„
Mercedes“ piloto Nico Rosbergo teigimu, reguliuojamas galinis sparnas (DRS) gali tapti geriausia idėja „Formulės-1“ istorijoje.
Nors prieš sezono pradžią kai kurie pilotai buvo skeptiškai nusiteikę kalbėdami apie DRS, ši sistema kol kas pirmąsias lenktynes padarė tik įdomesnėmis.
N. Rosbergo teigimu, būtent dėka reguliuojamo galinio sparno ir naujųjų „Pirelli“ padangų žiūrovai gali išvysti daugiau veiksmo trasose.
„F-1 šauniai padirbėjo. Argi ne puikios buvo lenktynės? Kol kas niekas nekalba apie nuobodžias varžybas. Pilotai lenkia iš dešinės, kairės pusės, per vidurį - lenkimų matome visur. Taigi, F-1 tikrai labai gerai padirbėjo.“, - duodamas interviu kalbėjo vokietis.
„Žmonės, atsakingi už taisykles, per vienerius metus šį sportą padarė daug įdomesnį. O tai geros žinios žiūrovams. Argi tai ne šaunu? DRS – geriausia visų laikų idėja. Ar ne taip? Nepamirškim ir padangų. Visi kritikavo „Pirelli“, bet jie padarė šį sportą įdomesniu. Tai puiku“, - sakė „Mercedes“ pilotas.
Priešingai nei N. Rosbergas, „Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali neskuba vertinti šių metų „Formulės-1“ naujovių. Italo teigimu, turi praeiti daugiau laiko, kad būtų galima kalbėti apie DRS sėkmę.
„Kol kas matėme skirtingas situacijas pirmose trejose lenktynėse. Taigi, turėtume dar šiek tiek palaukti ir tada kalbėti apie naujovių sėkmę. Mano nuomone, DRS efektyvumas priklauso nuo to, kada ji naudojama: lenktynių pradžioje ar pabaigoje ir kokios būklės tuo metu yra padangos“, - teigė „Ferrari“ vadovas.
„Matėme tris skirtingas lenktynes Australijoje, Malaizijoje ir Kinijoje. Pagrindinė priežastis, dėl kurios žiūrovai Šanchajuje išvydo daug lenkimų, buvo labai skirtingos padangos“, - pridūrė S. Domenicali.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).