Turkijos GP etapo teiėjai išnagrinėjo incidento 9 rate aplinkybes, kai „Williams“ piloto Nicholas Latifi veiksmai iššaukė susidūrimą su Romaino Grosjeano mašina.
„Teisėjai išklausė lenktynininkų ir komandų atstovų pasiaiškinimus, išnagrinėjo garso ir vazdo įrašus.
Lenkynėse Latifi gavo mėlynos vėliavos signalą ir buvo informuotas, kad iš jo galo artėja mašinos Nr. 3 (Danielis Ricciardo) ir Nr.8 (Romainas Grosjeanas).
Artėdamas prie 9 posūkio, Latifi pasitraukė į kairę, laukdamas, kad abi mašinos jį aplenks. Bolidas Nr.3 aplenkė kanadietį prie posūkio apeksą, bet kai Latifi pats priartėjo prie apekso su labai slidžiu ruožu prieš jį, mašinai Nr.8 teko pakeisti kryptį, kad ji galėtų įveikti posūkį išorine trajektorija. Nicholas bolido pasukamumas buvo mažas ant slidaus asfalto ir jis užkabino Grosjeano bolidą.
Avarijos priežastimis, pasak teisėjų, buvo Latifi veiksmai, bet jie nutarė sušvelninti nuobaudą dėl labai sudėtingų vairavimo sąlygų tame posūkyje ir apsiribojo įspėjimu“, - sakoma teisėjų paskelbtame dokumente.
Latifi tai pirmasis įspėjimas šiame sezone.
pradek nuo Lotus/Renault istorijos - rasi skaiciu pakankamai
O gal turi skaičius, kurių pagrindu tu taip manai?
pastangos, tikriaus, paisomos po 2022. dabar - nobody cares. nepamenu ne vieno fondo kolkas ar investuotojo, kuris is f1 komandos buvu uzdirbes. Strollas galetu buti arciausiai to
Puiki reklama investiciniam fondui. "Mes jūsų pinigus investuojame tik į prasčiausius produktus ir nededame jokių pastangų siekti rezultato".
Tikiuosi yra tekę susidurti su pensijų ar panašiais fondais, tiesiogiai ar netiesiogiai. Nei vienas normalus dar nėra fiksavęs pasitenkinimo minimaliais rezultatais. Viskas išlaidų eilutėse yra braukoma, pajamų eilutėse - reikalaujama maksimalių skaičių. Pvz viena visiems žiauriai gerai žinoma didžiulė Europos įmonė, grynus pelnus skaičiuojanti milijardais, prarado CEO (tiesa, formaliai, nes jis gudrus lapinas ir padarė "ėjimą arkliu" kai keitėsi struktūra į holdinginę) vien 10 proc akcijų ir vietą valdyboje turinčio JAV pensijų fondo dėka, nes CEO neužtikrino maksimalios gražos ir nesuvaldė vidinių konfliktų su darbuotojais, prasiveržusiais tam tikru streikų laikotarpiu. Ir beje, tais metais, kada buvo nukirsta jo galva, įmonė vis tiek gavo per 1 mlrd oirų gryno pelno. Tai čia va taip normalus pensijų fondas drožia vadovus. Aš nežinau koks turi būti fondas, kad būtų suinteresuotas tik dešimtimis milijonų. Nebent taip, nouneiminis (abejones apie ką aš jau anksčiau rašiau) Dorilton
Ir nežinia ko tiksliai siekia Dorilton. Aš parašiau iš klasikinio investicijų fondo perspektyvos – minimalūs kaštai ir maksimali grąža.
Ar jie dar turi tikslą pritraukti naujus investuotojus tiesiogiai, ar per savo vardo garsinimą – aš nežinau. Bet panašu į tai, taip pat.
Jau kalbėjau apie šitą – Dorilton Capital esmė yra grąža. Jeigu tu gali investuoti minimaliai, o šiaip tai, neinvestuoti visai, ir vistiek gauti išmokas iš FOM, kurios yra didesnės nei išlaidos, tai čia viskas yra šokolade jiems. Komandos pajėgumas yra svarbu tiek, kiek grąža. Jeigu investuosi daugiau, o grąža tokia pati, tai kam investuoti iš viso? Jeigu paydraiveriai sumoka tiek, kad paskutinėj eilutėj metų gale pliusas – viskas OK.
Genii Capital lygiai taip pat dalyvavo F1 – patys pinigų praktiškai nedėjo, o galų gale komanda vos neužsilenkė, jei ne Renault perpirkimas ir skolų padengimas.
Williams situacija kitokia tuo, kad jie jau yra dugne ir yra aišku kiek pinigų reikia, kad palįstų po 107%. Jeigu reikalingas tik stabilus cash-flow, tai tą investuotojas gali užtikrinti, jei metų gale jam pareina pliusas. Va, ir visa matematika.
Bus matyt ką tie Dorilton darys toliau su komanda. Kol kas panašu, kad komanda gyvens. O kaip konkurencingai – tai čia Dorilton reikia klaust. Nes aš nematau jų kiaurai. Bet įtariu, kad nebus milijonų upelių.
kai bolidas toks, kad ir Hamiltonas juo tasku nelabai gautu tikriaus uz vairo gali sedeti kas tik nori - ismokas susirenka is piloto
Matai, tavo samprotavimuose trūksta vieno esminio momento: "F1 prize money". Dorilton'ai turėtų būti arba buki, arba tiesiog pinigais prakaituojantys turistai, jei taip paprastai pričindališkai ignoruotų esminį reikalą - išmokas. Kurioms pasiekti yra viena iš būtinų sąlygų - už vairo turi sėdėti ne babuinas ;)
Genii Capital lygiai taip pat dalyvavo F1 – patys pinigų praktiškai nedėjo, o galų gale komanda vos neužsilenkė, jei ne Renault perpirkimas ir skolų padengimas.
Williams situacija kitokia tuo, kad jie jau yra dugne ir yra aišku kiek pinigų reikia, kad palįstų po 107%. Jeigu reikalingas tik stabilus cash-flow, tai tą investuotojas gali užtikrinti, jei metų gale jam pareina pliusas. Va, ir visa matematika.
Bus matyt ką tie Dorilton darys toliau su komanda. Kol kas panašu, kad komanda gyvens. O kaip konkurencingai – tai čia Dorilton reikia klaust. Nes aš nematau jų kiaurai. Bet įtariu, kad nebus milijonų upelių.
Matai, tavo samprotavimuose trūksta vieno esminio momento: "F1 prize money". Dorilton'ai turėtų būti arba buki, arba tiesiog pinigais prakaituojantys turistai, jei taip paprastai pričindališkai ignoruotų esminį reikalą - išmokas. Kurioms pasiekti yra viena iš būtinų sąlygų - už vairo turi sėdėti ne babuinas ;)
Vairuoja bolidą.
Ir tu galėtum, jei turėtum pinigų ir superlicencijos taškų pakankamai.
Tas mąstymas, kad F1 yra olimpinis sportas, na, nėra jis teisingas. Tai autosportas su savo pričindalais, kurių vienas yra finansinis pajėgumas dalyvauti sporte. O ar tau moka (retai), ar tu moki (dažniau), ir kiek, priklauso nuo krūvos aplinkybių, ir ne vien tik nuo talento.