Mercedes DRS sparno apiputimas

2012 Kovo 28 d. 20:05

Nezinau, gal matet, bet:
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/d12aus3467.jpg

O cia video apie tai, kaip Schumis nuo fotografu gynesi:
https://www.youtube.com/watch?v=c5gjPrb43LA

2012 Kovo 28 d. 21:33

Šumis tai mldc gynėsi, bet vis tiek pralaimėjo nelygią kovą :/

2012 Kovo 29 d. 11:51

Matyti seni video :)

2012 Balandžio 04 d. 11:03

Mercedes sparno apiputimas ir veikimo principas
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eKUziKDe51A

2012 Balandžio 04 d. 16:07

Įdomus video, nebuvau matęs. Bet man iki galo vis tiek neaišku, kodėl sumažinamas priekinio sparno prispaudimas, jeigu oras atėjęs iš galinio sparno išeina priekinio sparno dugne? Juk nuo to nesumažėja priekinio sparno generuojama prispaudžiamoji jėga, kuri formuojama oro srautui "atsimušant" į viršutinę sparno dalį.

2012 Balandžio 04 d. 16:49

Labai didelis klaustukas ar mercu sistema dirba taip, kaip parodyta tame filmuke, nes tiesiosiose mercai tik gal 2 km/val buvo nei mcl ir lotus.

2012 Balandžio 04 d. 16:50

greitesni buvo nei mcl ir lotus.

2012 Balandžio 04 d. 17:28

tomas29> greitis tiesiojoje nebūtinai kažką reiškia. gali būti, kad dėl šios sistemos Mercedes gali stačiau pastatyti priekinį ir galinį sparnus, nes abu išjungiami įjungus DRS (galinis dėl pakeltos plokštelės, priekinis dėl apipūtimo), o posūkiuose turi prispaudžiamąją galią ir gali važiuoti greičiau. Taip pranašumas turimas ir tiesiojoje, ir posūkiuose, priklausomai nuo to, kur tai naudosi. Be to, tokia sistema gali priversti palinkti žemyn šiek tiek priekį, kas tiesiojoje taip pat duoda pranašumą.

2012 Balandžio 05 d. 10:36

babnikas> jie ir "neatjungia" pacio sparno, bet sutrikdo oro srautus ir grubiai sakant nusiurbia ora (pagreitindami apatinio srauto tekme)nuo priekinio sparno papildomu elementu (flaps)

2012 Balandžio 05 d. 20:24

jaudrius> pats sakai, kad tiesiojoje duoda pranasuma, bet kazkodel mercai nera labai greitesni tiesiosiose uz mcl ir lotus, kur drs'a tikrai naudoja. Taip, kad naturaliai kyla abejone, del to video, nes drs ijungus, jis dazniausiai jungiamas tiesiosiose, mercu greitis turetu buti zymiai didesni, jei velgi vadovautis tuo video. Del greitu posukiu, tai taip, ortakiai duoda naudos stabilumui islaikyti ir tai gali buti nesusije su drs visai ;)

2012 Balandžio 05 d. 21:06

jaudrius>> nesu visiskai tikras, bet man atrodo kaip tik sistema nelenkia prieko zemyn o atvirksciai, nes ijungus DRS, apkrova mazeja bolido gale, ir tokio budu, priekis daugiau spaudziamas, bet su ortakiu, balansa vel grazina i orginaliai sureguliuota balansa sumazinos apkrova priekiniam sparnui

2012 Balandžio 05 d. 21:19

tomas29> nu juodu ant balto gi parašyta - turint tokį efektyvų sprendimą - statai statesnius sparnų atakos kampus ir turi mašiną, kuri turi didelę prispaudžiamą galią posūkiuose, kur DRS nenaudojamas, ir nepraradni greičio tiesiosiose, kur jis įjungiamas

2012 Balandžio 06 d. 00:15

tomas29> skaityk ką parašiau atidžiau, o wildy gerai dar kartą paaiškino trumpai drūtai.

2012 Balandžio 06 d. 09:23

Matomai ir padangas dėl to "ėda", kad turi labai didelę prispaudžiamą galią posūkiuose.

2012 Balandžio 06 d. 10:15

leo> padangos ėdamos būna kaiptik kai maža prispaudžiamoji galia, nes intensyviai slidinėja ant asfalto padangos

2012 Balandžio 06 d. 11:03

Rerrariliux> visad maniau, kad padangos ėdamos, kai per mažai prispaudžiamos (dėl slidinėjimo), arba kai per daug prispaudžiamos (dėl perkaitimo).

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983