„
McLaren“ komandos vykdantysis direktorius Martinas Whitmarshas atskleidė, jog ekipa bent artimiausiu metu neplanuoja naudoti „Formulėje-1“ populiarėjančios aerodinamikos naujovės – peleko formos variklio gaubto.
Specialistas neslėpė, jog šis aerodinaminis elementas bandymų metu nedavė tiek naudos, kad vertėtų jį toliau vystyti ir ruošti naudojimui lenktynėms. Vietoje to, ekipos atstovo tvirtinimu, daugiau dėmesio skiriama kitoms galimoms naujovėms.
„Jo (peleko formos variklio gaubto – red. past.) paskirtis – padidinti bolido jautrumą šiam pasvirus į vieną pusę, tačiau mes nustatėme, kad jo šioje srityje suteikiama nauda nubraukiama kitur. Aiškiai matosi, jog tai masyvi struktūra, jautri šoniniam vėjui“, - pareiškė M. Whitmarshas.
„Supratome, jog kiek pasviręs mūsų bolidas ir taip gerai elgiasi ir jog tolimesni eksperimentai su nugarinės dalies peleku gali nesuteikti pakankamos naudos pajėgumo prasme. Dėl šių priežasčių tam šiuo metu neskiriame pirmenybės“, - kalbėjo vienas „McLaren“ vadovų.
„Prieš Valensiją atliksime du 50 kilometrų ilgio apšilimus. Be to, nuolat ruošiame naujas bolido dalis. Mūsų simuliacijų ir tyrimų departamentams pagaminus naujas dalis, mes ištirsime, ar verta jas naudoti lenktynėse. Neatskleisime, kas tai, tačiau esu tikras, kad penktadienio treniruotėse prieš kitas lenktynes išvysite kelis naujus komponentus“, - pridūrė jis.
Peleko formos variklio gaubtą pirmoji „Formulėje-1“ pradėjo naudoti „Red Bull“, o paskutinėse čempionato lenktynėse Vengrijoje jis jau buvo matomas ir ant „Ferrari“ bolidų. Šią aerodinamikos naujovę taip pat naudoja „Force India“, „Honda“, „Renault“ ir „Toyota“ komandos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).