Naujasis „Lotus“ bolidas su „Mercedes“ varikliu

Naujasis „Lotus“ bolidas su „Mercedes“ varikliu
logo 2015 Sausio 26 d. 16:39, Autosport.com
Šiandien „Lotus“ komanda atskleidė pirmąsias naujojo bolido nuotraukas. Ekipa tikisi, kad šis E23 bolidas, varomas „Mercedes“ jėgainės, padės sugrįžti ant podiumo.
[picture id=67861 width=487 height=325]
Po itin nesėkmingų 2014 m. „Lotus“ pakeitė „Renault“ variklio tiekėją į „Mercedes“. Taip pat naujasis bolidas skirtingai nuo praėjusių metų turės įprastą nosį, be to, buvo atnaujinta važiuoklė. Pirmą kartą trasoje E23 išvysime Jereze vyksiančiuose bandymuose.
[picture id=67860 width=487 height=325]
Tiek komandos vadovas Matthew Carteris, tiek ekipos techninis direktorius Nickas Chesteris neslėpė, jog ekipa tikis labai daug iš naujojo savo kūrinio.
„Naujasis „E23 Hybrid“ pradeda naują erą „Lotus“ komandoje. Tai ne tik variklio tiekėjo pasikeitimas, bet ir sunkaus žiemos darbo, kurio niekas nemato, vaisius,“ – teigė ekipos vadovas Matthew Carteris.
„Dizaino, aerodinamikos ir simuliacijų departamentai labai prisidėjo prie bolido, kuris yra didelis žingsnis į priekį. Kaip komanda, esame tikri, kad E23 drauge su atsinaujinusia ekipa ir lenktynininkais leis šuoliuoti į priekį,“- sakė M. Carteris.
„Sezoną pasitinkame pilni optimizmo. Laikas nustumti į šalį visus praėjusio sezono nusivylimus ir skinti sunkaus dvylikos mėnesių darbo vaisius. Esame pasirengę sugrįžti į „Formulės-1“ viršūnę, kur ir turėtumėme būti,“ – neslėpė pasitikėjimo komandos vadovas.
[picture id=67859 width=487 height=325]
„E23 Hybrid“ – tai milžiniškas žingsnis į priekį. Ne paslaptis, kad praėjusį sezoną kentėjome nuo įvairių problemų, todėl šiemet siekėme visas jas pašalinti. Padarėme pažangą vėjo tunelyje ir tokios srityse kaip talpumas ir aušinimas. Tikimės, jog E23 pasirodys kur kas sėkmingiau nei jo pirmtakas,“- teigė N. Chesteris.
„Aišku didžiausias pokytis yra nauja jėgainė, kuri yra pranašesnė ne tik galia, bet ir patikimumu, geresnėmis vairavimo charakteristikomis, aušinimu ir t.t. E22 duomenys vėjo tunelyje taip pat buvo geri, tačiau to nesugebėjome perkelti į trasą. Todėl šiemet daugiau dėmesio skyrėm bolido derinimo galimybėms,“- sakė britas.
[picture id=67862 width=487 height=325]
„Važiuoklės dizainas yra pritaikytas prie taisyklių papildymų, kurie įsigaliojo praeito sezono viduryje. 2014 metais išmokome daug apie E22 ir visas sukauptas žinias pritaikėme kuriant E23. Žinome, kad žengėme didelį žingsnį. Nežinome, kaip atrodysime palyginus su konkurentais. Tai sužinosime tik pirmųjų lenktynių metu, bet esame tikri, kad būsim konkurencingesni nei pernai,“- kalbėjo „Lotus“ komandos technikos direktorius.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794