1999-ų
McLaren MP4/14 visada buvo labai greitas, tačiau sezono pradžioje turėjo patikimumo problemų, ko pasekoje
Ferrari laimėjo konstruktorių taurę. 2000-ųjų metų sezonui komanda planuoja atlikti labai intensyvią bandymų programą prieš 2000 metų sezono pradžią Australijoje.
"Gruodį ir sausį mės turėsime labai daug bandymų ir ne tik žadame nuvažiuoti didelisu atstumus, bet ir išbandyti daug naujų bolido elementų" sakė McLaren vadovaujantis direktorius Martin Whitmarsh.
"Mes labai nepatenkinti savo bolido patikimumu šį sezoną ir labai stengsimės jį pagaerinti."
McLaren bus viena iš paskutinių komandų pristatysiančių savo naują bolidą, kuris manoma bus konstruojamas iki vasario vidurio. "Iškilo klasikinė dilema: kuo daugiau laiko praleidi prie bolido aerodinaminame tunelyje, tuo daugiau randi techninių sprendimų, tačiau mažiau lieka laiko bolido tobulinimui prieš pirmąjį etapą. Dėl savo bandymų intensyvumo, mes turime atlikti visus bandymus gruodį" pridūrė Whitmarsh.
Mika Hakkinen tikisi laimėti savo trečią titulą per tris metus: "Sekančiais metais mes tikrai pasistengsime, kad bolidas mums leistų sezono pabaigtuves švesti anksčiau nei paskutinį etapą."