N. Rosbergas: Verstappenas ir Leclercas - abu nusipelnė pergalės (13)

N. Rosbergas: Verstappenas ir Leclercas - abu nusipelnė pergalės
logo Liepos 02 d. 12:53, Red Bull Content Pool / Getty Images

2016 metų F-1 pasaulio čempionas Nico Rosbergas savo bloge pakomentavo Austrijos GP rezultatus ir incidentą tarp Verstappeno ir Leclerco...

Nico Rosbergas: „Puikios ir labai įdomios lenktynės. Sugrįžta ta „Formulė-1“, kokia ji ir turėtų būti. Tikiuosi, jums irgi patiko.

Lewisas nusipelnė baudos kvalifikacijoje – jis prarado tris pozicijas lenktynių starte, kadangi sutrukdė Raikkonenui. Starte viskas įvyko kaip įprasta. Maxas Verstappenas per staigiai atleido sankabą, jis prarado daug laiko ir jam teko kovoti dėl pozicijų.

„Ferrari“ vėl susimaišė su strategijomis: jie neturėjo startuoti su minkštosiomis padangomis, o su vidutinėmis – kaip „Mercedes“ bei Verstappenas. Iš dalies aš juos suprantu – gali būti, jog jie nenorėjo gadinti kvalifikacijos Leclercui: jis praleido tris sesijas su minkštosiomis, kad jis tikrai iškovotų „pole“ poziciją. Gali būti, kad reikalas yra tame. Bet startas su minkštosiomis buvo klaida ir tai privedė prie incidento lenktynių pabaigoje, kai jo padangos buvo visiškai susidėvėjusios.

Lewisas buvo labai geros sportinės formos lenktynių pradžioje ir man atrodo, kad jis galėjo nuvažiuoti labai ilgą atkarpą, o po to be problemų nuvažiuoti iki finišo su kietosiomis padangomis, bet sugadino priekinį sparną – gali būti, dėl kontakto su kelkraščiu. Po to jis iškrito iš kovos.

Verstappenas stebėtinai gerai nuvažiavo lenktynes – man patinka stebėti jo pasirodymus. Šio vaikino nesustabdysi. Atvirai kalbant, aš esu jo sirgalius, juk jis taip puikiai pasirodo. Nepriklausomai nuo baudų ar jų nebuvimo – tai tiesiog neįtikėtina. Jis turėjo fenomenalų tempą ir puikų greitį.

Leclercas – šaunus lenktynininkas ir nuolatos tai įrodo. Jis taps vienu iš pačių geriausių ateityje, tikra „Ferrari“ superžvaigžde, jį bus labai įdomu stebėti. Gali būti, kad Austrijoje mes pamatėme „Formulės-1“ ateitį – kovą tarp Verstappeno ir Leclerco. Būtent jie kovos dėl aukščiausių vietų, kai Hamiltonas užbaigs karjerą.

Man sunku spręsti apie incidentą lenktynių pabaigoje. Kažkas panašaus buvo atsitikę tarp mūsų Hamiltonu taip pat Austrijoje. Tuomet aš gyniausi, o Hamiltonas bandė mane aplenkti. Aš tą patį padariau su Verstappenu Hockenheime, kai aplenkiau jį segtuke.

Aš tikiuosi, kad už tai nebus baudos – kaip tai būtų tikrai baisu. Verstappenas nusipelnė pergalės – jis itin šauniai dėl jos kovojo. Bet aš noriu kai ką paaiškinti. Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.

Man atrodo, kad Maxas specialiai važiavo plačiau ir pasuko vėliau. Jis dar prieš tai buvusiame rate suprato, kad vienintelė galimybė laimėti šias lenktynes – išstumti Leclercą iš trasos. Pirmojoje jų dvikovoje Maxas paliko vietos išorinėje trajektorijoje ir Leclercas be problemų susigrąžino sau poziciją. Verstappenas suprato, kad reikia veikti agresyviau ir kitą kartą pasuko daug vėliau. Už tai būtų galima bausti, bet tai būtų labai apmaudu, nes būtent tokias mes norime matyti lenktynes. Abu šie sportininkai yra nusipelnę pergalės.

„Ferrari“ vėl susipainiojo su strategija – Leclercas galėjo lengvai laimėti lenktynes, jei komanda jam nebūtų uždėjusi minkštųjų padangų antroje kvalifikacijos dalyje. Būtent dėl to, kad jis startavo su minkštosiomis, Maxas gavo šansą paskutiniuose ratuose.

Valtteri praleido lenktynes „šiaip sau“. Jis buvo šalia, bet jam trūko gero tempo. Lewisas Hamiltonas susigadino sau lenktynes dėl sulaužyto priekinio sparno. Gali būti, kad dėl to iš dalies jis pats yra kaltas, kadangi per agresyviai atakavo kelkraščius.

Atvirai kalbant, aš net neatsimenu, kokia tvarka finišavo likusieji lenktynininkai. Vettelis vidutiniškai praleido savaitgalį... Bet jam katastrofiškai nesiseka – viskas klostosi prieš jį. Iš dalies aš jį užjaučiu.

Lando Norrisas šauniai pasirodė, jis turėjo puikų lenktyninį tempą. Aš keliu prieš jį kepurę. Jis taip pat ateityje taps tikra žvaigžde. Trys geriausi Austrijos etapo lenktynininkai – jaunieji Verstappenas, Leclercas ir Norrisas“.

Komentarai (13)


Black_Death
| Liepos 03 d. 11:52
jv
| Liepos 03 d. 00:43

Kuriam nesiseka?

Bet aš noriu kai ką paaiškinti. Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/n-rosbergas-verstappenas-ir-leclercas-abu-nusipelne-pergales-n40032

Posukis priklauso trasos savininkams! Kalbant apie sia situacija, VES naglai londo ir LEC pats isvaziavo, kaltu nera. Butu neisvaziaves, butu kontaktas. Nebutu apie ka kalbeti VES kaltas, lenkimo metu nepaliko vietos. Kazkada buvo VES bandymas kas kas aplenkt Kimi, Kimi iki krasto linijos pasitrauke, kontaktas VES kaltas.
AF1
| Liepos 03 d. 11:18
O del paties incidento, pasikartosiu darkart - pasiziurekite kaip viskas vyko rate pries tai t.y. 68-ame. Jei tuomet Maxas butu labiau uzdares Charlesa, nebutu jokios baudos. Bet jis pamate, koki masyvu torqua turi Ferrari, todel nusprende ji palikti uz trasos ribu, kur isibeget taip svariai nepavyks.

O savo ilgai delstu sprendimu ir dar veliau paaiskinimu lyginant si incidenta ir Kanada (visiskai skirtingi momentai, tuo tarpu pvz. Hockenheim 2016, Rosbergas isstumia Verstappena - labai labai labai panasus), FIA sove sau i koja. Du kartus.
AF1
| Liepos 03 d. 11:12
As irgi pastebejau, jog nemazai komentuojanciu nera nei Sportinio Reglamento nei Appendix L to the Sporting Code (Code of Driving conduct dalies) skaite... Savo "gatvini isivaizdavima" reiktu pasidet atgal (geriau, net ne i gatve, o i siuksliu konteineri) ir skaityti kas rasoma juodu ant balto.

Beje, cia kazkada buvo labai neblogas rasinelis su istraukom is reglamento ir Ap.L ir isaiskinimais, su pavyzdziais, schemom, etc. - https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/
Modula Oblongata
| Liepos 03 d. 08:07
Pasiklausyk originalo Ytube. Ten Rosbergas aiškiai pasakė savo nuomone, kad kaip be būtų gaila, bet Verstapenas turi gauti baudą. O čia kažkoks vertinys kratinys.
maxpower
| Liepos 03 d. 07:28
jv
| Liepos 03 d. 00:43

Kuriam nesiseka?

Bet aš noriu kai ką paaiškinti. Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/n-rosbergas-verstappenas-ir-leclercas-abu-nusipelne-pergales-n40032

Čia Rosbergo interpretacija. Parodyk man tokia taisyklę
jv
| Liepos 03 d. 00:43
maxpower
| Liepos 02 d. 18:04

Skaityt nesiseka? vienintelė galimybė laimėti šias lenktynes – išstumti Leclercą iš trasos

Kuriam nesiseka?

Bet aš noriu kai ką paaiškinti. Posūkis priklauso tam, kuris lenkia ir varžovui nereikia palikti vietos išorinėje trajektorijoje. Jei didžioji dalis mašinos korpuso jau užėmė vidinę trajektoriją – tai yra „tavo“ posūkis. Šiuo atžvilgiu, viskas yra normaliai.

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/n-rosbergas-verstappenas-ir-leclercas-abu-nusipelne-pergales-n40032
Gambini
| Liepos 02 d. 20:42
jv
| Liepos 02 d. 16:43

spjuvis visiem heiteriam i veida kurie cia koneveikia MV, rosbergas labai taikliai paaiskino kam priklauso posukis...

Tai, kad ne taip supratai. Jei klausyt angliska NR pasisakyma, tai jis aiskiai pasako, kad MV turi buti nubaustas, nes ta posuki si karta iveike visai kitaip ir velai suko.
maxpower
| Liepos 02 d. 18:04
jv
| Liepos 02 d. 16:43

spjuvis visiem heiteriam i veida kurie cia koneveikia MV, rosbergas labai taikliai paaiskino kam priklauso posukis...

Skaityt nesiseka? vienintelė galimybė laimėti šias lenktynes – išstumti Leclercą iš trasos
CBRV
| Liepos 02 d. 17:55
na Sainza pamirso, startavo tai XIX :)
×

F-1.lt pulsas