Nesuprantu kam tokios trasos kur lenkti neimanoma

2005 Gegužės 17 d. 08:37

Sveiki,

nesuprantu kokio velnio laiko tokias trąsas kaip Ispanijos, Malaizijos kur trasoje nera nei vienos vietos lenkimams. tik per box'us arba jei pats priešininkas praleidžia. Nors Monake ir gražu, ir su tradicijomis, bet kam tas važiuojančių lenktyninkų paradas reikalingas ?

Paradą pasižiūriu realiam gyvenime po miestą važinėdamas. Lenktynes tam ir žiūrim kad lenktyniautų. Ką ir pats pavadinimas pasako - Lenktynės. O čia dabar išsirikiuoja kaip žąsiukai ir vorele sukasi. Jei aplenkia, tai nebent kas priešininkui nutinka arba aptarnavimo zonoje... fui... neidomu...

2005 Gegužės 17 d. 08:41

Nu cia siaip ne kox kartingu sportas, kur lenkimas ant lenkimo... Malaizijoj ir Ispanijoj gal ne taip jau ir sunku lenkt kaip Imoloj ar Monake, kur itin svarbia tampa lenktyniu strategija, kuria stebeti buna ne ka maziau idomu nei pacius lenkimus... Kiekviena trasa turi savo grozi. Tarkim MS sedint ant FA paskutiniuosius 13 Imolos ratu- buv neidomu? Tox ir yra tikslas trasu, kur sunku lenkti.

2005 Gegužės 17 d. 08:51

r0okye> gal kitąkart temą kurk ten, kur tam vieta.

2005 Gegužės 17 d. 09:46

Ne trasose esmė, mielasis. "Formulė-1" yra techniškai per aukšto lygio sportas, kad jame būtų galimi lenkimai. Stabdymo kelias per trumpas, aerodinaminiai maišai paskui bolidą per maži, o tai yra esminiai faktoriai, kurie yra reikalingi lenktyniavimui. Net jei "Formulė-1" vyktų ovale, nepamatytume normalių lenktynių, nes lekiant "flat-out" visa esmė aerodinaminiuose maišuose, o jų beveik nekuria...

2005 Gegužės 17 d. 12:03

Lenktynes - tai ne vien lenktyninko aplenkimas kita lenktyninka. Kaip tavo manymu kam skirtas visas komandos personalas? Ka veikia Strategai? Tokios trasos kaip Imola, Monakas yra taipogi ydomios taktiniais sprendimais. O lenkimu poziuriu taip pat. Vien ka reiskia FA psichologinis stiprumas nepadarant menkiausios klaidos MS spaudimo metu.
Zodziu biski supjovei cia gryba :) Tikram fanui viskas ydomu ;)

2005 Gegužės 17 d. 13:17

r0okye> kuo tau uzkliuvo malaizija? ten as randu maziausiai 3 vietas kur galima lenkti. monake isties lenkti neimanoma, bet man sis etapas LABAI patinka. pabandyk per miesta pasivazineti 100km/h greiciu, smagu. o jie ten lekia 300km/h! man vien ziurint baisu daros kaip ten sureguot i posukius galima.

2005 Gegužės 17 d. 16:39

rOokyte>>> visu pirma tai manau ce galejai visa tai parasyt ---> http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=4511&f=1

Tiek Ispanijoj, tiek Malaizijoj yra kur lenkt! Tad kad pliurpi bileka. O Monakas tai skonio reikalas, vieniems patinka kitiems ne, bet ce jau tradicija, Monakas visada bus f-1 kalendoriuje, ner net klausimo. Ir lenktynes dazniausiai buna tikrai idomios Monake, nors ir lenkimams trasa tikrai nepalanki. Va Imola tai mano nuomone tikrai galetu uzleist vieta kokej naujai moderniai trasai, bet ce jau ne mums sprest ;)

2005 Gegužės 17 d. 16:48

Naukai ,moderniai bet ne kur nors Afrikoi,o Europoi,tokia mano nuomone..

2005 Gegužės 17 d. 16:52

MSC>o Turkija Europoje? Beje, nenustebsiu, jei ir Izraelis kaip europietis trasos užsinorės. Tik Moslio ten nė su šautuvu nenuvarysi. Bet gerai būtų - sakysim, Gazos GP.

2005 Gegužės 17 d. 19:40

na siaip as irgi sutinku su tuo...! Daugiau nieko per lenktynes ir neisgirsi, kad nera sit trasa lankimam skirta, ar kad cia aplenkti neymanoma - ziauru!

2005 Gegužės 17 d. 19:41

Arunis>Tai tegul visi vaziuoja traukinuku ir bus visiems gerai! ane? Apvarom kvala ir viskas, lenktynes baigesi!

2005 Gegužės 18 d. 10:00

Rūky > nu Montoja paėmė ir aplenkė toj "neymanoma lenkti" Ispanijoj Šumį. Be vargo. Taip, kad nereikia skiest.
Problema kitur...Sportas augo, didėjo, vystėsi, tobulėjo, technika gerėjo, atsirado jau ir ne vien poreikis greitai minti, bet ir minti protingai, ginti poziciją.
Anksčiau, kai futbolą chebra pradėjo žaisti tai kaldavo po keliolika įvarčių per varžybas, o šiomis dienomis 2:1 yra padorus rezultatas.
Tas pat ir formulėj - atsirado begalė taktinių sprendimų ir norint nugalėti nereiškia, kad tu turi visus lenkti - pakanka važiuoti protingai.
Tarkim prisimeni pernykščią Ralfo avariją? Tada Šumis priekyje kito peljetono važiavo 5 sekundes. Gi pakako, kad Rubencas, pasinaudodamas tuo, kad trasoj lenkti negalima dėl vėliavų, užstabdė visą rikiuotę, kas leido šumiui pasikeist padangas, ižsipilt benzo ir išvažiuot priekyje. Va če tau ir protingo važiavimo pavyzdys. Dėl to ir giriama ferari, kad moka su pilotais taip apsisukt. O šumis dėl to ir čempionas, kad visada tokiose situacijose nugali. Dar nebuvo jokios klaidelės, kad Rubencui stabdant varžovus šumis tuo nepasinaudotų. Va če tikras čempiono bruožas, leidžiantis įrodyti, kad šumis pats geriausias pilotas...:splat: todėl nebūtina ką nors aplenkt, norint tapt čempionu.
Sakyčeu net atvirkščiai - prisiminus 94-ųjų Adelaidę, kur sprendėsi čempionato nugalėtojas, šumacheris buvo pats aplenktas!!!!!!! ale gi čempionu tapo jis. Va če yra tikrasis čempiono bruožas - iki galo kovoti iki galo ir garbingai užtarnauti titulą. O kaip matai šumis tą gali netgi aplenktas....
Va taip va - nebūtina lenkt, kad tapt čempionu - kur kas svarbiau, kas tave remia...

2005 Gegužės 18 d. 12:52

1_Protingas >>> :goodjob:

2005 Gegužės 25 d. 12:46

1_Protingas>> na, vienas netikslumas - norint tapti čempionu nereikia garbingai užsitarnauti titulo. Priešingai, geriau elgtis negarbingai, ką ypačmėgo Schumis ;)

Kalbant apie lenkimus - na, nežinau, ar labai žavėtų lenktynės, kur varžovai pozicijomis keičiasi kiekviename posūkyje...

2005 Gegužės 25 d. 13:00

Samir - užtat kas antram tikrai sužavėtų.

2005 Gegužės 25 d. 15:36

Na siuo atveju pasidaro didesnis idomumas ziureti kvala, ten siokia tokia intriga... o lenktynes tai vyksta traukinio begiais.
Nesakau, kad neidomu, bet per lenktynes, kaip per fulia lauki to vieno ar keliu ivarciu t.y. lenkimu. O Trullio atvejis parode, kad geriau is begiu neislysti, neskaitant renuku su slikais:)

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983