Monake iš „pole“ pozicijos startuos L. Hamiltonas (30)

Monake iš „pole“ pozicijos startuos L. Hamiltonas
logo Gegužės 25 d. 17:01, Daimler

Monake vykusioje „Formulės-1“ kvalifikacijoje geriausią rezultatą užfiksavo ir „pole“ poziciją iškovojo čempionato lyderis Lewisas Hamiltonas.

Tuo tarpu vietos herojus Charlesas Leclercas, po „Ferrari“ klaidos, pasirodymą baigė jau po pirmosios važiavimų dalies.

Paskutinėje važiavimų dalyje sportininkams įveikus pirmuosius greitus ratus, pirmavo Valtteri Bottas. Suomis tuo metu 0,2 sek. lenkė komandos draugą L. Hamiltoną. Tačiau britas kvalifikacijos pabaigoje vieną ratą įveikė per 1 min. 10,166 sek. ir vos 0,086 sek. aplenkęs V. Bottą iškovojo „pole“ poziciją.

Trečioje vietoje liko geriausią rezultatą antroje važiavimų dalyje užfiksavęs Maxas Verstappenas. Olandas nuo kvalifikacijos nugalėtojo atsiliko beveik puse sekundės.

Ir vėl kontakto su apsaugine siena neišvengė „Ferrari“ atstovas Sebastianas Vettelis. Vokietis kvalifikacijos pabaigoje bandė pagerinti savo rezultatą. Bet išvažiuodamas iš „Tabac“ posūkio kliudė apsauginę sieną. Sportininkas kirto finišo liniją, bet liko ketvirtoje vietoje.

Greičiausiųjų penketuką užbaigė „Red Bull“ pilotas Pierre‘as Gasly. Tiesa, prancūzas gali prarasti poziciją, nes važiavimų metu sutrukdė „Haas“ atstovui Romainui Grosjeanui.

Kevinas Magnussenas paskutinėje kvalifikacijos dalyje buvo pakilęs iki šeštosios vietos, bet po kurio laiko ją prarado „Renault“ pilotui Danieliui Ricciardo. Vis dėlto danui važiavimų pabaigoje pavyko pagerinti savo rezultatą ir vėl pakilti į šeštą vietą.

Greičiausiųjų dešimtuką užbaigė „Toro Rosso“ ir „McLaren“ lenktynininkai. Daniilas Kvyatas, greičiu pranokęs Carlosą Sainzą, užfiksavo aštuntą rezultatą. Tuo tarpu čempionato naujokas Alexas Albonas liko dešimtas.

Kvalifikacijoje itin nepasisekė vietos herojui C. Leclercui. Sportininkas vieną trasos ratą, pirmoje važiavimų dalyje, įveikė per 1 min. 12,149 sek. Komanda nusprendė piloto neišleisti dar kartą į trasą. Dauguma varžovų pagerino savo rezultatus, tuo tarpu C. Leclercas liko už borto ir savo pasirodymą baigė jau po pirmosios važiavimų dalies.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Lewisas Hamiltonas

1:11.542

1:10.835

1:10.166

28

2.

Valtteri Bottas

1:11.562

1:10.701

1:10.252

27

3.

Maxas Verstappenas

1:11.597

1:10.618

1:10.641

19

4.

Sebastianas Vettelis

1:11.434

1:11.227

1:10.947

27

5.

Pierre'as Gasly

1:11.740

1:11.457

1:11.041

24

6.

Kevinas Magnussenas

1:11.865

1:11.363

1:11.109

24

7.

Danielis Ricciardo

1:11.767

1:11.543

1:11.218

25

8.

Daniilas Kvyatas

1:11.602

1:11.412

1:11.271

30

9.

Carlosas Sainzas

1:11.872

1:11.608

1:11.417

30

10.

Alexanderis Albonas

1:12.007

1:11.429

1:11.653

31

11.

Nico Hulkenbergas

1:12.097

1:11.670

20

12.

Lando Norrisas

1:11.845

1:11.724

22

13.

Romainas Grosjeanas

1:11.837

1:12.027

21

14.

Kimi Raikkonenas

1:11.993

1:12.115

21

15.

Antonio Giovinazzi

1:11.976

1:12.185

22

16.

Charlesas Leclercas

1:12.149

8

17.

Sergio Perezas

1:12.233

11

18.

Lance'as Strollas

1:12.846

11

19.

George'as Russellas

1:13.477

13

20.

Robertas Kubica

1:13.751

13

Komentarai (30)


Accadia
| Gegužės 26 d. 15:08
Accadia
| Gegužės 26 d. 13:21

Gražiai suvažiavo LH, onboard įrašą matėte? Pagal LH laikus galima teigti, kad trasoje yra septynios vietos, kur galima laimėti po 0.1-0.2 s: -0.7, -0.7. Bottas stengiasi nepasiduoti. Laukiame lenktynių, pirmo posūkio dramos, safety car per boksų laikotarpį ir drėgnos trasos :)

Ir kur buvo Ferrari taktikai, kad Karolis iškrito per Q3? Josh Cear uždėjo ranką ant peties, atseit, "būna" arba dar blogiau, "get used to this" (c) Ferrari.
eustachijus
| Gegužės 26 d. 14:20
Fekkalli
| Gegužės 25 d. 23:39

Just sayin bet jis daugmaz ten kur buvo alonso

Alonso trypė Raikiną kaip vaiką ir ten pat niekada nebuvo
Accadia
| Gegužės 26 d. 13:21
Gražiai suvažiavo LH, onboard įrašą matėte? Pagal LH laikus galima teigti, kad trasoje yra septynios vietos, kur galima laimėti po 0.1-0.2 s: -0.7, -0.7. Bottas stengiasi nepasiduoti. Laukiame lenktynių, pirmo posūkio dramos, safety car per boksų laikotarpį ir drėgnos trasos :)
kimmi
| Gegužės 26 d. 12:31
YZF ir Klepsidra abu turi f-1.lt stogą :) čia taip keliami reitingai šiame saite? paleidžiant du tokius veikėjus? ištrina komentarus kuriuose nieko blogo neparašyta, naujas lygis, nelabai suprantu kodėl netrinami tada YZF ir klepsidros komentarai visadi persmelkti ironijos kitų atžvilgiu,
YZF
| Gegužės 26 d. 10:18
A85
| Gegužės 26 d. 01:47

Kol kas šitam sezone yra du stabilūs kintamieji – Mercedes ima 1-2, Williams ima dvi paskutines vietas. Ir nuoširdžiai, šitai jau ima pabosti. Tiek beviltiški Williams, tiek kliurkas gaudantys Ferrari, tiek RBR šiek tiek sulėtėję lyginant su pernai, tiek jokios opozicijos nebuvimas iš F1.5 komandų (žiūriu į tave Renault). Žiūrint į Mercedes atrodo, kad viskas yra labai paprasta, bet greičiau reikia į žiūrėti kitus, kad suprasti, kad yra žiauriai sudėtinga turėti tokį greitį, taip stabiliai ir taip ilgai. Ir dabar, kai VB atsigavo, abu pilotai dar ir išsunkia bolidą iki galimybių ribos. Panašu, kad Mercedes turi absoliutų pranašumą šiemet visur. Net ir Monake, kur jiems amžiais nepaeidavo. Ir neatsimenu tokio dominavimo. Ferrari auksiniai metai su Schumacher nublanksta.

O kvalifikacija tai visai įdomi buvo. Rytdienai lyg ir pranašavo lietų būtent lenktynių laiku, bet dabar žiūriu, kad ir toks prognozės išnyko. Tad nebent bus kažkoks chaotiškas startas, tai bus dar vienos nuobodžios lenktynės. Nieko neatimant iš Monako kaip trasos, nes, visgi, prasukt tuos 78 ratus tokioj trasoj yra iššūkis, bėda tik, kad tiek bolidų patikimumas, tiek pilotų meistriškumas auga kiekvienais metais ir tai vis labiau mažina kažkokio atsitiktinumo įtaką rezultatams, na, ir pačių lenktynių įdomumui. Bet, taškus skaičiuosim rytoj, tai gerų lenktynių :)

Aciu dievui abu Mersai bent tarpusavyje pakovoja, tai yra i ka ziureti. Ko nebuvo Ferrari-Schumacher laikais. Tada nebuvo i ka ziureti visai.
A85
| Gegužės 26 d. 01:47
Kol kas šitam sezone yra du stabilūs kintamieji – Mercedes ima 1-2, Williams ima dvi paskutines vietas. Ir nuoširdžiai, šitai jau ima pabosti. Tiek beviltiški Williams, tiek kliurkas gaudantys Ferrari, tiek RBR šiek tiek sulėtėję lyginant su pernai, tiek jokios opozicijos nebuvimas iš F1.5 komandų (žiūriu į tave Renault). Žiūrint į Mercedes atrodo, kad viskas yra labai paprasta, bet greičiau reikia į žiūrėti kitus, kad suprasti, kad yra žiauriai sudėtinga turėti tokį greitį, taip stabiliai ir taip ilgai. Ir dabar, kai VB atsigavo, abu pilotai dar ir išsunkia bolidą iki galimybių ribos. Panašu, kad Mercedes turi absoliutų pranašumą šiemet visur. Net ir Monake, kur jiems amžiais nepaeidavo. Ir neatsimenu tokio dominavimo. Ferrari auksiniai metai su Schumacher nublanksta.

O kvalifikacija tai visai įdomi buvo. Rytdienai lyg ir pranašavo lietų būtent lenktynių laiku, bet dabar žiūriu, kad ir toks prognozės išnyko. Tad nebent bus kažkoks chaotiškas startas, tai bus dar vienos nuobodžios lenktynės. Nieko neatimant iš Monako kaip trasos, nes, visgi, prasukt tuos 78 ratus tokioj trasoj yra iššūkis, bėda tik, kad tiek bolidų patikimumas, tiek pilotų meistriškumas auga kiekvienais metais ir tai vis labiau mažina kažkokio atsitiktinumo įtaką rezultatams, na, ir pačių lenktynių įdomumui. Bet, taškus skaičiuosim rytoj, tai gerų lenktynių :)
Fekkalli
| Gegužės 25 d. 23:39
YZF
| Gegužės 25 d. 22:43

Kimis kovoja del podiumu.

O realiai tai velkasi gale ir vaziuoja nes nenori buti ismestas is F1. #ka #ir #sakiau

Just sayin bet jis daugmaz ten kur buvo alonso
LewisDNF
| Gegužės 25 d. 23:31
YZF
| Gegužės 25 d. 22:43

Kimis kovoja del podiumu.

O realiai tai velkasi gale ir vaziuoja nes nenori buti ismestas is F1. #ka #ir #sakiau

1 taškas nuo Best of the rest. Apie bolido pajėgumą kita kalba, na bet Kimis važiuoja tiek kiek galimybes leidžia
YZF
| Gegužės 25 d. 22:43
Klepsidra
| Gegužės 25 d. 22:18

Alfa stabiliai zadetoj trecioj vietoj

Kimis kovoja del podiumu.

O realiai tai velkasi gale ir vaziuoja nes nenori buti ismestas is F1. #ka #ir #sakiau
Klepsidra
| Gegužės 25 d. 22:18
Alfa stabiliai zadetoj trecioj vietoj
×