N. Hulkenbergas: mūsų problema – vidutinio greičio posūkiai

N. Hulkenbergas: mūsų problema – vidutinio greičio posūkiai
logo 2018 Lapkričio 05 d. 12:29, Renault Sports

Likus dviem etapams iki sezono pabaigos „Renault“ užtikrintai užima 4 vietą Konstruktorių įskaitoje, lenkdama „Haas“ 30 taškų. O Nico Hulkenbergas, antrą kartą paeiliui finišavęs šeštas, įsitvirtino 7-toje asmeninės įskaitos vietoje. Priekyje jo yra tik „Mercedes“, „Ferrari“ ir „Red Bull“ lenktynininkai, tačiau jam nepatinka, kai jį vadina „geriausiu iš likusiųjų“.

„Tai skamba kažkaip žeminančiai, - mano jis. – Geriau pasakykite paprasčiau: „šaunaus vaikinas“ arba „kietas pipiras“.

Lenktynės Meksikoje Nico nebuvo labai turtingos įvykiais, ir daugiausiai iš jų buvo pirmame rate, kur, beje, jis pralaimėjo poziciją Carlosui Sainzui, savo partneriui komandoje.

„Starto metu, pajudėdamas iš vietos, aš per stipriai prasukau vedančiuosius ratus, dėl to įsibėgėjimas nebuvo idealus, - vėliau pasakojo Hulkenbergas. – Mano galva, Carlosas yra tikras starto meistras. Neįtikėtina, kiek stabiliai jam tai visada išeina. Tu gali treniruotėse atlikti nors tūkstantį startų, bet kai adrenalinas liejasi per kraštus, tu būtinai kažką padarysi ne taip.

Mes pasirinkome vieno sustojimo taktiką, manydami, kad ji yra efektyvesnė, nei dviejų sustojimų boksuose variantas, kuris pareikalautų kur kas agresyvesnio pilotavimo. Jei važiuoti labai greitai, padangos greitai susidėvės. Pirmuose ratuose po sustojimo naujos padangos pradeda granuliuotis. Todėl aš mačiau, kaip Lewisas visą laiką atakavo, kai važiavo su nauju komplektu. Tai buvo ne pati protingiausia taktika, jam kažkodėl net nepanaši.

Jei man būtų prireikę antro sustojimo, aš nusirisčiau toli į galą. Varžovai, pas kuriuos buvo kur kas greitesnės mašinos, iš mūsų juokėsi: „Negi Hulkenbergas tikisi, kad „Renault“ gali greitai prasimušti į lyderių grupę?“ Bet būtent tokį tikslą mes sau keliame ir man norisi jo pasiekti.

Nors Brazilijoje mums bus kur kas sunkiau. Interlagose kur kas lygesnė trasos konfigūracija ir mūsų mašinai tai nelabai tinka. Geriausiai mums sekasi įveikti 90 laipsnių posūkius – čia mes nenusileidžiame „top“ komandoms. O pagrindinė mūsų problema – vidutinio greičio posūkiai, kuriuos reikia įveikti 4 ar 5 pavara. Pradedi sukti ir kažkodėl sumažėja prispaudžiamoji jėga. Kažkas su mašina yra ne taip.

Bet Abu Dabyje situacija vėl turi susiklostyti mūsų naudai, nors ten, kaip ir San Paule, daug kas priklauso nuo variklio galios. Apskritai, gerai, kad Ostine ir Meksikoje mes ryškiai padidinome pranašumą“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140