Kad išvengtų praėjusių metų scenarijaus, FIA nurodymu Meksikos trasoje buvo atlikti tam tikri pakeitimai bei buvo pakoreguotos trasos ribų taisyklės.
Pernai po starto Lewisas Hamiltonas kirto vieną iš pirmųjų posūkių. Teisėjai nusprendė, kad britas neįgijo pranašumo, tad jo nenubaudė. Tuo tarpu Maxas Verstappenas, taip pat kirtęs antrąjį posūkį, sulaukė baudos, nes anot teisėjų, įgijo pranašumą kovoje su Sebastianu Vetteliu.
Kad išvengti panašių situacijų šį savaitgalį, Meksikos trasoje, pirmojo ir antrojo posūkių išorėje, buvo sumontuoti 50 mm aukščio ir 2 m ilgio bordiūrai. Kita dalis tokio paties aukščio bordiūrų buvo sumontuota kairėje trasos pusėje tarp antro ir trečio posūkių. Nauji bordiūrai atsirado aštuntame bei vienuoliktame posūkiuose.
Well, that’s one way of dealing with track limits... #SFITrackWalk #MexicoGP pic.twitter.com/lHWvYRJj65
— Sahara Force India (@ForceIndiaF1) October 26, 2017
Pakoreguotose trasos ribų taisyklėse teigiama, kad sportininkas, atsidūręs kitoje bordiūrų pusėje, negalės staiga grįžti į trasą. Jis privalės važiuoti tiesiai tol, kol jie baigsis. Tik tada pilotas galės grįžti į trasą. Manoma, kad dėl to, lenktynininkai sugaiš daugiau laiko, tad vengs tokių atvejų.
Kiti pakeitimai buvo atlikti saugumo sumetimais. Ketvirtame posūkyje apsauginė siena buvo patraukta 20 m atgal. O „TecPro“ saugos barjerai buvo sumontuoti 1, 7, 10, 12 ir 16 posūkiuose.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |