„McLaren“ komandos vadovas Andrea Stella pripažino, kad jiems šiais metais teks kiek pakeisti bolido konstrukciją, kad ji atitiktų griežtesnius FIA reikalavimus dėl sparnų lankstumo. Kartu A. Stella pažymėjo, kad tai komandai jokių rimtesnių problemų nesukels.
„Jei atvirai, tai mums naujas reikalavimas nesukėlė jokio galvos skausmo, - kalbėjo „McLaren“ vadovas. – Prieš sezono startą mums nereikėjo daryti jokių rimtesnių pakeitimų bolido konstrukcijoje. Žinau, kad ši tema dabar yra aktyviai aptariama, bet rimtesnius pakeitimus reikės padaryti tik prieš devintą sezono etapą.
Mums kur kas labiau jaudina ir kelia nemažą galvos skausmą visai kitokios temos, kurios turi didesnės įtakos lenktynių rato įveikimo laikui. Reikia gerinti važiuoklės efektyvumą ir tai yra svarbesnis tikslas.
2025 metų automobilis buvo gerokai patobulintas, mes stengėmės pagerinti daugelį jo charakteristikų, įskaitant ir bazinę komponuotę. Žinoma, mes daug ką nuodugniai išanalizavome, nes MCL38 buvo gana konkurencingas bolidas, todėl ką nors keičiant, reikėjo veikti apgalvotai ir teisingai kelti tobulinimo užduotis.
Visų pirma reikėjo padidinti aerodinaminį efektyvumą, aerodinamikos skyriaus inžinieriams turėjome suteikti daugiau laisvės, kad jie galėtų keisti aerodinamikos elementų geometriją.
Kartu mes stengėmės toliau gerinti važiuoklės ir padangų sąveiką, kad pagerėtų ilgų ratų serijų įveikimo laikas. Yra dvi bazinės sritys – galima tobulinti pakabą ir stengtis padidinti mechaninį sukibimą su trasa, tačiau mūsų laikais kur kas svarbesnis yra aerodinamikos elementų efektyvus darbas“.