Naujos taisyklės įpareigos gamintojus dalintis technologijomis su naujokais (4)

Naujos taisyklės įpareigos gamintojus dalintis technologijomis su naujokais
logo 2018 Gruodžio 13 d. 23:20, Daimler

Naujos taisyklės, kurios turėtų įsigalioti nuo 2021 m., įpareigos variklių gamintojus dalintis technologijomis su naujokais, nusprendusiais debiutuoti F-1 čempionate.

Anot F-1 sporto skyriaus vadovo Rosso Brawno teigimu, toks sprendimas buvo priimtas dėl to, jog čempionate dalyvaujantys gamintojai norėjo sutrukdyti kitiems įžengti į „Formulę-1“.

„Dabartiniai variklių gamintojai nenori, kad kuris nors kitas gamintojas įžengtų į čempionatą. Todėl mes radome kompromisą“, - sakė R. Brawnas.

„Dabar yra ruošiamos taisyklės. Jų dėka naujokai sulauks palaikymo iš čempionato dalyvių. Bus nurodyti komponentai ir technologijos, kurioms teks dalintis, jei bus išreikštas toks noras iš debiutantų pusės.“

F-1 savininkė „Liberty Media“ norėjo supaprastinti variklius ir ateityje atsisakyti MGU-H. Tačiau vėliau buvo atsisakyta minties imtis radikalių pokyčių.

„Čempionate dalyvaujantys gamintojai pareiškė, kad jie tiesiog negali užtrenkti durų sau už nugaros. Jei sulauksime rimto susidomėjimo iš gamintojo ar tiekėjo, čempionato dalyviai turės bendradarbiauti ir padėti naujokams įžengti į F-1.“

Anksčiau susidomėjimą čempionatu rodęs britų automobilių gamintojas „Aston Martin“ priėmė sprendimą nežengti į F-1. O įvairiuose susirinkimuose dalyvavusi „Porsche“, kitąmet debiutuos ne F-1, o „Formulėje-E“.

Kalbėdamas apie naujas taisykles, R. Brawnas pridūrė, kad biudžeto lubų idėja bus tikrai įgyvendinta.

„Priešingai nei ankstesnės iniciatyvos, biudžeto lubos bus įtrauktos į naujas taisykles.“


Komentarai (4)
YZF
| 12/14 15:39 Atsakyti
talianas
12/14 11:52

Brownas pasidarė politikuojantis bailys, kuris ant ausų tepa sviestą. Neturi drąsos atsisakyti vieno komponento, nekalbant jau apie viso variklio keitimą. O kas susiję apie dabartinį lygį, tai kaip kam, man mėšlas kai jau 7 vieta aplenkiama ratu.

Kol dar liberty cia nebuvo, tol tokio skirtumo nematem. Tai ka turim dabar jau pirmieji liberty vaisiai.
talianas
| 12/14 11:52 Atsakyti
YZF
12/14 11:21

Susifeilino Braunas su pirmine ideja, bando prastumti kazka kitko. Nieko, realybe greitai kals per veideli ir susivoks hebra kad nesigaus taip paprastai 'padaryti revoliucija F1 pasaulyje'.Vietoj F1 pakelimo i kita lygi, teks kovoti uz esamo lygio nepraradima.

Brownas pasidarė politikuojantis bailys, kuris ant ausų tepa sviestą. Neturi drąsos atsisakyti vieno komponento, nekalbant jau apie viso variklio keitimą. O kas susiję apie dabartinį lygį, tai kaip kam, man mėšlas kai jau 7 vieta aplenkiama ratu.
YZF
| 12/14 11:21 Atsakyti
Susifeilino Braunas su pirmine ideja, bando prastumti kazka kitko. Nieko, realybe greitai kals per veideli ir susivoks hebra kad nesigaus taip paprastai 'padaryti revoliucija F1 pasaulyje'.Vietoj F1 pakelimo i kita lygi, teks kovoti uz esamo lygio nepraradima.
talianas
| 12/14 09:32 Atsakyti
Tokį šūdą seniai skaičiau. Mersas ar Ferrari naujam gamintojui pasakys, kad varikliai 6 cilindrų, ne daugiau. Esant dabartinėms taisyklėms, vargu ar Renault su Honda pagamins lygius variklius Mersams, nebent kaip Ferrari nukopins dalį sprendimų, bet aš kažkaip manyčiau, kad tam kelias jau užkirstas. Ir statyčiau, kad po kokių 5 metų Honda su Renault išeis iš čempionato, nes paprasčiausiai bus nenaudinga dalyvauti. Tada Brownas išsaugotą MGU-H galės susikišti į šikną.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas