MotoGP. F. Quartararo nusivylęs 2023 m. variklio prototipu (4)

MotoGP. F. Quartararo nusivylęs 2023 m. variklio prototipu
logo 2022 Lapkričio 09 d. 13:34, Yamaha Racing

Po Valensijoje surengtų „MotoGP“ bandymų, Fabio Quartararo neslėpė nusivylimo išbandytu 2023 m. „Yamaha“ variklio prototipu.

Maksimalaus greičio stoka buvo viena iš priežasčių, dėl kurios prancÅ«zui šiemet nepavyko apginti čempiono titulo.

Misane ir Barselonoje išbandę 2023 m. variklio prototipą, tiek F. Quartararo, tiek jo komandos draugas Franco Morbidelli buvo pozityviai nusiteikę. Tačiau po bandymų Valensijoje, prancÅ«zas teigė, kad naujasis motoras niekuo nesiskyrė nuo senojo.

„Esu nustebintas. Šis variklis turėjo bÅ«ti greitesnis nei tas, kurį išbandėme Barselonoje ir Misane. Bet kaip paaiškėjo, jis toks pat, kaip ir tas variklis, kurį naudojome paskutinėse sezono lenktynėse“, - sakė F. Quartararo.

„Ypač jei kalbėtume apie kvalifikaciją, turiu omeny įveikiant vieną greitą ratą. Mes palyginome greitį ir jis buvo toks pat. Turime viską išanalizuoti ir išsiaiškinti kas nutiko, nes išbandėme variklį Misane, Barselonoje, Calas dar važiavo Motegyje ir Jereze... bet dabar nematome jokio skirtumo. Tad turime išsiaiškinti kas nutiko.“

F. Quartararo, važiuodamas varžovui iš paskos, bandymų metu pasiekė 327 km/h maksimalų greitį. Tuo tarpu šiemet čempionu tapęs „Ducati“ atstovas Francesco Bagnaia - 335 km/h.

„Esmė tame, kad šis variklis turi daugiau galios. Jereze Calas jį išbandė ir jis buvo akivaizdžiai geresnis. Bet dabar, vertinant maksimalų greitį, jis niekuo nesiskiria nuo 2022 m. motoro. Net neabejoju, kad rasime problemą. Nemanau, kad bėda yra variklyje. Kažkas nutiko, jog Valensijoje neturėjome tos galios, kurios tikėjomės.“

„Žinoma, kad ne taip norėjau užbaigti šiuos metus. Bet akivaizdu, kad kažkas nutiko. Negali taip bÅ«ti, jog Misane ir Barselonoje jautėme pažangą, o čia, Valensijoje, nebuvo nieko panašaus. Kažkas negerai.“

F. Quartararo bandymų metu išmėgino ne tik naują variklį, bet ir važiuoklę. Paprašytas pakomentuoti apie ją, prancÅ«zas sakė, kad ji labai panaši į tą, kurią naudojo šiemet, tad didelio skirtumo nepajautė.

Kitas „Yamaha“ komandos lenktynininkas Franco Morbidelli taip pat išbandė naują variklį, bet su juo įveikė mažiau ratų. Sportininkas daugiau laiko praleido trasoje su kitu motociklu, kuriame buvo sumontuotas 2022 m. variklis.

„Kalbant apie tuos ratus, kuriuos įveikiau su nauju varikliu, nepajutau tos galios, kurios tikėjomės“, - kalbėjo italas.

„Buvo keista. Tikėjomės tikrai daugiau.“



Komentarai (4)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Black_Death
IP: 77abddf | 11/11 11:04 Atsakyti
F-fanas-1
11/10 13:27

Kaip įdomiai - Formulei tai nesuprasi to variklio be kompo, skirtingi... skaityti daugiau

Speju masina renkiesi pagal spidometro skaicius? Tai jokio skirtumo kokia marke ir modelis visvien i ribotuva atsiremi.

Ir kas aisku pagal top speed? Kartais top buna kokioj 8 vietoj. Arba laimi su 5-6'u.
YZF
IP: 20135ae | 11/10 18:03 Atsakyti
F-fanas-1
11/10 13:27

Kaip įdomiai - Formulei tai nesuprasi to variklio be kompo, skirtingi... skaityti daugiau

MotoGP 'vairuotojas' turi daug didesne itaka bendram greiciui negu F1. Lygiai taip pat, galios pas tuos motus daugiau negu reikia, bet ta galia panaudoti taip kad ji realizuotusi i maksimalu greiti ir svarbiausia - pagreiti, yra daug sudetingiau. Ir nors top speed pas Yamaha kazkiek mazesnis, bet pagreitis iki to top speed yra daug didesne problema. Cia matyt Ducati daugiausiai islosia su savo pakabos nuleidimo sistema iseinant is posukiu
F-fanas-1
IP: 2a34210 | 11/10 13:27 Atsakyti
Kaip įdomiai - Formulei tai nesuprasi to variklio be kompo, skirtingi prispaudžiamos jėgos lygiai ir taip toliau ... o MOTO GP viskas aišku pagal TOP SPEED...Ten turbūt pavarų ilgiai tik nuo trasų skiriasi ir vsio :) Daugiau visur tas pats Mocas :)
YZF
IP: 20135ae | 11/09 17:03 Atsakyti
lol, failed.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas