Prieš sezoną „Racing Point“ nustebino tiek savo varžovus, tiek „Formulės-1“ fanus, kai pristatė bolidą, itin primenantį praėjusių metų „Mercedes“ komandos automobilį. Maža to, žiemos bandymų metu ši komanda demonstravo ganėtinai solidžius rezultatus.
Tiesa, „Racing Point“ vadovai po sėkmingo pasirodymo Barselonoje apgailestavo, kad jau 2021 metais iš esmės keisis varžybų reglamentas ir komandai nėra prasmės per daug dėmesio skirti šio bolido tobulinimui.
Vis tik situacija pasikeitė po to, kai dėl koronaviruso teko atšaukti ar atidėti nemažai lenktynių ir buvo nuspręsta, jog naujasis reglamentas pradės galioti ne 2021, o 2022 metais.
„Racing Point“ komandos vadovas Otmaras Szafnaueris yra įsitikinęs, kad šis sprendimas buvo logiškas ir neišvengiamas.
„Šiuo metu susidariusi situacija yra beprecedentė ir ji kasdien keičiasi. Neturime jokio supratimo, kada galėsime sugrįžti į normalų gyvenimo ritmą, nes daug kas priklauso nuo dalykų, kurių negalime kontroliuoti.
Būtent dėlto komandos ir FIA priėmė sprendimą atidėti naująjį reglamentą iki 2022 metų. Šis sprendimas yra visiškai logiškas ir suprantamas.
Žinoma, tai nereiškia, kad galime atsipalaiduoti. Turime būti pasiruošę kovai, kai tik galaėsime pradėti lenktyniauti. Mūsų laukia dar labai daug darbo ir esame jam pasiruošę“, - atvirame laiške rašė O. Szafnaueris.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |