„Mercedes“ inžinieriams pavyko kompensuoti prispaudžiamąją jėgą (24)

„Mercedes“ inžinieriams pavyko kompensuoti prispaudžiamąją jėgą
logo 2020 Gruodžio 27 d. 09:43, Daimler

Prieš kelias dienas publikavome „Mercedes“ technikos direktoriaus Jameso Allisono nuomonę apie tai, kad permainos 2021 metų reglamente yra kur kas rimtesnės nei gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Visų pirma, kalba ėjo apie bolido galinės dalies dugno konfigūraciją – tai tik vienas pakeitimas, kuris nukreiptas automobilių greičiui mažinti ir tai neišvengiamai sumažintų bolido prispaudžiamąją jėgą.

Tačiau ispanų leidinys AS, remdamasis neįvardytais šaltiniais Italijoje, rašo apie tai, kad net pirmieji skaičiavimai, atlikti „Mercedes“ bazėje Braklyje panaudojant CFD technologijas bei vėjo tunelio duomenis, patvirtino, jog W12 išsiskiria itin dideliu efektyvumu.

„Mercedes“ inžinieriams ne tik pavyko kompensuoti 10 proc. prispaudžiamosios jėgos sumažėjimą (būtent to siekia FIA ir „Pirelli“, mat padangų gamintojus jaudina nekontroliuojamos apkrovos padangoms), bet pasaulio čempionai taip pat surado būdą kaip modernizuoti dar visą eilę mašinos sričių, kur buvo galima kūrybiškai ieškoti techninio reglamento leidžiamų laisvių.

Ne ką blogesnės žinios atėjo ir iš „Mercedes“ jėgos agregatų bazės, kur šio gamintojo motoristai rengia atnaujintą jėgainę. Panaudojus inovatyvias medžiagas ir naujausias degalų rūšis, per stendinius bandymus pasiektas 25 AG galios padidėjimas lyginant su pasibaigusio sezono jėgaine.

Tai yra įspūdingi pasiekimai, ypač žinant, kad „Mercedes“ jėgainės ir taip yra pačios galingiausios čempionate. AS pateikia ekspertų nuomones, datuotas 2020 m. sezono pradžia: tada „Mercedes“ jėgainės 28 AG viršijo „Honda“ motorus, 37 AG – „Renault“ ir net 42 AG – „Ferrari“.


Komentarai (24)
Klepsidra
IP: 038e568 | 12/28 14:32 Atsakyti
pirmiausia tai Mercedes, turedami toki pranasuma, naturaliai gali veztis maziau kuro ir daug laiko lift & coastinti. siemet buvo akivaizdu, kad normalaus GP (be SC, VSC, puncture ir pan) atveju bent jau HAM dazniausiai turedavo visus sansus net P4-P6 aplenkti ratu (is esmes visus, isskyrus BOT ir VER). kadangi tokio tikslo nera, nera tikslo ir minti kaip akis isdegus = kuro galima vezti maziau ir taupyti. plius abiem Mercedes viskas yra grieztai vienodai daroma tai vienas is ju negali vaziuoti su daugiau kuro ir tureti pranasuma tam tikra.
Mercedes ir aero atitinkamai reguliuoja - vaziavimui clean air, o ne paskui kazka ir tik Sky komentatorius tai visdar stebina. zodziu, kai pirmauji naturaliai turi daug privalumu ir galimybiu.
beja, Mercedes Abu Dabio GP metu tariamai bande nemazai kitu metu aero detaliu ir tai yra vienas is staigaus Red Bull greicio paaiskinimu - tiesiog Mercedes dirbo ties savo programa ir tos lenktynes buvo giliai ***.
****
IP: 46b82f4 | 12/28 11:43 Atsakyti
bmw v8
12/28 00:57

Manau, kad čia nėra bėdos su mase, per kvalifikaciją visų masės būna su tuščiais bakais kuro, o 5kg mažai ką lošia... Tik tiek, kad pikinių arklių nepaskaičiuosi, nes naudojamas gerokai didesnis diapozonas, plius tikrai neaišku kiek galios atima bolido oro pasipriešinimas... O ir transmisiniai nuostoliai visų skirtingi 😉

Optimalu tiesiosios pradžioje naudoti visą įmanomą galingumą, o ir oro pasipriešinimo jėga tiesiosios pradžioje, dėl salyginai mažo greičio, nėra dideli. Transmisiniai nuostoliai +- visų vienodi, nematau kodėl jie turėtų žymiai skirtis. Tai sužinojus kuris bolidas greičiausiai bėgėjasi tiesiosios pradžioje galima daryti tvirtą išvadą, kad jo PU galingiausias. O inžinieriai ir analitikai pagal tai gali atlikti tikrai tikslius spėjimus.
bmw v8
IP: 9328689 | 12/28 00:57 Atsakyti
Kestutis - GPS
12/28 00:10

Aš tik norėjau parašyti, kad tavo galios matavimo būdas, aprašytas žemiau, būtų su didele paklaida, - nes mes nežinotumėme tikro (spėjamas) bolido svorio toje matavimo atkarpoje.

Manau, kad čia nėra bėdos su mase, per kvalifikaciją visų masės būna su tuščiais bakais kuro, o 5kg mažai ką lošia... Tik tiek, kad pikinių arklių nepaskaičiuosi, nes naudojamas gerokai didesnis diapozonas, plius tikrai neaišku kiek galios atima bolido oro pasipriešinimas... O ir transmisiniai nuostoliai visų skirtingi 😉
Kestutis - GPS
IP: f099afc | 12/28 00:10 Atsakyti
****
12/27 23:42

Mercedes varikliai žymiai efektyvesni, todėl "gaminant" tiek pat galios naudoja mažiau kuro.

Aš tik norėjau parašyti, kad tavo galios matavimo būdas, aprašytas žemiau, būtų su didele paklaida, - nes mes nežinotumėme tikro (spėjamas) bolido svorio toje matavimo atkarpoje.
****
IP: 542e096 | 12/27 23:42 Atsakyti
Kestutis - GPS
12/27 20:55

Kas dėl masės: skaičiau ne vieną straipsnį, kad Mercedes varikliai naudoja žymiai mažesnį kiekį kuro, negu kiti var. gamintojai. Todėl jie startuoja su žymiai mežesniu svoriu. Tas ypač tampa privalumu sutaupant padangas ilgesniam intervalui.
Taip kad masės duomenų negalime žinoti dėl skirtingų kuro kiekių boliduose.

Mercedes varikliai žymiai efektyvesni, todėl "gaminant" tiek pat galios naudoja mažiau kuro.
Kragas
IP: bbe0076 | 12/27 21:44 Atsakyti
Žiūrėk net bandymų nereikėjo laukti.
Kragas
IP: bbe0076 | 12/27 21:43 Atsakyti
Tai viskas tada galim duoti konstuktorių taurę Mercedes komandai. Ekspertai sako kam čia to čempionato laukti ir taip viskas aišku.
Kestutis - GPS
IP: a2811f7 | 12/27 20:55 Atsakyti
Kas dėl masės: skaičiau ne vieną straipsnį, kad Mercedes varikliai naudoja žymiai mažesnį kiekį kuro, negu kiti var. gamintojai. Todėl jie startuoja su žymiai mežesniu svoriu. Tas ypač tampa privalumu sutaupant padangas ilgesniam intervalui.
Taip kad masės duomenų negalime žinoti dėl skirtingų kuro kiekių boliduose.
****
IP: 542e096 | 12/27 20:23 Atsakyti
ir vel
12/27 12:55

butent - peak galia turi minimuma reiksmes siais laikais, nes neaisku, kaip su deploymentu hybrid dalies, kiek ilgai ta peak galia galima naudoti ir t.t. plius jei matavimai toliau daromi akustiniai (kaip seniau) tai jie tikriaus ne peak galias rodo, o pieno riebuma

Oi ne, max galingumas vienas svarbiausių rodiklių dabar, kadangi yra ribojamas kuro srautas, tai kuo daugiau galios pagamini su tuo ribotu srautu, tuo tavo variklis efektyvesnis. Hibridas gali atiduoti 4MJ energijos per lenktynių ratą (o pasikrauti tik 2MJ), tai su juo kaip ir aišku, jei nesi nesąmonių (kritinių klaidų) prisidaręs, o su galios atidavimu, tai priprogramina kaip reikia, nedurniai sėdi ir su kompais paskaičiuoja kada optimalu atiduoti. O apytiksli galingumą nemanau, kad sunku pasiskaičiuoti: tiesiosios pradžioje reikia dvejuose vietose pasimatuoti greitį, ir žinant atstumą tarp tų vietų, greičio skirtumą ir bolido masę, nesunku paskaičiuoti bolido galią.
cc
IP: eda7835 | 12/27 19:56 Atsakyti
Bent gerai kad das uzdraustas bet idomu ar kiek ten padejo daug siemet.
×

TOP naujienos