Nežinomybė, kaip pasirodys 10 cilindrų variklius naudojanti „
Toro Rosso“ ekipa, toliau jaudina likusius „Formulės-1“ dalyvius. „Mercedes-Benz“ autosporto direktorius šiai ekipai prognozuoja netgi galimybę palypėti ant apdovanojimų pakylos.
Nuo pat žiemos bandymų pradžios „Toro Rosso“ yra puldinėjami pareiškimais, jog jų variklis bus per galingas ir turės per didelį pranašumą prieš naujuosius varžovų V8 agregatus.
Ekipos pilotas Scottas Speedas griežtai šiuos pareiškimus paneigė, išskirdamas tik vienintelį V10 variklio pranašumą – neabejotiną patikimumą.
N.Haugas mano kitaip.
„Toro Rosso“ turi daugiau galios, tai ne paslaptis. Galbūt iki 10 procentų daugiau. Jų variklio sukimo momentas taip pat didesnis.
Tačiau to nekritikuoju, jie atrodė stiprūs bandymuose ir gali kovoti dėl vietos ant apdovanojimų pakylos, esu įsitikinęs.
FIA minėjo, kad pakeis šio variklio ribojimus.
Jie turės pranašumą. Ar aš klykiu ir šaukiu? Ne. Bet jei žmonės manęs paklaus ar jie („Toro Rosso“ – red.past.) turi neabejotiną privalumą, turėsiu atsakyti „taip“.
Pagal mūsų skaičiavimus jie turi pranašumą. Pažiūrėkite į bolidą. Jei tai ne „Red Bull“, tai labai panašus bolidas į naudotą pernai. Pažiūrėkite į padangas, patikimumą ir atliktus bandymus. Štai čia yra faktoriai“, - kalbėjo specialistas.
„
McLaren“ vadovas Ronas Dennisas pareiškė, kad jei atsitiks taip, kad „Toro Rosso“ visgi kovos dėl taškų ir juos atims iš jo komandos, jis netylės.
Pasipiktinimas per dideliu V10 variklio sukimo momentu tęsiasi nuo pat pirmųjų pasiruošimų šiam sezonui, kai toks variklis buvo palygintas su naujuoju 8 cilindrų agregatu. Tarptautinė automobilių federacija (FIA), pastebėjus „Toro Rosso“ galimai įgaunama pranašumą, žada V10 variklio ribojimus dar labiau sugriežtinti.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).