Naujos kartos varikliai bus be MGU-H?

Naujos kartos varikliai bus be MGU-H?
logo 2021 Rugsėjo 11 d. 15:45, Daimler

„Formulė-1“ jau gana greitai turi apsispręsti, kokie bus ateities jėgos agregatai. Jie turėtų tapti paprastesni ir tai laikui bėgant leistų gerokai sumažinti jų kainą.

Nuo pačio sudėtingiausio jėgainės elemento – motoro-generatoriaus MGU-H norima atsisakyti, tuo tarpu dabartiniai jėgos agregatai bus naudojami vienerius metus ilgiau nei buvo planuota iš pradžių ir prie naujų variklių žadama pereiti tik 2026 metais. Bet tai leistų „Volkswagen“ kompanijai kartu su „Red Bull“ ateiti į „Formulę-1“.

„The Race“ praneša, kad šį savaitgalį Monzoje variklių klausimu aukščiausiu lygiu rinksis „Formulės-1“, FIA, visų komandų, o taip pat „VW Group“ atstovai.

Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“ nori išsaugoti MGU-H, manydami, kad šis komponentas įkūnija pačias pažangiausias technologijas, tačiau „Red Bull“ kviečia maksimaliai supaprastinti variklius ir būtent todėl reikia aukoti MGU-H.

Iš dalies tokiame manevre yra politinė dalis: galima pasakyti, kad tai „nunulintų“ situaciją ir iš dabartinių tradicinių jėgos agregatų gamintojų būtų atimtas pranašumas, nes naujos kartos variklius praktiškai reikės kurti nuo nulio.

Tai kiek supaprastintų užduotį naujam „Red Bull Powertrains“ padaliniui iš Milton Keyneso, o kartu padidintų „Volkswagen“ atėjimo į „Formulę-1“ šansus, kadangi vokiečių automobilių koncernas iš anksto įspėjo, kad bus pasirengęs bendradarbiauti su „Formule-1“ tik tuo atveju, jei jam bus sudarytos palankios sąlygos ateiti į pasaulio čempionatą.

„The Race“ praneša, kad „Red Bull“ jau pradėjo vystyti bendradarbiavimo programą su „Volkswagen“ – žinoma, tame yra prasmės, nes tada dvi pusės galės pasidalinti išlaidas konstruojant naują variklį. Juo labiau, VW motoristai turi patirties kuriant hibridinius variklius serijiniams automobiliams ir valdo pačias naujausias technologijas.

Susitikime Monzoje bus detaliai svarstomas naujas variklių reglamentas ir aptariamas lėšų dydis, kiek reikės išleisti naujosios jėgainės kūrimui, nes jei bus atsisakyta MGU-H, tai labai daug komponentų teks kurti iš naujo ir variklio architektūra bus visai kitokia.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983