„Mercedes Motorsports“ vadovas Norbertas Haugas yra nustebęs dėl to, kad kai kurios ekipos, naudojusios Kinetinės energijos regeneravimo įtaisus (KERS) praeitose lenktynėse Kinijoje važiavo be jų.
Australijoje ir Malaizijoje KERS naudojo „McLaren“, „Ferrari“, „
Renault“ ir BMW (tik Nicko Heidfeldo bolide – red. past.), tačiau Kinijoje „Ferrari“ ir „Renault“ važiavo be KERS.
Tačiau labiausiai „Mercedes“ atstovas stebėjosi didžiausiais KERS šalininkais – BMW, kurie buvo įtaisę KERS Roberto Kubicos bolide penktadienio Kinijos GP treniruotėse, bet vėliau sistemą išmontavo.
„Nieko nekritikuoju, bet yra sistemos šalininkų, kurie jos nenaudoja, o tai yra visai priešingai tam, ką darome mes“, - komentavo keistą BMW poziciją N. Haugas.
„Mes niekur neskubame naudodami KERS, bet aš stebiuosi tokiu KERS tobulinimu, kai sistema naudojama vienoje sesijoje, o kitoje jau ne ar panašiai. Nenoriu plėstis su komentarais, net per tą laiką mūsų KERS rinkos dalis augtelėjo 66,6%, o tai jau, sakyčiau, yra nuostabu!“
„Mes nebuvome didžiausiais sistemos šalininkais, nes norėjome taupyti lėšas, bet jei pagrindinė žinutė yra naudoti šią sistemą, tada ji turi būti naudojama teisingai. Mūsų sistema yra labai gera ir galbūt net pavyzdinga.“
Kol kas neaišku kurios ekipos naudos KERS Bahreine.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).