Monako GP: penktadienio treniruotė Nr.1

Monako GP: penktadienio treniruotė Nr.1
logo 2023 Gegužės 26 d. 15:44, Ferrari

Pirmoje penktadienio treniruotėje greičiausią laiką užfiksavo „Ferrari“ lenktynininkas Carlosas Sainzas, aplenkęs antroje vietoje likusį Fernando Alonso su „Aston Martin“ ir trečią laiką parodžiusį Lewisą Hamiltoną su „Mercedes“.

Lenktynių serijai Europoje komandos paruošė gana daug bolidų atnaujinimų, tačiau ši „Formulės-1“ pasaulio čempionato dalis neprasidėjo Imoloje, kaip buvo planuota iš anksto. Lenktynės Europoje prasidėjo Monake, kur sportininkams dirbti su atnaujinimais nėra labai patogu. Tačiau dauguma komandų savo mašinas modernizavo, paskirdami pirmąją penktadienio treniruotę informacijos rinkimui, kad kitame etape Barselonoje turėtų bent minimalų žinių kiekį apie patobulintos mašinos elgesį trasoje.

Pavyzdžiui, į Monaką atvažiavo rimtai modernizuotas „Mercedes“ W14 bolidas – su gerokai didesniais šoniniais pontonais ir rimtai atnaujinta aerodinamika. Tačiau ir kitos komandos išbandė atnaujinimus, tikėdamos gauti didesnę prispaudžiamąją jėgą, kuri labai svarbi Monake.

Po jaunimo serijų lenktynių trasa Monake jau pirmoje treniruotėje buvo gana geros būklės, o neseniai Monake atnaujintas asfaltas saulėtame danguje įkaito iki plius 50 laipsnių.

Lenktynininkai palaipsniui didino greitį, tačiau be problemų nebuvo apsieita.

Verstappenas skundėsi dėl sankabos darbo ir prasto bolido valdymo, Russellas – dėl prasto sankabos reguliavimo – abu pilotai sugrįžo į boksus ir mašinas atidavė mechanikų žiniai.

Gerokai trukdė bolidų grūstis, nors sportininkai bandė praleisti tuos, kas važiavo greituosius ratus. Sainzas be jokių priežasčių užkabino barjerą 15 posūkyje, - Strollas – paskutiniame, Bottui teko parodyti reakciją Rascasse ir išvengti susidūrimo su Perezu.

Sesijos viduryje sugedo Sargeanto bolido variklis ir mašina smarkiai sulėtėjo tunelyje – pilotas nuvažiavo iki boksų, bet vėliau išvažiavo vėl.

36 minutę Hulkenbergas sugrįžo į garažą po kontakto su barjeru ir apsisukimo, kai buvo pažeista galinė kairė padanga – sesija buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis, nes maršalams reikėjo surinkti nuolaužas.

Antros raudonos vėliavos buvo parodytos sesijos pabaigoje po Albono avarijos St. Devote. Smūgis į barjerą buvo labai stiprus, bet pilotas nenukentėjo, o „Williams“ mechanikams bus labai daug darbo remontuojant mašiną. Teisėjų buvo nutarta treniruotės neatnaujini.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983