Mercedes pirmiausia rupi WCC, tam ir praleido.
as kaip tik ta ir sakau. o palmeris sako, kad mersai pasidave ir kapituliavo, nes del wdc kovojanciam hamiltonui liepe praleist bota :)
Mercedes pirmiausia rupi WCC, tam ir praleido.
Mercedes pirmiausia rupi WCC, tam ir praleido.
reiktu papasakoti ta palmeriui, nes jis sako praleido todel, kad hamiltonas kapituliavo kovoje del wdc
reiktu papasakoti ta palmeriui, nes jis sako praleido todel, kad hamiltonas kapituliavo kovoje del wdc
ne visi gyvena 2002 Austrijos nuotaikomis, kur taskai taupomi jau sezono pradzioje.
ne visi gyvena 2002 Austrijos nuotaikomis, kur taskai taupomi jau sezono pradzioje.
neturejo mersai kito pasirinkimo, nes butu apdetas ne tik hamiltonas, bet ir botas
neturejo mersai kito pasirinkimo, nes butu apdetas ne tik hamiltonas, bet ir botas
Nu turėjo pasirinkimą, laikyt VB už LH, o jau ten kaip sukris LN taip sukris.
LH turėjo pasirinkimą nepraleist VB.
Visi visada turi pasirinkimus :)
Man šitoj vietoj keista, kad Mercedes, visgi, WCC taškai svarbiau už LH WDC taškus. Na, bet, sakykim, kad gal nenorėjo VB visai iš pusiausvyros išvest ir šiek tiek pasitikėjimo suteikt, o LH tokie dalykai motyvuoja Tai gal šitam etape LH pralošė tuos kelis taškus bet ilgam laikotarpy, manau, turėtų į naudą išeit šitas sprendimas, tiek LH, tiek Mercedes.
Nu turėjo pasirinkimą, laikyt VB už LH, o jau ten kaip sukris LN taip sukris.
LH turėjo pasirinkimą nepraleist VB.
Visi visada turi pasirinkimus :)
Man šitoj vietoj keista, kad Mercedes, visgi, WCC taškai svarbiau už LH WDC taškus. Na, bet, sakykim, kad gal nenorėjo VB visai iš pusiausvyros išvest ir šiek tiek pasitikėjimo suteikt, o LH tokie dalykai motyvuoja Tai gal šitam etape LH pralošė tuos kelis taškus bet ilgam laikotarpy, manau, turėtų į naudą išeit šitas sprendimas, tiek LH, tiek Mercedes.
tas pasirinkimas butu kainaves tai, kad norisas butu buves p2 o ne botas, o bota gale butu galeje sukeisti su hamiltonu. tai viska sudejus i kruva, tikrai normalus sprendimas. boto manau dar reikes aukos, o cia hamiltonas 2 ar 3ias nusprende paaukoti. matai labai jau pazeistas bolidas buvo hamiltono. o norisas bota laikesi isikibes iki galo
idomu kiek toks 2m projektelis galejo kainuot :)
https://www.f1news.ru/news/f1-154063.html
tas pasirinkimas butu kainaves tai, kad norisas butu buves p2 o ne botas, o bota gale butu galeje sukeisti su hamiltonu. tai viska sudejus i kruva, tikrai normalus sprendimas. boto manau dar reikes aukos, o cia hamiltonas 2 ar 3ias nusprende paaukoti. matai labai jau pazeistas bolidas buvo hamiltono. o norisas bota laikesi isikibes iki galo
Šitą aš puikiai suprantu. Man įdomiau kaip mąsto Mercedes. Kiek seku logiką, tai jei galima LH su VB swapint neprarandant komandai taškų – tuomet tai ir bus daroma. Jeigu komandiniai taškai barstomi, panašu, LH negaus pirmenybės. O gal tiesiog Mercedes nebuvo tikri, kad LH pasieks finišą. Nes VB buvo draudžiama lenkti porą ar kelis ratus prisivijus, kol buvo vertinama situacija.
Šitą aš puikiai suprantu. Man įdomiau kaip mąsto Mercedes. Kiek seku logiką, tai jei galima LH su VB swapint neprarandant komandai taškų – tuomet tai ir bus daroma. Jeigu komandiniai taškai barstomi, panašu, LH negaus pirmenybės. O gal tiesiog Mercedes nebuvo tikri, kad LH pasieks finišą. Nes VB buvo draudžiama lenkti porą ar kelis ratus prisivijus, kol buvo vertinama situacija.
gali buti. as manau, kad vertinama daugiau faktoriu, nei tik komandiniu tasku praradimas swapinant. kaip tu sakai - kiek rimti pazeidimai ir kiek letai ham vaziuoja, ar swapinama 1-2a ar 3ia-4a vietos, kokie pavojai is varzovu ir t.t. man butent sitas atvejis tai labai aiskus - pasvere, kad swapint bota su ham ir praleist norisa i p2 neverta. ir tikrai ne taip kaip sake palmeris - palaidojo hamiltono wdc ir todel swapino del komandiniu tasku
Nu turėjo pasirinkimą, laikyt VB už LH, o jau ten kaip sukris LN taip sukris.
LH turėjo pasirinkimą nepraleist VB.
Visi visada turi pasirinkimus :)
Man šitoj vietoj keista, kad Mercedes, visgi, WCC taškai svarbiau už LH WDC taškus. Na, bet, sakykim, kad gal nenorėjo VB visai iš pusiausvyros išvest ir šiek tiek pasitikėjimo suteikt, o LH tokie dalykai motyvuoja Tai gal šitam etape LH pralošė tuos kelis taškus bet ilgam laikotarpy, manau, turėtų į naudą išeit šitas sprendimas, tiek LH, tiek Mercedes.
Pardon, bet visos visu komandu pasakos, kokia jiem svarbi yra Konstruktoriu taure buvo, yra ir, panasu, liks BS.
I eteri nebuvo paleide pirmos zinutes, kurioje Bottui buvo aiskiai pasakyta - Valtteri, do not race Lewis.
Ir tik uz keliu ratu, kai pamate, kad LH tempas krenta, pranesta, kad apsilenktu/susikeistu.
Kitaip tariant, jei tempo kritimas butu ne toks zenklus - jokie WCC taskai butu neidomus, iskaitant Botto paaukojima kovai su Norrisu ir, galimai/subsequent, jo pozicijos Norriso naudai.
Pardon, bet visos visu komandu pasakos, kokia jiem svarbi yra Konstruktoriu taure buvo, yra ir, panasu, liks BS.
I eteri nebuvo paleide pirmos zinutes, kurioje Bottui buvo aiskiai pasakyta - Valtteri, do not race Lewis.
Ir tik uz keliu ratu, kai pamate, kad LH tempas krenta, pranesta, kad apsilenktu/susikeistu.
Kitaip tariant, jei tempo kritimas butu ne toks zenklus - jokie WCC taskai butu neidomus, iskaitant Botto paaukojima kovai su Norrisu ir, galimai/subsequent, jo pozicijos Norriso naudai.
Dėl pasakų, tai aš sutinku. Tiesiog šita situacija tokia įdomi buvo. Nes aš ne visai įsikertu Mercedes sprendimų. Galbūt ir nereikia ten kažkokių algoritmų ieškot, tiesiog priimami sprendimai on the spot ir tiek.
Pardon, bet visos visu komandu pasakos, kokia jiem svarbi yra Konstruktoriu taure buvo, yra ir, panasu, liks BS.
I eteri nebuvo paleide pirmos zinutes, kurioje Bottui buvo aiskiai pasakyta - Valtteri, do not race Lewis.
Ir tik uz keliu ratu, kai pamate, kad LH tempas krenta, pranesta, kad apsilenktu/susikeistu.
Kitaip tariant, jei tempo kritimas butu ne toks zenklus - jokie WCC taskai butu neidomus, iskaitant Botto paaukojima kovai su Norrisu ir, galimai/subsequent, jo pozicijos Norriso naudai.
nedaug kriminalo toje pirmoje zinuteje - speju, aiskinosi situacija su HAM bolidu. kad HAM yra preferinamas WDC - aisku, bet kad siuo atveju saugiai suririnko niekam neidomios iskaitos taskus - faktas.
Damage limitations? Of course!
Pagrindinis tikslas? Tikrai ne!
T.y. jei tik butu LH su bolidu viskas ok, immediately nebesvarbu butu ar ten Bottas atsilaiko pries Norrisa ar ne ir kiek tu tasku atvezama gale dienos.
Damage limitations? Of course!
Pagrindinis tikslas? Tikrai ne!
T.y. jei tik butu LH su bolidu viskas ok, immediately nebesvarbu butu ar ten Bottas atsilaiko pries Norrisa ar ne ir kiek tu tasku atvezama gale dienos.
Agree. Bet siulau WCC tiek nenuvertinti vistiek. Fanams naturalu, kad idomiau WDC ir kova, bet komandoms WCC = $
As nenuvertinu. Sakyciau, jo verte dideja, komandu rikiuoteje einant zemyn.
Nes virsuneleje - nedideli (jiem ne tokie reiksmingi) skirtumai tarp ismoku plius piloto-cempiono marketingines vertes svarba.
Čia gerai matosi Mersų PU efektyvumas, bei tokenų rykštė McLarenų galinės pakabos tobulinimui. Mano nuomone, RedBull PU dar šiek tiek atsilieka nuo Mersų. Pastarieji labai kenčia dėl galo/priekio prošvaisos.
VER/NOR - kvala > https://twitter.com/i/status/1412545064551714822
Ps. Aš komandos fanas. Man daugiau mažiau po barabanu kas ten laimės AČĮ. Keliaudamas po svietą, nemažai sutikau tokių, kaip aš.
Čia gerai matosi Mersų PU efektyvumas, bei tokenų rykštė McLarenų galinės pakabos tobulinimui. Mano nuomone, RedBull PU dar šiek tiek atsilieka nuo Mersų. Pastarieji labai kenčia dėl galo/priekio prošvaisos.
VER/NOR - kvala > https://twitter.com/i/status/1412545064551714822
Ps. Aš komandos fanas. Man daugiau mažiau po barabanu kas ten laimės AČĮ. Keliaudamas po svietą, nemažai sutikau tokių, kaip aš.
Kestuti, skubu klausti patikslinimo - is ko konkreciai matosi mersu pu pranasumas? ;)
Iš to kaip Lando išeina iš posūkių ir "rauna".
Nustatymuose žymiai daugiau balanso į prispaudimą galinėje ašyje. Tenka "ieškoti" platesnių trajektorijų, "makaluotis" kertantant bortus - kad kuo mažiau prarasti greičio užsistabdant posūkyje. Net vėliau stabdo.
To pasekoje susilygina, net atsilieka ir vėl rauna išsiveršdamas į priekį. Tai PU dėka. Gal net efektyvios elektros generuojama pagalba.
Newey šiemet Olimpe. Pagarba.
Geras 3D - AutoCAD video - vaizdas vaizde.
Beje, tą ką mačiau 3 versijoje pas Russellą, jei bus patikima... ir kai susimontuos kitos komandos, turėtų būti įdomu ;)
as nesu motoristas, bet is to kiek susidares ispudi/nuomone, tai cia tie rovimai nieko jie nereiskia. viskas nuo mapingo priklauso, o mapinga delioja atsizvelgdami i bolido stipriasias/silpnasias puses. mclaren vaziuokle/aero sudas (lyginant su red bull) todel akcentas dedamas ant greicio tiesiojoje tame tarpe energijos isvaziavimuose, kad tiesiojoj "atsigrotu" - kas ir matosi tam fainam vaizde - tiesiojoj/isejimuose atsiplesia o posukiuose psss. zodziu as nesutikciau, kad is to video butu galima daryti toli siekiancias isvadas. o kas liecia mclaren, tai viskas nuo trasos. greitai uzmirsai baku ir monaka. tuoj vengrija ir vel bus prosciaj molodost :)))
Nu tikrai, kad ne motoristas ;)) kaip tu išsiverši po tokio sulėtėjimo be jo efektyvumo...
Prosciaj molodos batai ne Vengrijoje gaminti ;)) Va Tokaij, kuriuos FIA skyrė šiemet 2 pasirinktinai, tai tos šalies ;)
Taip, cia labiau matosi kad posukiuose RBR greitesni, o tiesiojoje Mclaren greitesni. Labiau panasu i bendra bolido aero koncepcija - ar labiau orientuotas i posukius ar i tiesiasias. Todel siu metu MB noredami kompensuoti apkarpyta dugna, bendra bolido aero dare kad gerai eitu posukiuose bet tada tiesiojoje visas greitis krenta ir ten daugiausiai praranda. Todel manau Silverstone jiems bus zopa.
Dėl Silverstono - tai pirmasyk lenktynėms naudos tas naujos konstrukcijos padangas, bei turės mažiau laiko testams dėl atimto laiko vardan sprinto. Daugiau atsitiktinumo faktoriaus.
Nu tikrai, kad ne motoristas ;)) kaip tu išsiverši po tokio sulėtėjimo be jo efektyvumo...
Prosciaj molodos batai ne Vengrijoje gaminti ;)) Va Tokaij, kuriuos FIA skyrė šiemet 2 pasirinktinai, tai tos šalies ;)
tai jau atsakiau kaip - mapingas. kas toli grazu nesako, kad merc pu efektyvesnis. honda sudeje akcentus kitose vietose ir ziurint i toto ir co pasisakymus, siai dienai turi efektyvesni pu paketa. ta irodo ir rezultatai trasoje. cia mclaren isvis netikes sulyginimas, nes tai vienkartinis issovimas kvaloje. lenktynese liko kaip ir priklauso - uz red bull ir merc (hamiltono aplauzyto neskaitom). silverstone gris viskas i savo vezias. todel pasikartosiu - nesutinku ir nieko tas video neirodo :) bet turi teise ant manes ne motoristo pykti ;)
tai jau atsakiau kaip - mapingas. kas toli grazu nesako, kad merc pu efektyvesnis. honda sudeje akcentus kitose vietose ir ziurint i toto ir co pasisakymus, siai dienai turi efektyvesni pu paketa. ta irodo ir rezultatai trasoje. cia mclaren isvis netikes sulyginimas, nes tai vienkartinis issovimas kvaloje. lenktynese liko kaip ir priklauso - uz red bull ir merc (hamiltono aplauzyto neskaitom). silverstone gris viskas i savo vezias. todel pasikartosiu - nesutinku ir nieko tas video neirodo :) bet turi teise ant manes ne motoristo pykti ;)
Tai aš ta teise ir pasinaudosiu :) tik ne pykčio, o nesutikimo ;)
O ko mažiausiai noriu per tuos karščius, tai gynčytis... Net ir gyvenu ispanišku režimu - siesta :)
No hay problema... Manjana...
Tai aš ta teise ir pasinaudosiu :) tik ne pykčio, o nesutikimo ;)
O ko mažiausiai noriu per tuos karščius, tai gynčytis... Net ir gyvenu ispanišku režimu - siesta :)
No hay problema... Manjana...
teisingai, koks cia skirtumas ;)
tu ka ispanijoj? atostogos?
Nea, Lietuvoje. Panašu į tai, kad Ispanija atkeliavo pas mumi - pažiūrėk orų prognozę... ;)
Nea, Lietuvoje. Panašu į tai, kad Ispanija atkeliavo pas mumi - pažiūrėk orų prognozę... ;)
Man nereik ziureti - jaučiu pajūryje pats :))))
Kodėl naujienų temoje 2 nukvakėliai pasidarė sau pokalbių kambarį? Diekitės grindr appsą ir bendraukite tarpusavyje sau į valias, o čia žmonės renkasi pasidalinti naujienomis apie F1.
Q2 padangu taisykle panaikinama nuo 2022. Visi turetu tureti laisva padangu pasirinkima startui
Kodėl naujienų temoje 2 nukvakėliai pasidarė sau pokalbių kambarį? Diekitės grindr appsą ir bendraukite tarpusavyje sau į valias, o čia žmonės renkasi pasidalinti naujienomis apie F1.
ar buvai pasilenkes pasiziureti? 2 ar 3 drambio uodegos?
burundukas brundlas irgi prognozuoja, kad ruselas paskelbs silverstoune
https://www.f1news.ru/news/f1-154097.html
Nzn, kas yra blogiau su britais - football coming home nesamone, ar trizna del Russelo.
Abu nieko nepasake konkretau, tik realiai savo norus
Nzn, kas yra blogiau su britais - football coming home nesamone, ar trizna del Russelo.
Abu nieko nepasake konkretau, tik realiai savo norus
kas yra blogiau - sunku pasakyti, bet lengva pasakyti, kas yra bendro tarp siu dalyku - tai, kad abu 50/50 siai dienai :)))
na nežinau, manau, kad kai jau šitie taip ko ne atvirai kalba tai jau turėtų būt done deal
Nereikia situ dvieju, kad suprastum, jog Mercedes svarsto Russela. Likusi dalis tikrai 50/50
Nereikia situ dvieju, kad suprastum, jog Mercedes svarsto Russela. Likusi dalis tikrai 50/50
Na, kad svarsto Russellą tai čia pats Wolffas atvirai kalba, bet kad būtent Russellą ir rinksis taip lengvai medijai nekalbėtų pagrindiniai Sky F1 veidai
na nežinau, manau, kad kai jau šitie taip ko ne atvirai kalba tai jau turėtų būt done deal
pritarciau. bet tai butu gera naujiena mums
Na, kad svarsto Russellą tai čia pats Wolffas atvirai kalba, bet kad būtent Russellą ir rinksis taip lengvai medijai nekalbėtų pagrindiniai Sky F1 veidai
as labiau apie tai, kad jie nieko nepasake tie Sky F1 veidai (labiau gal vienas veidas ir viena gerkle - man zmona net padovanojo geras ausines, kad Crofty nebegirdetu) - vienas sako, kad Merceses gali paskelbti, o kitas, kad nenustebdu, jei Mercedes paskelbtu - t.y. kas yra kitaip, nei mes cia spekuliuojam?
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |