Niurburgringas pasirengęs atnaujinti derybas dėl F-1 etapo

Niurburgringas pasirengęs atnaujinti derybas dėl F-1 etapo
logo 2022 Sausio 04 d. 14:49, Sauber

„Formulė-1“ buvo sugrįžusi į Niurburgringą 2020 metais, kai pasaulio čempionato organizatoriai bet kokiais būdais stengėsi rengti lenktynes pandemijos sąlygomis. Nuo to laiko kompanija „Nurburgring 1927 GmbH“, kuri valdo šį Vokietijos autodromą, vedė derybas su FOM, norėdama palikti šį etapą F-1 čempionato tvarkaraštyje, tačiau derybos nebuvo vaisingos.

Interviu vokiečių kanalui „Sport1“ „Formulės-1“ prezidentas Stefano Domenicali išreiškė apgailestavimą šiuo klausimu: „Mums labai svarbu išsaugoti europietiškus etapus tvarkaraštyje. Man labai gaila, kad šiuo metu nėra Vokietijos GP etapo. Labai gaila, tačiau aš nematau didelio noro jį sugrąžinti. Tai pikta ir sunku tuo patikėti. Mes gauname labai daug užklausų iš viso pasaulio ir galėtumėm lenktynes rengti mažiausiai trijose dešimtyse skirtingų trasų. Man gaila, kad mes negavome jokių pageidavimų iš Vokietijos.

Vokiečiai labai mėgsta automobilių sportą: Niurburgringe ir Hockenheime nuolat būdavo puiki atmosfera. Tai viena iš priežasčių, kodėl aš norėčiau visų pirma susitarti su etapų organizatoriais ir kitais suinteresuotais asmenimis Vokietijoje. Derybos turėtų būti atviro pobūdžio – reikia išsiaiškinti, kaip Vokietija gali sugrįžti į F-1 tvarkaraštį. Ir aš aktyviai dalyvausiu šiame projekte“.

Niurburgringo autodromo atstovas spaudai Alexanderis Gerhardas sako, kad jų autodromas ir dabar yra pasirengęs priimti „Formulės-1“ etapą, tačiau tam sąlygos turėtų būti palankios.

Alexanderis Gerhardas: „Mes iki šiol galvojame, kad „Formulė-1“ gali sugrįžti į Niurburgringą, tačiau su sąlyga, kad etapas turės protingą ekonominį modelį. Taip buvo 2020 metais, kai mes gavome rentabilumo garantiją“.

Gerhardo žodžiais, jiem tiktų išbandytas ekonominis modelis, kai lenktynės Vokietijoje pakaitomis būtų rengiamos Niurburgringe ir Hockenheime, kurios vyko iki 2019 metų. Kartu jis atmetė Zandvoorto verslo modelį, kur organizatorius jau pardavė bilietus 3 metams į priekį.

„Nyderlandai turi išskirtinę situaciją su Maxu Verstappenu ir mes neturime pataikauti jų ekonominiam modeliui, - aiškino A. Gerhardas, pridurdamas, kad svarstomi ir kitokie modeliai: arba per pusę su „Formulės-1“ vadovybe pasidalinti išlaidas ir rizikas, arba trasą išnuomoti kitam organizatoriui. - Yra mintis į trasos konfigūraciją įtraukti Šiaurinę kilpą, turinčią seną istoriją. Visiškai neatsisakyčiau tokios idėjos, bet ir ją reikia aptarti su visomis suinteresuotomis pusėmis. Beje, viską reikia daryti labai nuosekliai“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983