„Mercedes“ paaiškino, kodėl Australijoje antrajam sustojimui nepakvietė V. Botto (11)

„Mercedes“ paaiškino, kodėl Australijoje antrajam sustojimui nepakvietė V. Botto
logo Kovo 20 d. 23:54, Daimler

„Mercedes“ Australijoje vykusiose F-1 lenktynėse nepakvietė Valtteri Botto antrajam sustojimui, nes nenorėjo rizikuoti.

Anot ekipos vyriausiojo stratego Jameso Vowleso, buvo svarstoma galimybė antrajam sustojimui pakviesti vieną arba abu pilotus, bet galų gale buvo likta prie saugesnio varianto.

„Tiesa ta, kad šių metų tvarkaraštį sudaro 21 etapas. Taigi, viso bus galima iškovoti 21 papildomą tašką. beveik tiek, kiek gaunama nugalėjus lenktynėse. Tad negali tiesiog imti ir padovanoti varžovams tiek taškų. Galbūt sezono pabaigoje vyks atkakli kova, tad tie papildomi taškai gali viską nulemti“, - pasakojo „Mercedes“ specialistas.

„Tačiau nusprendus atlikti papildomą sustojimą tam, kad pilotas gautų geresnę galimybę iškovoti papildomą tašką, atsiranda papildoma rizika. Galbūt sustojimo metu bus prastai prisuktas ratas, sportininkas pasitrauks iš lenktynių. O gal įvažiuodamas arba išvažiuodamas iš techninio aptarnavimo zonos kirs baltą liniją ir už tai bus nubaustas. Taip nutikus būtų prarasta labai daug taškų. Tad tokiais atvejais rizikuoti tik dėl vieno taško tikrai neverta.“

„Rizika niekur nedingsta lenktynių pabaigoje. Bandydamas užfiksuoti geriausią rezultatą sportininkas gali padaryti klaidą, išlėkti už trasos ribų arba tiesiog apgadinti bolidą.“

Nors komandos vadovas Toto Wolffas ir buvo uždraudęs kovoti dėl vieno papildomo taško, tiek Lewisas Hamiltonas, tiek V. Bottas lenktynių pabaigoje užfiksavo savo geriausius rezultatus. Suomis buvo greičiausias, tad jam atiteko vienas papildomas taškas.

„Tiek Valtteri, tiek Lewisas puikiai padirbėjo tinkamai panaudodami padangas. Lenktynių pabaigoje jos buvo gana geros būklės, tad pilotai galėjo pabandyti kuo greičiau įveikti vieną ratą. Valtteri padangos buvo geresnės būklės ir priešingai nei Lewiso, jo bolidas nebuvo apgadintas. Jis puikiai padirbėjo ir iškovojo maksimalų taškų skaičių.“

Komentarai (11)


EičJey
| Kovo 21 d. 17:55
iXsas
| Kovo 21 d. 17:38

O kaip, nieks nekalba, kad MB specialiai sugadino LH bolida, kad nelaimetu? VB NB.1 dabar komandoj?

Aš prisimenu bene 2014 metais Hamiltonas turėjo keletą etapų iš eilės su problemomis (Dar viena ir problemų prisimenu buvo sugedę stabdžiai bene Vokietijos kvalifikacijoje ir nuvažiavo į sieną), tai visi rėkė, kad mersai (vokiečiai) vokietį Rosbergą palaiko :D Po to kažkaip labai greitai apsivertė viskas ;s
iXsas
| Kovo 21 d. 17:38
O kaip, nieks nekalba, kad MB specialiai sugadino LH bolida, kad nelaimetu? VB NB.1 dabar komandoj?
EičJey
| Kovo 21 d. 17:02
A85
| Kovo 21 d. 16:49

Nors komandos vadovas Toto Wolffas ir buvo uždraudęs kovoti dėl vieno papildomo taško, tiek Lewisas Hamiltonas, tiek V. Bottas lenktynių pabaigoje užfiksavo savo geriausius rezultatus. Suomis buvo greičiausias, tad jam atiteko vienas papildomas taškas.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/mercedes-paaiskino-kodel-australijoje-antrajam-sustojimui-nepakviete-v-botto-n39197

Wolffo citatoje nieko nerašo apie uždraudimą. Tai arba f-1.lt neišvertė viso straipsnio, arba interpretavo savaip.
A85
| Kovo 21 d. 16:49
EičJey
| Kovo 21 d. 16:31

Kur tau jie uždraudė tą ratą imti? Sakė, kad komanda veiksmų nesiims ir į pitus iš garantuotos pirmos vietos nesiųs.

Nors komandos vadovas Toto Wolffas ir buvo uždraudęs kovoti dėl vieno papildomo taško, tiek Lewisas Hamiltonas, tiek V. Bottas lenktynių pabaigoje užfiksavo savo geriausius rezultatus. Suomis buvo greičiausias, tad jam atiteko vienas papildomas taškas.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/mercedes-paaiskino-kodel-australijoje-antrajam-sustojimui-nepakviete-v-botto-n39197
EičJey
| Kovo 21 d. 16:31
A85
| Kovo 21 d. 10:10

Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.

Kur tau jie uždraudė tą ratą imti? Sakė, kad komanda veiksmų nesiims ir į pitus iš garantuotos pirmos vietos nesiųs.
Pit Crew
| Kovo 21 d. 12:05
A85
| Kovo 21 d. 10:10

Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.

Viską ten Mercedes padarė idealiai. Be jokios rizikos gavo tą papildomą tašką. Anyway, dar tokios persvaros nuo kitų komandų seniai neteko matyti... Vien Hamiltonas su vienomis seniausiomis padangomis antrą greičiausią ratą padarė.
A85
| Kovo 21 d. 10:10
Nu, čia vartymasis iš gaidžio, man rods. Pirma – uždraudė imt greitą ratą. Tiek VB, tiek LH gale lenktynių dėl to greičiausio rato vis dėl to varžėsi. Antra – VB norėjo naujų padangų, nes galėjo. LH gal irgi būtų norėjęs, bet neturėjo pakankamos persvaros prieš varžovą, kad galėtų prašyti naujų padangų. Tos rizikos suprantamos bet man kyla tokia abejonė, kad bent jau Melburne Mercedes netikėjo ar nenorėjo atiduot VB to taško. Su šviežiom padangom VB būtų tokį ratą įvežęs, kad oho. Ferrari, ten panašu, kad jei tikrai kažkas su varikliu negerai, tai gal ir nerizikavo, nes dėl 1 taško užkalt variklį nėra optimalu. Bet Mercedes, panašu, kad tokių problemų neturėjo. Na, bet kita vertus, jeigu VB būtų praganęs 1 vietą, tai Mercedes būtų fantastiškai nuskalbti internetų, kad vėl VB sodina ir atėmė 1 vietą. Žodžiu, daug čia pjūvių galima matyt, bet į Toto galvą aš neįlysiu, ką jis mano.
Rimvydas Rozenas_2
| Kovo 21 d. 09:01
Tai aišku kad rizika-netyč rato neprisuks ar dar kas ir op-25
YZF
| Kovo 21 d. 08:01
Matome kaip ddt bando isvartyti zodzius, o greiciausiai tiesiog nesupranta apie ka kalba :) Komandoms visi taskai svarbus. Visada. Bet who cares about komandas? Man labiau rupi mano ispudziai o ne komandu gerove. #sunku #suprasti
ddt
| Kovo 21 d. 06:59
Ai, čia Vowles kalbėjo, na tai tuo labiau tamsuolis :)
×