikytus skirtingų rūšių trasoms.
Tokios informacijos nepaneigė ir „GPWeek“ žurnalistų pakalbintas ekipos vykdantysis direktorius Martinas Whitmarshas.
„Galvojame apie daug skirtingų dalykų, tačiau kartu ir sunkiai dirbame tam, kad kiekvienai trasai rastume tinkamiausią sprendimą“, - pareiškė vienas organizacijos vadovų.
„Tikriausiai suprantate, kad „McLaren“, kaip ir bet kuri kita „Formulės-1“ komanda, nesiruošia atskleisti to, ką daro, tačiau neišvengiamai turi pasiruošti visiems įmanomiems atvejams“, - išlikdamas paslaptingas pažymėjo jis.
Kalbėdamas apie „Formulės-1“ bolido kūrimą kitų metų sezonui, M. Whitmarshas neslėpė, kad įsigaliojus naujam technikos reglamentui inžinieriai turės iš naujo suderinti svarbiausius automobilio parametrus – prošvaisą, ratų bazę ir svorio centrą.
„McLaren“ komandos vadovo teigimu, vienas didžiausių nežinomųjų – Kinetinės energijos panaudojimo sistema (KERS). Svarbiausia, kad šie palyginti sunkūs įtaisai duotų tiek naudos, kad atsvertų savo svorį.
„Inžinieriams duotas iššūkis sukurti tokią KERS sistemą, kurią būtų galima naudoti kiekvienoje trasoje ir kuri leistų ratą nuvažiuoti greičiau nei iki šiol, tačiau tai nėra lengva“, - pridūrė specialistas.
Naujosios sistemos debiutu akivaizdžiai nesidžiaugė „Formulės-1“ rikiuotės gale važiuojančios „
Force India“ komandos atstovas Mike'as Gascoyne'as.
„Paprasčiausias faktas – užtenka svorį padidinti vos 12 kilogramų ir KERS bus bevertė, teks ją išimti. Po kiekvienerių lenktynių baterijas teks išmesti. Nejau taip saugoma gamta? Tikrai ne“, - pažymėjo ekipos technikos direktorius.
Priminsime, kad nuo 2009 metų sezono „Formulėje-1“ planuojama leisti naudoti 60 kW (82 AJ) galios KERS sistemas. Stabdymo metu išsiskirianti energija bus išsaugojama, o lenktynininkai ja galės pasinaudoti paspaudę specialų mygtuką. Manoma, kad sukauptos energijos pakaks kiek daugiau nei 6 sekundžių trukmės spurtui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).