Nežiūrint į optimistinius pažadus, kuriuos prieš sezoną žarstė „Mercedes“ komanda, jų W15 bolido efektyvumas galėtų būti kur kas geresnis, o vokiečių ekipa ne tik negali lygiomis kovoti su Red Bull“, bet ir su „Ferrari“.
„Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pripažįsta, kad problemas galima susieti su ne visai tikslia koreliacija tarp duomenų ir tyrimų, kuriuos komanda atlieka bazėje Braklyje bei realiu vaizdu, kurį matome trasoje.
„Kiekvienais metais visos komandos susiduria su kokiais nors sunkumais dėl koreliacijos, - pasakojo J. Allisonas. - Tokio pobūdžio problemos, kurias matome bazėje ir tai, kas vyksta realioje trasoje, visada išliks, nes galima pasakyti, jog bazėje mūsų galimybės yra apribotos atkurti visišką realybę.
Ne tas pats, kas valdyti bolidą tikroje trasoje ant tikro asfalto, kur vaizdas yra kur kas sudėtingesnis, nes niuansų yra be galo daug. Simuliatoriuje mes atkuriame paprastesnius modelius, nors tai ir yra galingas instrumentas, leidžiantis pasirinkti teisingą bendro vystymo kryptį. Bet visada būna trūkumų, susijusių su koreliacija.
Apskritai modeliai, kuriuos mes sukuriame ir naudojamos kompiuterinės technologijos yra be galo geros ir mes laikomės panašaus kurso. Bet velnias dažniausiai slepiasi detalėse.
Kai mes dirbame su skaitmeniniais modeliais, mums pavyksta pasiekti balanso padidėjimo tiek prie didelio greičio, tiek ir prie mažo, kadangi mes galime taikyti skirtumus tarp to, ką matome realioje trasoje, ir to, ką matome virtualiame pasaulyje. Kai mes įnešame pataisas šiems skirtumams, tai leidžia gauti tikslesnį vaizdą ir leidžia nustatyti važiuoklės trūkumus, kurie, mūsų nuomone, mus ir sulaiko“.
Kol kas geriausiu „Mercedes“ rezultatu yra 5-toji George'o Russello vieta, iškovota Bahreine, o Australijoje nė viena „Mercedes“ mašina nepasiekė finišo dėl priežasčių, nesusijusių su koreliacija. Lewiso Hamiltono bolide sugedo variklis, o Russellas sudaužė bolidą likus dviem ratams iki finišo, kai su Fernando Alonso kovojo dėl 6-tos vietos. Po trijų sezono etapų „Mercedes“ komanda yra ketvirtoje Konstruktorių taurės įskaitos vietoje, ją lenkia „Red Bull“, „Ferrari“ ir „McLaren“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |