Britų „Daily Telegraph“ tvirtinimu, „
McLaren“ komandos sėkmę pastarosiose lenktynėse galėjo lemti išradingas naujomis funkcijomis papildytas vairas.
Laikraščio žurnalisto Marko Hugheso teigimu, ekipa pradėjo naudoti naujos konstrukcijos vairą, papildytą keturiomis svirtelėmis variklio rėžimui kaitalioti.
Aiškinama, jog tokiu būdu Lewisas Hamiltonas ir Heikki Kovalainenas gali skirtingoms trasos vietoms parinkti skirtingą motoro darbo rėžimą, taip sumažindami ratų praslydimą išvažiavimuose iš posūkių.
„Tai iš dalies lemia dabartinį „McLaren“ pajėgumo pranašumą prieš „Ferrari“, - laikraštyje rašo M. Hughesas.
Teigiama, kad tokia naujovė iš dalies pakeičia šiemet uždraustą traukos kontrolės sistemą, anksčiau užtikrindavusią, jog greitėjant kiek įmanoma mažiau prasisuktų varantieji galiniai ratai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).