„McLaren“ apie F. Alonso sveikatą bei avarijos priežastis (36)

„McLaren“ apie F. Alonso sveikatą bei avarijos priežastis
logo 2015 Vasario 23 d. 19:52, Getty Images
Pirmadienį „McLaren“ komandos spaudos tarnyba išplatino oficialų pareiškimą apie jų piloto Fernando Alonso sveikatos būklę ir apie galimas vakarykštės avarijos Barselonos trasoje priežastis.
„Mes su džiaugsmu pranešame, kad po incidento trasoje, įvykusio vasario 22 d. Barselonoje, Fernando Alonso labai staigiai atsigauna ligoninėje, kur jis bendrauja su savo šeima, draugais ir medicinos personalu.
Iškart po incidento lenktynininkas buvo skubiai pristatytas į trasos medicinos punktą, kur jam buvo suteikta skubi pagalbą, o po to, remiantis standartine tokių įvykių procedūra, pilotui prieš jo įkėlimą į sraigtasparnį, buvo suleisti specialūs nuskausminamieji vaistai. Po to jis buvo nuskraidintas į ligoninę. Ligoninėje jam buvo atlikti visi būtini tyrimai, įskaitant ir kompiuterinę tomografiją. Visi tyrimų rezultatai yra geri, gydytojai jokių pastabų neturėjo.
Siekiant užtikrinti garsaus piloto privatų gyvenimą ir būtiną jam ramybę, reikalingą sveikatos atstatymui, F. Alonso kol kas lieka ligoninėje ir bus toliau stebimas tol, kol nustos veikti vakar suleisti labai stiprūs nuskausminamieji vaistai.
Komanda jam nori suteikti visas sąlygas greitai ir kokybiškai atsistatyti ir artimiausiu metu nuspręsime, ar Fernando galės dalyvauti šią savaitę Barselonoje vykstančiuose bandymuose.
[picture id=68456]
Per pastarąsias 24 valandas „McLaren“ komanda atliko detalų incidento ir bolido būklės po avarijos tyrimą, išanalizavo visus telemetrijos duomenis, kad būtų surasta avarijos priežastis. Net ir tokioje ankstyvoje tyrimo stadijoje jau galima padaryti nenuginčijimas išvadas.
F. Alonso mašina labai plačiai įvažiavo į trečiąjį posūkį ir užkabino dirbtinę žolę, kuri yra paklota už trasos ribų. Dėl staiga sumažėjusio greičio bolidas prarado stabilumą, nukrypo į vidinę trasos pusę, kur sukibimas su asfaltu pagerėjo ir bolidas trenkėsi į betoninę sieną. Pagal komandos turimą informaciją, avarija taip pat buvo gūsingo vėjo pasekmė, kuris trukdė ir daugeliui kitų lenktynininkų, pavyzdžiui, Carlos Sainzui jaunesniajam.
Komanda kategoriškai neigia tai, kad avarijos priežastimi galėjo būti koks nors bolido mechaninis gedimas. Mes patvirtiname, kad nebuvo užregistruotas bet koks mašinos aerodinamikos prispaudžiamosios galios praradimas. Taip pat pranešame, jog nebuvo jokių problemų su ERS nei prieš incidentą, nei po jo. Šis pareiškimas paneigia ir gandą apie tai, kad pilotas galėjo trumpam prarasti sąmonę dėl to, nes jį nutrenkė elektros srovė. Pagal mūsų duomenis aiškiai matyti, kad jis įjungė žemesnę pavarą ir pilnai spaudė akseleratoriaus pedalą iki pat susidūrimo momento, ko neįmanoma daryti, jeigu esi be sąmonės.
Pagal mūsų duomenis, Fernando bolidas į betono atitvarą iš pradžių trenkėsi priekiniu dešiniuoju ratu, o po to – dešiniuoju galiniu. Stiprus šoninis smūgis privedė iki to, kad buvo sulaužyta mašinos pakaba. Po pirmojo smūgio bolidas slydo palei betoninę sieną apie 15 sekundžių ir po to sustojo. Visi keturi ratai avarijos metu liko pritvirtinti prie bolido, saugumo struktūros elementai, esantys tarp priekinių ir galinių ratų, nebuvo suardyti.
Komanda linki F. Alonso kuo greičiau atsistatyti ir pranešime bet kokią kitą informaciją šia tema, jeigu ji atsiras.“

Komentarai (36)


Ricardad
| 2015 Vasario 25 d. 13:03
1p klysti.ten Schumis elektra pajunge.Alonsui pradeda nesisekti.
SF15T
| 2015 Vasario 25 d. 08:23
matomai alonsius ligonineje dar ilgai uzsibus. idomu, kas is tikro jam ten nutiko. o makliai tai eilini syki makaronus kabina, na melageliu sutve, tai kaip ir nestebina. 150 km/h lygioj vietoj sugalvot i siena voztis ir dar spaudziant stabdzio pedala. matomai, kad alonsius jau atsijunges buvo kai i siena pasileido. gal apalpo?
Xtremez
| 2015 Vasario 24 d. 21:02
Netycia uzsukau perskaityti pranesimo originalo kalba, ir ka gi jus manot: "Our data clearly shows that he was downshifting while applying full BRAKE pressure right up to the moment of the first impact - something that clearly would not have been possible had he been unconscious at the time". Vel sio saito straipsnio autorius isverte esminius zodzius atvirksciai. Stabdi spaude, stabdi. O ne gaza.
| 2015 Vasario 24 d. 17:16
SF15T- badoer-dr.lauda-1_genijus tai kaip pas tave galveleje smegenu nera tai ojojoi kaip baisu, durnyno daltarai kazin ar susitvarko su tavim?
Tarzanas
| 2015 Vasario 24 d. 11:41
Orakulas VI> būtent, kad esu gavęs elektros impulsų per kojas, tai žinok blauzdos raumuo susitraukdamas tiesia pėdą.
mizhoe
| 2015 Vasario 24 d. 09:27
Orakulas VI> pats supranti ka rasai? pabandyk pasistiebti ir paziurek kokie raumenys pas tave sudirba ir kurie stipresni uz kuriuos :) yra gi filmuku internete apie elektra kreciamus. bet tai nera svarbu. papasakokit kas nors KAIP per kur nutrenkti gali elektra pilota?
Vandamke
| 2015 Vasario 24 d. 09:16
Na tikekimes greit atsigaus.
bmarius
| 2015 Vasario 24 d. 08:55
Kažkaip prieštarauja vienas kitam paaiškinimai.
Tipo visi tyrimai geri, bet vakar suleidome labai stiprių nuskausminamųjų vaistų :-)
Senelis
| 2015 Vasario 24 d. 07:06
Slaptas Maklių ginklas-tik pradedi keikti koks šūdinas bolidas-gauni elektrošokeriu...
Orakulas VI
| 2015 Vasario 24 d. 04:40
Tarzanas >> O tu turbut bandei prisijungti elektra? Kazkaip abejoju, nes nuo elektros iskrovos raumenis sutraukia, o ne istempia. todel greiciau jau butu atitraukes koja nuo akseleratoriaus, o ne spaudes pilnai.
×

F-1.lt pulsas