„BMW
Sauber“ lenktynininkas Nickas Heidfeldas prisipažino, jog jį labai nustebino „
McLaren“ lenktynininkų greitis pajudant iš savo starto pozicijų.
Šiemet „Formulėje-1“ uždrausta traukos kontrolės sistema, dėl ko startuoti bus dar sunkiau nei praėjusiais metais, kai lenktynininkai nebegalėjo naudotis pagalbine starto kontrolės sistema.
N. Heidfeldo teigimu, „McLaren“ komanda bent kol kas starto metu turi pranašumą prieš varžovus.
„McLaren“ turi starto sistemą, kuri leidžia Hamiltonui ir Kovalainenui pajudėti iš vietos varikliui sukantis vos 9 000 apsisukimų per minutę“, - pareiškė vokietis.
„Tuo tarpu mes, norėdami pajudėti, turime naudoti žymiai didesnį greitį“, - pažymėjo jis.
Įdomu tai, jog sausio mėnesį
„Toyota“ lenktynininkas Jarno Trulli pastebėjo, jog kai kurios komandos gali imtis klastos ir apeidamos galiojančias taisykles įdiegti kitokios nei uždrausta konstrukcijos sistemą, padedančią starto metu.
Nors italas ir neįvardino konkrečių įtariamųjų, galbūt būtent panaši sistema ir padeda „McLaren“ ekipos sportinininkams taip greitai pajudėti iš savo starto pozicijų?
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).