BMW buvo priversti atlikti pakeitimus 2003-ių metų varikliui, optimizuojant jį naujai kvalifikacijos tvarkai bei lenktynėms. „Australijoje mums pirmą kartą teks naudoti variklius, kurie iki šiol buvo skirti kvalifikacijų ekstremaliems apkrovimams. Kvalifikacijų režimai reikalauja iš variklių maksimalių rodiklių ir kol kas mes nežinome, kokios bus pasekmės lenktynėse”, - pareiškė BMW vadovas M.Thiessenas. Anksčiau kvalifikacijoms BMW tiekė specialius - galingesnius, bet tuo pačiu ir mažiau patikimus variklius.
Nors ir dominavo „Ferrari“ komanda, ne be tokių specialių variklių pagalbos J.P.Montoya 2002-jų metų sezone iškovojo septynis kvalifikacinius važiavimus. Dabar – įsigaliojo naujos taisyklės, kai variklio keitimas ir netgi taisymas nuo šeštadienio kvalifikacijos iki lenktynių draudžiami. „Dėl to, kad apie taisyklių pakeitimus buvo pranešta visai neseniai, mums teko atlikti bandymus vienu metu ir ant stendo, ir trasoje. Nežiūrint į tai, mes įsitikinę, kad mūsų naujas variklis P83, kaip ir ankstesni modeliai, bus etalonu „Formulėje-1“ tiek galingumo, tiek svorio centro bei lengvumo atžvilgiu”, - pridūrė M.Thiessenas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).