Prieš kelias dienas publikavome „Mercedes“ technikos direktoriaus Jameso Allisono nuomonę apie tai, kad permainos 2021 metų reglamente yra kur kas rimtesnės nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Visų pirma, kalba ėjo apie bolido galinės dalies dugno konfigūraciją – tai tik vienas pakeitimas, kuris nukreiptas automobilių greičiui mažinti ir tai neišvengiamai sumažintų bolido prispaudžiamąją jėgą.
Tačiau ispanų leidinys AS, remdamasis neįvardytais šaltiniais Italijoje, rašo apie tai, kad net pirmieji skaičiavimai, atlikti „Mercedes“ bazėje Braklyje panaudojant CFD technologijas bei vėjo tunelio duomenis, patvirtino, jog W12 išsiskiria itin dideliu efektyvumu.
„Mercedes“ inžinieriams ne tik pavyko kompensuoti 10 proc. prispaudžiamosios jėgos sumažėjimą (būtent to siekia FIA ir „Pirelli“, mat padangų gamintojus jaudina nekontroliuojamos apkrovos padangoms), bet pasaulio čempionai taip pat surado būdą kaip modernizuoti dar visą eilę mašinos sričių, kur buvo galima kūrybiškai ieškoti techninio reglamento leidžiamų laisvių.
Ne ką blogesnės žinios atėjo ir iš „Mercedes“ jėgos agregatų bazės, kur šio gamintojo motoristai rengia atnaujintą jėgainę. Panaudojus inovatyvias medžiagas ir naujausias degalų rūšis, per stendinius bandymus pasiektas 25 AG galios padidėjimas lyginant su pasibaigusio sezono jėgaine.
Tai yra įspūdingi pasiekimai, ypač žinant, kad „Mercedes“ jėgainės ir taip yra pačios galingiausios čempionate. AS pateikia ekspertų nuomones, datuotas 2020 m. sezono pradžia: tada „Mercedes“ jėgainės 28 AG viršijo „Honda“ motorus, 37 AG – „Renault“ ir net 42 AG – „Ferrari“.
Mercedes ir aero atitinkamai reguliuoja - vaziavimui clean air, o ne paskui kazka ir tik Sky komentatorius tai visdar stebina. zodziu, kai pirmauji naturaliai turi daug privalumu ir galimybiu.
beja, Mercedes Abu Dabio GP metu tariamai bande nemazai kitu metu aero detaliu ir tai yra vienas is staigaus Red Bull greicio paaiskinimu - tiesiog Mercedes dirbo ties savo programa ir tos lenktynes buvo giliai ***.
Manau, kad čia nėra bėdos su mase, per kvalifikaciją visų masės būna su tuščiais bakais kuro, o 5kg mažai ką lošia... Tik tiek, kad pikinių arklių nepaskaičiuosi, nes naudojamas gerokai didesnis diapozonas, plius tikrai neaišku kiek galios atima bolido oro pasipriešinimas... O ir transmisiniai nuostoliai visų skirtingi 😉
Aš tik norėjau parašyti, kad tavo galios matavimo būdas, aprašytas žemiau, būtų su didele paklaida, - nes mes nežinotumėme tikro (spėjamas) bolido svorio toje matavimo atkarpoje.
Mercedes varikliai žymiai efektyvesni, todėl "gaminant" tiek pat galios naudoja mažiau kuro.
Kas dėl masės: skaičiau ne vieną straipsnį, kad Mercedes varikliai naudoja žymiai mažesnį kiekį kuro, negu kiti var. gamintojai. Todėl jie startuoja su žymiai mežesniu svoriu. Tas ypač tampa privalumu sutaupant padangas ilgesniam intervalui.
Taip kad masės duomenų negalime žinoti dėl skirtingų kuro kiekių boliduose.
Taip kad masės duomenų negalime žinoti dėl skirtingų kuro kiekių boliduose.
butent - peak galia turi minimuma reiksmes siais laikais, nes neaisku, kaip su deploymentu hybrid dalies, kiek ilgai ta peak galia galima naudoti ir t.t. plius jei matavimai toliau daromi akustiniai (kaip seniau) tai jie tikriaus ne peak galias rodo, o pieno riebuma