Antroje šių metų „Formulės-1“ sezono dalyje „Mercedes“ komanda netikėtai susidūrė su jėgos agregatų patikimumo problemomis. Tiek Valtteri Bottas, tiek ir Lewisas Hamiltonas jau perėjo prie ketvirtųjų motorų ir atliko baudas, tačiau dauguma ekspertų sako, kad tuo viskas neužsibaigs.
„Mercedes“ komanda nesako, kur konkrečiai yra problemos su jėgainėmis. Komandos vadovas Toto Wolffas tikina, kad jis pats nežino, kodėl agregatai tapo mažiau gyvybingi. Kartu austras net nesiruošia aiškintis priežasčių.
Wolffo nuomone, iki sezono pabaigos likus tik šešioms lenktynėms, nėra prasmės tobulinti jėgos agregatų.
„Dabar mes galime pasistengti tik minimizuoti problemas, - T. Wolffą cituoja „Auto Motor und Sport“. - Dabar nėra jokios prasmės gaminti kokias nors naujas detales“.
Per Turkijos GP Hamiltonas gavo naują vidaus degimo variklį, bet pasiliko senas kitas jėgos agregato dalis. Norint išvengti baudos, britui reikia nuvažiuoti septynias lenktynes su vienu vidaus degimo varikliu.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |