„McLaren“ pristatė naują technologiją, kuri leis komandai lenktynių savaitgalio metu keisti ant automobilio matomus rėmėjus.
Ši sistema bus pristatyta šį savaitgalį JAV Didžiojo GP metu ir bus naudojama iki sezono pabaigos, tačiau tik penktadienio treniruotėse.
Du ekranai bus išdėstyti aplink automobilio kokpitą. Komandos paskelbtoje nuotraukoje matyti, kad jie bus abiejose lenktynininko pusėse.
„McLaren“ prekės ženklo ir rinkodaros vykdomoji direktorė Luiza Evans apibūdino tai kaip „vieną įdomiausių skaitmeninės reklamos technologijų naujovių“. Komanda tikisi, kad tai leis jai suteikti lankstesnes prekės ženklo kūrimo galimybes savo partneriams.
„Galimybė ant mūsų automobilių kaitalioti skirtingus prekės ženklus keičia žaidimo taisykles šioje srityje ir mes nekantriai laukiame, kokį poveikį tai turės platesnei pramonei“, - pridūrė L. Evans.
Komanda svarsto galimybę naudoti šią sistemą kitose čempionatuose, kuriuose dalyvauja: „IndyCar“, „Extreme E“, o nuo 2023 m. ir „Formulėje-E“.
„Užtikrinę, kad technologija veiks „Formulės-1“ automobilyje, įveikėme sunkiausią inovacijų diegimo etapą ir esame pasirengę žengti toliau F-1, automobilių sporte, golfe, JAV sporto šakose“, - sakė „Seamless Digital“ generalinis direktorius Markas Turneris
Daugelis rėmėjų jau dabar kiekvienose lenktynėse keičia savo logotipus ir grafiką, kad atitiktų vietos rinkas arba prisitaikytų prie teisės aktų skirtumų.
Komanda: | McLaren F1 Team | 2024 sezono taškai: | 237 |
Variklis: | „Mercedes“ | Važiuoklė: | MCL36 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |