Nico Rosbergas pirmasis iš „Mercedes“ pilotų šį savaitgalį gaus ketvirtąjį variklį, paskutinį šiame sezone iš reglamento leidžiamų.
Už kitas pakeistas jėgaines vokietis jau gaus baudas. Nuo pat šio sezono pradžios iki Italijos GP abu „Mecedes“ pilotai buvo panaudoję tik po du jėgos agregatus, bet į etapą Monzoje komandos motoristai atvežė 2016 m. jėgainės prototipą, norėdami jį išbandyti realiomis lenktynių sąlygomis. Ant Lewiso Hamiltono mašinos jis atidirbo be jokių problemų, o štai N. Rosbergo bolide jį teko pakeisti prieš kvalifikaciją dėl problemų su aušinimo sistema.
Po nuodugnių modernizuoto jėgos agregato tyrimo paaiškėjo, kad vidaus degimo variklis neturėjo jokių rimtų defektų ir komanda jį planavo naudoti Singapūro etape, jei ketvirtadienį būtų atlikti visi būtini patikrinimai. Vakar šis variklis buvo užvestas kontroliuojant FIA atstovams, bet vėliau buvo nutarta viską atidėti iki Japonijos GP etapo Suzukoje, kadangi keičiant jėgainę būtų prarasta daug laiko ir tai galėtų sutrukdyti N. Rosbergui tinkamai pasiruošti varžyboms.
N. Rosbergas sakė, kad „mes buvome priversti ieškoti kompromiso. Nežinau, ar tai atsilieps kovoje dėl čempiono titulo, matyt, tai turės įtakos, bet aš dar turiu galimybę šiais metais tapti pasaulio čempionu. Prie mano bolido vairo yra galimybė kovoti dėl pergalės kiekviename etape, o ir Lewisas taip pat gali turėti techninių problemų“.
Nico bolide šį savaitgalį bus sumontuota ta pati modernizuota jėgainė, kokią Monzoje naudojo ir L. Hamiltonas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).