„Mercedes“ inžinieriams pavyko kompensuoti prispaudžiamąją jėgą

„Mercedes“ inžinieriams pavyko kompensuoti prispaudžiamąją jėgą
logo 2020 Gruodžio 27 d. 09:43, Daimler

Prieš kelias dienas publikavome „Mercedes“ technikos direktoriaus Jameso Allisono nuomonę apie tai, kad permainos 2021 metų reglamente yra kur kas rimtesnės nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Visų pirma, kalba ėjo apie bolido galinės dalies dugno konfigūraciją – tai tik vienas pakeitimas, kuris nukreiptas automobilių greičiui mažinti ir tai neišvengiamai sumažintų bolido prispaudžiamąją jėgą.

Tačiau ispanų leidinys AS, remdamasis neįvardytais šaltiniais Italijoje, rašo apie tai, kad net pirmieji skaičiavimai, atlikti „Mercedes“ bazėje Braklyje panaudojant CFD technologijas bei vėjo tunelio duomenis, patvirtino, jog W12 išsiskiria itin dideliu efektyvumu.

„Mercedes“ inžinieriams ne tik pavyko kompensuoti 10 proc. prispaudžiamosios jėgos sumažėjimą (būtent to siekia FIA ir „Pirelli“, mat padangų gamintojus jaudina nekontroliuojamos apkrovos padangoms), bet pasaulio čempionai taip pat surado būdą kaip modernizuoti dar visą eilę mašinos sričių, kur buvo galima kūrybiškai ieškoti techninio reglamento leidžiamų laisvių.

Ne ką blogesnės žinios atėjo ir iš „Mercedes“ jėgos agregatų bazės, kur šio gamintojo motoristai rengia atnaujintą jėgainę. Panaudojus inovatyvias medžiagas ir naujausias degalų rūšis, per stendinius bandymus pasiektas 25 AG galios padidėjimas lyginant su pasibaigusio sezono jėgaine.

Tai yra įspūdingi pasiekimai, ypač žinant, kad „Mercedes“ jėgainės ir taip yra pačios galingiausios čempionate. AS pateikia ekspertų nuomones, datuotas 2020 m. sezono pradžia: tada „Mercedes“ jėgainės 28 AG viršijo „Honda“ motorus, 37 AG – „Renault“ ir net 42 AG – „Ferrari“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983