„McLaren MCL32“ techniniai duomenys

„McLaren MCL32“ techniniai duomenys
logo 2017 Vasario 24 d. 17:55, McLaren
McLaren“ spaudos tarnyba paskelbė savo naujojo bolido MCL32 techninius duomenis
Važiuoklė
Monokokas iš anglies pluošto su valdymo organais ir degalų baku
Saugumo struktūros: apsaugos kapusė, integruota su smūgiams atsparia konstrukcija ir plokštėmis, atspariomis kiauryminiams smūgiams, priekinė saugumo struktūra, reglamentu numatyti saugumo priešsmūginiai mazgai, sugeriantys energiją šoninio susidūrimo metu, įmontuota galine saugumo struktūra, priekiniai ir galiniai elementai, veikiantys bolidui verčiantis.
Korpusas: variklio gaubtas, šoniniai pontonai, dugnas, nosis, priekinis ir galinis sparnas (su piloto valdoma DRS sistema) iš kompozitinio anglies pluošto.
Priekinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis ir stūmiklis, sąveikaujantis su torcioniniu balkiu, sumontuotu korpuso viduje ir amortizatorių sistema
Galinė pakaba: anglies pluošto trikampė svirtis su traukle, sąveikaujanti su torcioniniu balkiu, sumontuotu korpuso viduje ir amortizatorių sistema
Svoris: bendras svoris su pilotu 728 kg
Svorio pasiskirstymas: tarp 45,3 ir 46,3 proc.
Elektronika: „McLaren Appield Technologies“ sukurti valdymo blokai, įskaitant sistemas, kontroliuojančias važiuoklės, jėgos agregato darbą, duomenų iš jutiklių bei telemetrijos įrenginių gavimą
Prietaisų skydelis: „McLaren Applied Technologies“
Degalai ir tepimo priemonės: „Castrol“
Stabdžių sistema: Pagrindiniai cilindrai ir suportai „Akebono“ elektroninė stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“ „Akebono“, diskai ir trinkelės iš anglies pluošto
Vairo mechanizmas: sraigtinio tipo su stiprintuvu
Padangos: „Pirelli P Zero“
Ratų diskai: „Enkei“
Radijo ryšio ststema: „Kenwood“
Dažai: „AkzoNobel Car Refinishes“ panaudojant „Sikkens“ medžiagas
Aušinimo sistema: aušinimo skystis „Calsonic Kansei“
Jėgos agregatas
Tipas: „Honda RA617H Hybrid“
Svoris: 145 kg
Pagrindiniai jėgainės mazgai: vidaus degimo variklis (ICE), kinetinis motoras-generatorius MGU-K, šiluminis motoras-generatorius MGU-H, energijos akumuliatorius (ES), turbina, valdoma elektronika
Vidaus degimo variklis
Darbinis tūris 1,6 litro
Cilindrų skaičius: 6, vožtuvų – 24
Cilindrų išvirtimo kampas: 90 laipsnių „V“ raidės formos
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 aps./min
Maksimalus masinis degalų suvartojimas: 100 kg/val. esant daugiau kaip 10 500 aps./min
Degalų sunaudojimas: daugiausiai 105 kg visai lenktynių distancijai, atitinkant reglamento reikalavimus
Degalų sistema: tiesioginis įpurškimas esant 500 barų slėgiui, vienas purkštukas cilindrui
Turbina: vienpakopis kompresorius su turbina, veikiančia nuo išmetamųjų dujų, su įvadu nuo vieningojo veleno
Energijos rekuperacijos sistema
ERS: su varikliu integruota hibridinė energijos rekuperacijos sistema motorų-generatorių pagrindu
MGH-K: motoras- generatorius, sujungtas su alkūniniu velenu, maksimalus greitis – 50 000 aps./min., maksimalu galia – 120kW, maks. rekuperacijos energija – 2 megadžiauliai viename rate, maks. energijos atidavimas – 4 megadžiauliai viename rate
MGU-H: motoras-generatorius, sujungtas su turbina, maks. sukimosi greitis – 125 000 aps./min, maksimalu galia – neapribota, maks. rekuperacijos energija – neapribota, maks. energijos atidavimas – neapribotas
Energijos kaupimas: ličio jonų baterija, svoris 20-25 kg
Transmisija
Pavarų dėžė: išilginis išdėstymas, anglies pluošto korpusas, 8 pavaros ir 1 galinė, elektroninis- hidraulinis bepakopis perjungimas, diferencialas su daugiadiske sankaba iš anglies pluošto.
[gallery id=1239 rand=rand]


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983