Trečiadienį Paryžiuje vykusio „
Renault“ renginio metu Cyrilas Abiteboulas prasitarė, kad F-1 čempionate dalyvaujantys variklių gamintojai sutarė nuo 2017 m. atsisakyti motorų tobulinimo taškų sistemos.
Tai reiškia, kad ateityje gamintojai galės laisviau tobulinti savo jėgaines, tačiau atnaujinimus įdiegti bus galima tik tada, kai suges iki tol naudoti elementai.
Sprendimas atsisakyti tobulinimo taškų sistemos buvo priimtas gamintojams susitarus dėl jėgainių kainų mažinimo.
Pagal dabar galiojančias taisykles, šiemet kiekvienas gamintojas turės po 32 variklių tobulinimui skirtus taškus. Kitais metais taškų kiekis turėjo sumažėti iki 25, 2018 metais iki 20, o 2019-aisiais iki 15.
„Šios sistemos atsisakysime“, – sakė „Renault“ atstovas C. Abiteboulas.
„Mums visiems reikia pajėgesnių variklių. Tad tai buvo viena iš priežasčių dėl kurios nusprendėme atsisakyti šios sistemos. Nei vienam iš mūsų nėra naudinga tai, kai vienas variklis diktuoja sąlygas čempionate. Visi gamintojai buvo suinteresuoti tai pakeisti.“
Šių metų sezonui buvo sutarta atsisakyti „juodų ir baltų“ detalių sistemos. Pagal ją kai kuriuos jėgainės elementus buvo galima atnaujinti tik iki tam tikros datos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).