„Mercedes“ buvo pasirengę atiduoti pergalę L. Norrisui (14)

„Mercedes“ buvo pasirengę atiduoti pergalę L. Norrisui
logo Rugsėjo 28 d. 11:35, Daimler AG

„Mercedes“ komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrewas Shovlinas papasakojo, kad per paskutinius Rusijos GP etapo ratus Lewiso Hamiltono pagrindiniu uždaviniu buvo visai ne tai, kad buvo būtina aplenkti Lando Norrisą kovojant dėl pirmos vietos, o ta, kad į priekį nebūtų praleistas Maxas Verstappenas.

Atsakydamas į klausimą, ką komanda svarstė, kai Lewisas iš pradžių atsisakė važiuoti į boksus, A. Shovlinas kalbėjo: „Mes pasistengėme padaryti taip, kad jis užvažiuotų į garažą kitame rate. Komanda norėjo Lewisui išaiškinti pagrindinį momentą, kuris buvo tas, jog Maxas jau perėjo prie tarpinių padangų. Mums būtinai reikėjo atlikti sustojimą po Verstappeno, nors tai ir privestų prie to, kad lenktynes laimėtų L. Norrisas.

Be to, mes manėme, kad lietus sustiprės, todėl geriau anksčiau atlikti sustojimą. Buvo labai svarbu visą šią informaciją perduoti sportininkui, kadangi mes jau buvome tvirtai apsisprendę, kaip veikti. Lenktynininkai prieš akis neturi oro prognozių radarų ir panašių dalykų, todėl mes turime būti įsitikinę, kad jie supranta vienokį ar kitokį komandos sprendimą“.

Valtteri Bottas viena iš pirmųjų pasuko į boksus keistis tarpinių padangų. A. Shovlinas tai paaiškino taip: „Mūsų sprendimas buvo padiktuotas tuo, kad Valtteri tuo metu važiavo už dešimtuko ribų ir mes nieko nepraradome.

Mes pirmieji pasikeitėme padangas ir pamatėme, kaip veikia tarpinės padangos, todėl ir Lewisą pakvietėme į boksus. Žinoma, kad faktas, jog Hamiltonas tuo metu nepirmavo lenktynėse, mums gerokai palengvino užduotį“.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 546.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau
Sochi
Trasa: Sochi (Rusijos GP)
Ilgis: 5,853 Ratų skaičius: 53
Plačiau

Komentarai (14)
HOX
IP: 8878638 | 09/30 14:26 Atsakyti
Kestutis Gps
09/29 10:13

Nu mes to jau nesužinosime. Aš manyčiau, kad būtų pakakę išsilaikyti, nes lijo ne visoje trasoje - viename sektoriuje.

as manau pagrindine problema yra asfaltas rusijoje jis labai lygus, butu koks prastesnis siukstesnis butu lengviau su slikais vaziuoti.
Slipstream
IP: 1a28443 | 09/29 19:55 Atsakyti
Kestutis Gps
09/29 10:13

Nu mes to jau nesužinosime. Aš manyčiau, kad būtų pakakę išsilaikyti, nes lijo ne visoje trasoje - viename sektoriuje.

Bet vien tame sektoriuje tokiu atveju nuo SC atsiliktu gerokai per daug (berods yra kazkoks max atsumas kiek galima atsilikti nuo SC).Vistik cia galejo buti pirmas toks atvejis,kai su slickais vaziuojama per lietu,bet paskui SC.As manau,kad tiek LN tiek kiti kurie velai pitino lauke kol kas nors sukels red flag ir tada nebereiks stoti,tik aisku didziausia tikimybe,kad ta red flaga patys ir galejo sukelti...
Kestutis Gps
IP: 6d8c6b5 | 09/29 10:13 Atsakyti
Slipstream
09/29 09:21

Seip man labai idomu pasidare, ar,tarkim likus 3 ratam,kai dar LN nepitino,isvaziuotu SC, ar jis galetu likti trasoj su slikais.Tokiu atveju praktiskai 100 proc.kad lenktynes ir pasibaigtu uz SC,bet su slikais manau Lando neiisilaikytu net paskui SC paskutinius 2 ratus. Jo ratas kai jis pitino buvo berods kazkur 70 sek.letesnis,kiti butu dar blogiau.

Nu mes to jau nesužinosime. Aš manyčiau, kad būtų pakakę išsilaikyti, nes lijo ne visoje trasoje - viename sektoriuje.
Slipstream
IP: 1a28443 | 09/29 09:21 Atsakyti
Kestutis Gps
09/28 22:43

Nebuvo iš komandos griežto ir įsakymaus "pit-stop"... Juo labiau Seidl'o įsakymaus paraginimo. Komanda delsė, bei nematė (neišskaičiavo), kad sustiprės lietus.
Aš vistik įsitikinęs, kad laukė (Norris, komanda) kol kas pavojingai įstrigs trasoje, susikuls lenktyninkai... - tada SC - o būdami pirmi likus keliems ratams galėtų damušti su slikais, nes nebespėtų išvalyti ir taip finišuotų už SC. (o tam priežasčių matėsi apsčiai, bet visi laimingai... išsikapstė).

Ne, ten prieš Hondą su Whitmarshu priešaky jau buvo dugną pramušę... Prasidėjo krytis anksčiau...

Seip man labai idomu pasidare, ar,tarkim likus 3 ratam,kai dar LN nepitino,isvaziuotu SC, ar jis galetu likti trasoj su slikais.Tokiu atveju praktiskai 100 proc.kad lenktynes ir pasibaigtu uz SC,bet su slikais manau Lando neiisilaikytu net paskui SC paskutinius 2 ratus. Jo ratas kai jis pitino buvo berods kazkur 70 sek.letesnis,kiti butu dar blogiau.
Kestutis Gps
IP: 6d8c6b5 | 09/28 22:43 Atsakyti
tech
09/28 21:04

Ten ne komanda o Lando neklause komandos. O siaip Mclaren turbut paims Ferrari siemet. ( juolab dar ir Ricc atsigavo) Mclaren tiek metu murkdesi su Honda, kad pateiktu Rbr nuslifuota produkta. Dar keli metai su Renault. Ir galop liko prie to paties uo ko bego :) Ir gryzo i pozicijas kokiose buvo pries pereinant prie Honda :)

Nebuvo iš komandos griežto ir įsakymaus "pit-stop"... Juo labiau Seidl'o įsakymaus paraginimo. Komanda delsė, bei nematė (neišskaičiavo), kad sustiprės lietus.
Aš vistik įsitikinęs, kad laukė (Norris, komanda) kol kas pavojingai įstrigs trasoje, susikuls lenktyninkai... - tada SC - o būdami pirmi likus keliems ratams galėtų damušti su slikais, nes nebespėtų išvalyti ir taip finišuotų už SC. (o tam priežasčių matėsi apsčiai, bet visi laimingai... išsikapstė).

Ne, ten prieš Hondą su Whitmarshu priešaky jau buvo dugną pramušę... Prasidėjo krytis anksčiau...
tech
IP: c4754c7 | 09/28 21:04 Atsakyti
Kestutis Gps
09/28 19:54

Tu geriau įsiskaityk į tą "paradoksą": lietus ne padėjo loterijos principu McLaren laimėti, o atėmė (tebūnie, taktinė komandos klaida) pirmą vietą... ;))
Aš tai džiūgauju...

Ps. beje, jau 2 varžybos iš eilės kaip greičiausias ratas McLarenų. O Monza ir Sočis, šios trasos kardinaliai skiriasi...

Ten ne komanda o Lando neklause komandos. O siaip Mclaren turbut paims Ferrari siemet. ( juolab dar ir Ricc atsigavo) Mclaren tiek metu murkdesi su Honda, kad pateiktu Rbr nuslifuota produkta. Dar keli metai su Renault. Ir galop liko prie to paties uo ko bego :) Ir gryzo i pozicijas kokiose buvo pries pereinant prie Honda :)
fnatic
IP: 5a1b39c | 09/28 20:04 Atsakyti
A
09/28 17:57

Būtent, mersam svarbiausia nusodint Max'ą, kuris jų atoritetą mindo. Bet kaip pasakė vienas geriausių lenktyninkų:
If you are no longer going for the gap that exists, you are no longer racing driver.
Išvadas gali pats darytis.

Jei praloš titulą Hamiltono autoritetas nukris? Tai Schumacherio irgi nukrito kai pralošė 2006 metais Alonsui? O to pačio Alonso irgi nukrito kai pralošė Raikkonenui? Lysk į būdą.

Šiame straipsnyje kalbama kad komandai nebuvo prioritetas pergalė, prioritetas yra pagridinis varžovas. Straipsnyje pabrėžiama, kad esant reikalui būtų aukojama pergalė.

O kai cituoji kažką - nurodomas citatos žodžių autorius ir jei yra straipsnio šaltinis, video medžiaga, o dabar tai lempa, kurią pats sugalvojai.

Teksto suvokimas, kelinta čia klasė? Panašu kad mokykla nebaigta, gyvenime nieko nepasiekta. Bet dėdėj vistiek bandai kažką paamsėt?
Kestutis Gps
IP: 6d8c6b5 | 09/28 19:54 Atsakyti
MCL-_-fanas
09/28 18:25

Mclarenai turbūt vieninteliai neturėjo orų radaro...

Tu geriau įsiskaityk į tą "paradoksą": lietus ne padėjo loterijos principu McLaren laimėti, o atėmė (tebūnie, taktinė komandos klaida) pirmą vietą... ;))
Aš tai džiūgauju...

Ps. beje, jau 2 varžybos iš eilės kaip greičiausias ratas McLarenų. O Monza ir Sočis, šios trasos kardinaliai skiriasi...
Klepsidra
IP: 932f360 | 09/28 19:15 Atsakyti
MCL-_-fanas
09/28 18:25

Mclarenai turbūt vieninteliai neturėjo orų radaro...

turejo ta pati, kuri naudoja FIA, Mercedes ir kiti
MCL-_-fanas
IP: 8c7cb48 | 09/28 18:25 Atsakyti
Mclarenai turbūt vieninteliai neturėjo orų radaro...
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas