Naujasis „Ferrari F2012“ – rizikingas projektas (17)

Naujasis „Ferrari F2012“ – rizikingas projektas
logo 2012 Vasario 03 d. 14:32, Ferrari
Ferrari“ komandos technikos direktorius Patas Fry'us pripažino, kad šiandien oficialiai pristatytas ekipos naujasis bolidas F2012 yra rizikingas projektas.
„Tai šioks toks žingsnis į šalį, lyginant su tuo, kur buvome anksčiau“, – pareiškė britas, į italų ekipą iš „McLaren“ atėjęs tik praėjusių metų pradžioje.
„Tikrai šiek tiek daugiau rizikavome kalbant apie bazinių bolido dalių išdėstymą ir panašiai, tačiau, apskritai, visi gerai padirbėjo.“
„Dabar turime grįžti prie darbo ir pradėti patobulinimų gamybą pirmosioms lenktynėms bei visiems metams“, – pažymėjo jis.
Nors pristačius bolidą, labiausiai į akis krito itin ryškus laiptelis jo nosyje, bene radikaliausia naujovė automobilyje – priekinė „pull rod“ tipo pakaba, jos svirčių nekryžiuojant ir išdėstant žemiau nei „push rod“ sprendimo atveju. Paskutinį kartą „Formulėje-1“ toks sprendimas buvo matytas tik 2001 m. „Minardi“ (dabar „Toro Rosso“) komandos bolide.
Prie „pull rod“ pakabos „Ferrari“ perėjo ir automobilio gale. Šie važiuoklės pakeitimai, kaip ir ženklus šoninių aušinimo angų modifikavimas ir visos galinės dalies susiaurinimas turėtų duoti didelę naudą bolido aerodinamikos savybių prasme.
[gallery id=908]
„Priekinis sparnas yra keleriose paskutinėse praėjusio sezono lenktynės pradėto naudoti sparno evoliucija. Įvedėme jį dar tuomet, kad gautume pradinių žinių apie jo veikimą. Supratome gana daug ir toliau jį tobulinome. Turėsime dar šiek tiek patobulintus variantus trečiajai bandymų sesijai ir pirmosioms lenktynėms“, - taip „Ferrari F2012“ naujoves pradėjo pristatyti vyriausiasis komandos bolidų kūrėjas Nikolas Tombazis.
„Nosies viršus yra nedailios formos – tai taisyklės, kuria reikalaujama gana žema nosis, rezultatas, nes norime jos apatinę dalį išlaikyti kiek įmanoma aukščiau. Nors tai ir neatrodo estetiškai, mūsų nuomone, tai efektyviausias šios bolido dalies aerodinaminis sprendimas“, - tvirtino specialistas.
„Viena iš bolido inovacijų yra priekinė pakaba. Daugiausiai dėl aerodinamikos pasirinkome „pull rod“ sprendimą. Struktūrinis ir projektavimo biurai bei važiuoklės dinamikos departamentas turėjo nemažai padirbėti, kad būtų atgautos mūsų norimos mechaninės pakabos charakteristikos. Tikiu, kad tai pasiekėme, tačiau kartu iš tokio sprendimo įgavome ir aerodinaminės naudos“, - pridūrė jis.
Naujasis „Ferrari F2012“, neoficialių šaltinių teigimų, pirmą kartą trasoje bus išmėgintas jau šį savaitgalį, uždarame Idiada žiede Ispanijoje. Rimti automobilio bandymai prasidės vasario 7 d. kitoje šios šalies arenoje – Jereze.

Komentarai (17)
goGOgo
| 02/04 10:05 Atsakyti
big>>ignoruot kotiau, as vis dar laukiu analogisku cempionatu is ferrari ,DD
Qwx
| 02/04 01:21 Atsakyti
Nu ir ko jūs čia apie tas dramas pelpat. Žiū, bolidas naujas! Diskutuokit!
BigUns
| 02/03 20:57 Atsakyti
goGOgo > zinau as tave /ignore. Fiero > nemanau, kad Alenas kalba butent apie Ferrari bolida, nors visko gali but, gi jis uzkietejes Mclaren gerbejas...
goGOgo
| 02/03 20:33 Atsakyti
biguns>> visi durniai, tu vienas protingas. Eilini syki nesupratai ka nori pasakyt zmogus ir savo ispudingo proto deka "uzvaziavai ant jo" + nebenoredamas vargint visu "tamsuoliu" kazkodel sekmingai vargini. O kalban apie straipsni tai...italai i dangu kelia savo kurini, o britas truputeli pristabdo visa sita reikala, kad netycinio zlugimo atvejiu nebutu HAHA.
Fiero
| 02/03 19:21 Atsakyti
Is f1technical forumo:
Jamesallenonf1 James Allen
#f1 There are so many legality question marks around 2012 F1 cars apparently, that FIA's Charlie Whiting is going to attend Jerez test...
lewis ruberoidas
| 02/03 19:07 Atsakyti
idomus sprendimas galineje dalyje su radijatoriu ausinimo isejimu, priekis baisiai negrazus.
Fiero
| 02/03 18:44 Atsakyti
As nesu nei ferrari, nei mclaren fanas, man sis sportas idomesnis is technines puses, todel daugiausiai skaitineju f1technical... o mazvaikiu ir fanboy'u "tiesu" paskaitinet ir paprovokuot geresnio tinklapio uz si nera...
BigUns
| 02/03 18:27 Atsakyti
@Fiero, taip, butent del to, nebenoriu siu tamsuoliu vargint idomiais linkais/komentarais, nes dar pries metus supratau, jog tai bergzdzias reikalas. Administracija tik ir iesko progos pavaisint tifozius banais, nes tifozis, anot ju, privalo slovint "juodaji senna"... Beje, ne idealus, bet gan padorus namai Ferrari fanams yra thescuderia.net. Nors galbut tu apie juos jau zinai :)
evbi
| 02/03 15:46 Atsakyti
Taip. Tą patį turiu omenyje. Dėl komentatorių sutinku. Bet nenukrypkim nuo temos, aniems per didelė garbė, kad čia apie juos būtų kalbama.
Kaledu_Seneliss
| 02/03 15:33 Atsakyti
Jakyll>> ne cia pagal kopijavimo punkte rastus dokumentus padaryta.
×

TOP naujienos