Nezinau, gal matet, bet:
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/d12aus3467.jpg
O cia video apie tai, kaip Schumis nuo fotografu gynesi:
https://www.youtube.com/watch?v=c5gjPrb43LA
Nezinau, gal matet, bet:
http://www.formula1.com/wi/sutton/2011/d12aus3467.jpg
O cia video apie tai, kaip Schumis nuo fotografu gynesi:
https://www.youtube.com/watch?v=c5gjPrb43LA
Šumis tai mldc gynėsi, bet vis tiek pralaimėjo nelygią kovą :/
Matyti seni video :)
Mercedes sparno apiputimas ir veikimo principas
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eKUziKDe51A
Įdomus video, nebuvau matęs. Bet man iki galo vis tiek neaišku, kodėl sumažinamas priekinio sparno prispaudimas, jeigu oras atėjęs iš galinio sparno išeina priekinio sparno dugne? Juk nuo to nesumažėja priekinio sparno generuojama prispaudžiamoji jėga, kuri formuojama oro srautui "atsimušant" į viršutinę sparno dalį.
Labai didelis klaustukas ar mercu sistema dirba taip, kaip parodyta tame filmuke, nes tiesiosiose mercai tik gal 2 km/val buvo nei mcl ir lotus.
greitesni buvo nei mcl ir lotus.
tomas29> greitis tiesiojoje nebūtinai kažką reiškia. gali būti, kad dėl šios sistemos Mercedes gali stačiau pastatyti priekinį ir galinį sparnus, nes abu išjungiami įjungus DRS (galinis dėl pakeltos plokštelės, priekinis dėl apipūtimo), o posūkiuose turi prispaudžiamąją galią ir gali važiuoti greičiau. Taip pranašumas turimas ir tiesiojoje, ir posūkiuose, priklausomai nuo to, kur tai naudosi. Be to, tokia sistema gali priversti palinkti žemyn šiek tiek priekį, kas tiesiojoje taip pat duoda pranašumą.
babnikas> jie ir "neatjungia" pacio sparno, bet sutrikdo oro srautus ir grubiai sakant nusiurbia ora (pagreitindami apatinio srauto tekme)nuo priekinio sparno papildomu elementu (flaps)
p.s panasiai kaip F-duct http://www.racecar-engineering.com/technology-explained/f-ducts-how-do-they-work-f1-2010-formula-one-technology/
jaudrius> pats sakai, kad tiesiojoje duoda pranasuma, bet kazkodel mercai nera labai greitesni tiesiosiose uz mcl ir lotus, kur drs'a tikrai naudoja. Taip, kad naturaliai kyla abejone, del to video, nes drs ijungus, jis dazniausiai jungiamas tiesiosiose, mercu greitis turetu buti zymiai didesni, jei velgi vadovautis tuo video. Del greitu posukiu, tai taip, ortakiai duoda naudos stabilumui islaikyti ir tai gali buti nesusije su drs visai ;)
jaudrius>> nesu visiskai tikras, bet man atrodo kaip tik sistema nelenkia prieko zemyn o atvirksciai, nes ijungus DRS, apkrova mazeja bolido gale, ir tokio budu, priekis daugiau spaudziamas, bet su ortakiu, balansa vel grazina i orginaliai sureguliuota balansa sumazinos apkrova priekiniam sparnui
tomas29> nu juodu ant balto gi parašyta - turint tokį efektyvų sprendimą - statai statesnius sparnų atakos kampus ir turi mašiną, kuri turi didelę prispaudžiamą galią posūkiuose, kur DRS nenaudojamas, ir nepraradni greičio tiesiosiose, kur jis įjungiamas
tomas29> skaityk ką parašiau atidžiau, o wildy gerai dar kartą paaiškino trumpai drūtai.
Matomai ir padangas dėl to "ėda", kad turi labai didelę prispaudžiamą galią posūkiuose.
leo> padangos ėdamos būna kaiptik kai maža prispaudžiamoji galia, nes intensyviai slidinėja ant asfalto padangos
Rerrariliux> visad maniau, kad padangos ėdamos, kai per mažai prispaudžiamos (dėl slidinėjimo), arba kai per daug prispaudžiamos (dėl perkaitimo).
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |