Naujos kartos varikliai bus be MGU-H? (6)

Naujos kartos varikliai bus be MGU-H?
logo Rugsėjo 11 d. 15:45, Daimler

„Formulė-1“ jau gana greitai turi apsispręsti, kokie bus ateities jėgos agregatai. Jie turėtų tapti paprastesni ir tai laikui bėgant leistų gerokai sumažinti jų kainą.

Nuo pačio sudėtingiausio jėgainės elemento – motoro-generatoriaus MGU-H norima atsisakyti, tuo tarpu dabartiniai jėgos agregatai bus naudojami vienerius metus ilgiau nei buvo planuota iš pradžių ir prie naujų variklių žadama pereiti tik 2026 metais. Bet tai leistų „Volkswagen“ kompanijai kartu su „Red Bull“ ateiti į „Formulę-1“.

„The Race“ praneša, kad šÄ¯ savaitgalį Monzoje variklių klausimu aukšÄiausiu lygiu rinksis „Formulės-1“, FIA, visų komandų, o taip pat „VW Group“ atstovai.

Mercedes“, „Ferrari“ ir „Renault“ nori išsaugoti MGU-H, manydami, kad šis komponentas įkÅ«nija pačias pažangiausias technologijas, tačiau „Red Bull“ kviečia maksimaliai supaprastinti variklius ir bÅ«tent todėl reikia aukoti MGU-H.

Iš dalies tokiame manevre yra politinė dalis: galima pasakyti, kad tai „nunulintų“ situaciją ir iš dabartinių tradicinių jėgos agregatų gamintojų bÅ«tų atimtas pranašumas, nes naujos kartos variklius praktiškai reikės kurti nuo nulio.

Tai kiek supaprastintų užduotį naujam „Red Bull Powertrains“ padaliniui iš Milton Keyneso, o kartu padidintų „Volkswagen“ atėjimo į „Formulę-1“ šansus, kadangi vokiečių automobilių koncernas iš anksto įspėjo, kad bus pasirengęs bendradarbiauti su „Formule-1“ tik tuo atveju, jei jam bus sudarytos palankios sąlygos ateiti į pasaulio čempionatą.

„The Race“ praneša, kad „Red Bull“ jau pradėjo vystyti bendradarbiavimo programą su „Volkswagen“ – žinoma, tame yra prasmės, nes tada dvi pusės galės pasidalinti išlaidas konstruojant naują variklį. Juo labiau, VW motoristai turi patirties kuriant hibridinius variklius serijiniams automobiliams ir valdo pačias naujausias technologijas.

Susitikime Monzoje bus detaliai svarstomas naujas variklių reglamentas ir aptariamas lėšÅ³ dydis, kiek reikės išleisti naujosios jėgainės kÅ«rimui, nes jei bus atsisakyta MGU-H, tai labai daug komponentų teks kurti iš naujo ir variklio architektÅ«ra bus visai kitokia.


Komentarai (6)
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 13:51 Atsakyti
Klepsidra
09/11 21:09

Tikslas yra MGU-H tobulinimo kastai, ypac deploymento srityje. VW ir kitu besidominciu pirmas requestas yra MHU-H naikinimas

Bet tai irgi situacija - VW sako, arba padarot kaip mes norim arba mes neateisim. Galima sakyt ojojoj kaip baisu, neateis VW, bet is esmes jiems vieniems nusileisdami gali rimtai supykdint tris gamintojus is keturiu, kurie JAU yra F1. Tai nezinau. As labai nemegstu tokiu kvailu ultimatumu kaip siuo atveju is VW ir RBR puses, ir gyvenime, nors gal ir nukenciu del to, bet tokiems atsakau - nu ir eik tu n***i.
Klepsidra
IP: 65116da | 09/11 21:09 Atsakyti
kart
09/11 15:54

Nesuprantu, kokia čia naujiena ir kam tas klaustukas antraštėje, kai dar prieš naujo reglamento priėmimą buvo apie tai plačiai kalbama.

O šiaip, tai jeigu turba bus palikta, tai nėra tikslo naikinti to MGU-H. Atmosferikas su MGU-K būtų visai kita kalba, bet čia jau aišku būtų labiau grįžimas į KERS laikus.

Tikslas yra MGU-H tobulinimo kastai, ypac deploymento srityje. VW ir kitu besidominciu pirmas requestas yra MHU-H naikinimas
ehm
IP: c00cb42 | 09/11 19:51 Atsakyti
4Ratai
09/11 17:25

Iš atmosferiko nepavyktų išgauti tiek AG, kiek reikia f1, tad pamiršk. O VW grupės atėjimas būtų jėga, labiausiai norėtųsi Porsche F1

Čia kalba eina apie motorą generatorių kuris yra prijungtas prie turbo kompresoriaus, jo norima atsisakyti, nes jis sudaro didelę dalį išlaidų kūrimui ir tobulinimui, bei suderinimui, o turbokompresorių paliks.
4Ratai
IP: d5c2e73 | 09/11 17:25 Atsakyti
Iš atmosferiko nepavyktų išgauti tiek AG, kiek reikia f1, tad pamiršk. O VW grupės atėjimas būtų jėga, labiausiai norėtųsi Porsche F1
kart
IP: ff4c1cb | 09/11 15:54 Atsakyti
Nesuprantu, kokia čia naujiena ir kam tas klaustukas antraštėje, kai dar prieš naujo reglamento priėmimą buvo apie tai plačiai kalbama.

O šiaip, tai jeigu turba bus palikta, tai nėra tikslo naikinti to MGU-H. Atmosferikas su MGU-K būtų visai kita kalba, bet čia jau aišku būtų labiau grįžimas į KERS laikus.
pimpa
IP: 959ae9b | 09/11 15:49 Atsakyti
Man tai jokio skirtumo kad JAVOS varikliai butų - svarbu KOVA!!!
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas