„Mercedes“ komanda paaiškino, kodėl Valtteri Bottas prarado 4[i] sekundes virtualaus saugos automobilio (VSC) režimo metu Prancūzijos GP etape. Tai leido Charlesui Leclercui atakuoti suomių pilotą lenktynių pabaigoje. „Mercedes“ komandos vyriausiasis strategas Jamesas Vowlesas papasakojo, kad V. Bottui teko numesti greitį virtualaus saugos automobilio metu, nes jis rizikavo gauti baudą.
Jamesas Vowlesas: „Tai buvo pats trumpiausias VSC režimo periodas, kokį mes tik esame matę. Jo bendra trukmė - 32 sekundės, o tarp pranešimo apie VSC režimo paskelbimą ir apie tai, kad jis užsibaigia, praėjo iš viso tik 18 sekundžių.
VSC režimo metu lenktynininkams reikia daug ką padaryti. Visų pirma, jei pilotas yra arti įvažiavimo į techninio aptarnavimo zoną, mes turime suspėti jam pranešti, kad jis nestotų boksuose – tam iš viso tėra tik kelios sekundės. Po to reikia pakeisti variklio nustatymus, kad jis dirbtų saugiu režimu VSC metu, o po to būtų pasiruošęs restartui.
Nuo pranešimo apie tai, kad režimas užsibaigia, iki faktinio jo užsibaigimo praėjo 14 sek. – taip pat labai mažai laiko. Valtteri tuo metu buvo greitajame posūkyje ir važiavo link lėto posūkio, kai buvo paskelbtas VSC režimas. Dėl to jis atsidūrė vadinamojoje „nesaugioje“ jo laiko deltoje. Tai reiškė, jog Valtteri buvo situacijoje, kai jis važiavo greičiau nei leidžiama ir galėjo gauti baudą.
Mūsų prioritetas buvo tas, kad sugrąžintumėm Valtteri į „saugią“ laiko deltą, kitais žodžiais, jis turėjo sulėtėti. Bet tam reikėjo keleto sekundžių. Jis tai padarė, atsidūręs 4 sek. nuo laiko deltos ir viskas buvo gerai. Problema tame, kad kai mes gavome pranešimą apie VSC pabaigą, jis neturėjo laiko ir distancijos, kad likviduotų atsilikimą ir sugrįžtų, pasakyčiau taip – į „nulinę“ laiko deltą. Dėl to mes praradome keletą sekundžių nuo optimalaus laiko“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |