Nepaisant visų aerodinaminių pokyčių, „Renault“ lenktynininkas Nico Hulkenbergas teigia, kad sekant varžovui iš paskos situacija išlieka tokia prasta, kokia buvo anksčiau.
„Tiesą pasakius, situacija išlieka tokia prasta, kokia ir buvo. Ypač kai priartėji labai arti, kai skirtumas penkios dešimtosios. Jei priekyje važiuojantis varžovas padaro klaidą, drastiškai sumažėja prispaudžiamoji jėga. Tokiose situacijose esi priverstas atleisti akseleratoriaus pedalą. Priešingu atveju gali atsidurti už trasos ribų“, - pasakojo N. Hulkenbergas.
„Tai lyg atsitrenktum į didžiąją Kinijos sieną arba kai staiga dingsta tvirtas pagrindas po kojomis. Aš suprantu kokia kryptimi bandoma judėti, bet mums reikia kitokios koncepcijos.“
N. Hulkenbergas tikisi, kad situacija gali būti geresnė 2021 m., kuomet turėtų įsigalioti naujos taisyklės.
„Manau, kad ruošiant naujas technines taisykles yra judama teisinga kryptimi. Man svarbu, kad būtų supaprastinta aerodinamika, jog galėtume mėgautis artima ir atkaklia kova trasoje.“
„Visi dalyvavę vadovų susirinkime tai suprato. Panašu, kad visi siekia tų pačių tikslų. Manau visi supranta, jog geros lenktynės, geras šou, yra tai, kas uždirba pinigus F-1.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |