Seniausi komentarai
ddt
| 08/14 18:28
A85 logo rėmėjas
| 08/13 20:52

Nu, tai čia skautui (Marko) palikta žaidėjus (pilotus) parinkt. Mateschitz tiesiog patvirtina (pasirašo sutartis) ir tiek. Žodžiu, tikrai ne Romonavo atvejis :)

Manau kad mes visi norim tuo tikėti :) Skirtumas tik tas, kad Kaunas arčiau nei Fuschl am See, Kaunas mums geriau matėsi :)
ddt
| 08/14 18:23
Senas_Kareivis
| 08/14 08:31

Tavo originali žinutė į kurią ataskinėjau visai su tuo nesusijusi - nesakiau kad keisti reikia nes atsilieka nuo komandos draugo - sakau kad keisti reikia nes "mala šūdą ir neina į priekį" - būtent tai akcentavo tavo pasakymas - kad Williams nieko nedaro su pilotais o malą šūda kad gautų eurus. Tai ką daro kitos komandos kaip manai? Važiuoja kad pamalt šūdą ar vis tik tai verslas ir tikslas yra uždirbti? Tavo siūlymas keisti pilotus nes malasi gale, aš siūlau radikaliau - keisti jei neima win - taip, kartelė aukštesnė, bet tokiai komandai kaip Ferrari manau pats tas. Kiek win šiemet? Gal gana malt šūdą ir sodinti pigiau apmokamą pilotą?

Norisi pelno? Tada tegul pardavinėja ledus :) Norisi laimėti? Tai tegul daro bent ka nors!
Senas_Kareivis
| 08/14 08:31
ddt
| 08/13 20:11

Nepamenu, kad Vetka tiek lenktynių prapiltų atsilikęs ratu ar net dviem nuo savo komandos draugo. Gal žinai nors vieną pavardę iš likusių kiek ten, 15?

Tavo originali žinutė į kurią ataskinėjau visai su tuo nesusijusi - nesakiau kad keisti reikia nes atsilieka nuo komandos draugo - sakau kad keisti reikia nes "mala šūdą ir neina į priekį" - būtent tai akcentavo tavo pasakymas - kad Williams nieko nedaro su pilotais o malą šūda kad gautų eurus. Tai ką daro kitos komandos kaip manai? Važiuoja kad pamalt šūdą ar vis tik tai verslas ir tikslas yra uždirbti? Tavo siūlymas keisti pilotus nes malasi gale, aš siūlau radikaliau - keisti jei neima win - taip, kartelė aukštesnė, bet tokiai komandai kaip Ferrari manau pats tas. Kiek win šiemet? Gal gana malt šūdą ir sodinti pigiau apmokamą pilotą?
A85 logo rėmėjas
| 08/13 20:52
ddt
| 08/13 20:13

Kažkur tai mačiau. Oh wait, Romanovas ir Žalgiris. Kaip ten baigėsi? :)

Nu, tai čia skautui (Marko) palikta žaidėjus (pilotus) parinkt. Mateschitz tiesiog patvirtina (pasirašo sutartis) ir tiek. Žodžiu, tikrai ne Romonavo atvejis :)
ddt
| 08/13 20:13
A85 logo rėmėjas
| 08/13 10:29

Nesvarbu kokie asmeniniai santykiai, aš tau sakau, kad pilotus samdo Red Bull, ne Red Bull Racing ar Scuderia Toro Rosso. O kas vadovauja Red Bull? Mateschitz. Marko yra jo pilotų pasirinkimo patarėjas. Ir, kiek skaičiau, juo Mateschitz besąlygiškai pasitiki, t.y. Mateschitz gali turėt gerus santykius bet jei Marko pasakys, kad netinka, tai reiškia, kad netinka. Horner ir Tost - komandų vadovai, t.y. atsakingi už komandų veiklą, bet ne kadrų politiką. Tai anie gali ką nori pasakot bet nuo jų mažai kas priklauso. Horner dar vaidina, kad jis turi įtaką renkantis pilotus, o Tost tiesiai sako - dirbsim su tuo, ką duos RB.

Kažkur tai mačiau. Oh wait, Romanovas ir Žalgiris. Kaip ten baigėsi? :)
ddt
| 08/13 20:11
Senas_Kareivis
| 08/12 22:44

Nemanai kad turėtų būti pakeisti 17 dabartinių lenktynininkų? Nes nu, nenugalėjo šiemet. Problema juk ne mašinose. Nelaimėjo - keičiam. Ko dar Vetka sėdi Ferrari? Ko jo nekeičia, o mechanikas rūpinasi?

Nepamenu, kad Vetka tiek lenktynių prapiltų atsilikęs ratu ar net dviem nuo savo komandos draugo. Gal žinai nors vieną pavardę iš likusių kiek ten, 15?
GF1
| 08/13 18:53
Logiška, išbandys praktškai dar nebandyta. O gale sezono galės analizuoti kuri iš trejeto rinktis.
Accadia
| 08/13 17:18
Pa-ga-liau! Pritariu rizikai. P.s. Alex šypsosi kaip Rikis. Jam dabar jau nėra ko atidėlioti - laukiu gerų pasirodymų. Tegul atlaiko soaudimą ir surenka 100 taškų iki sezono pabaigos ;)
A85 logo rėmėjas
| 08/13 16:38
Senas_Kareivis
| 08/13 13:23

Tu rimtai galvoji kad CEO pasirašinėja visas sutartis tokiose kompanijose kaip Google, Microsoft, Samsung, Facebook, Coca-Cola ar pan?

Na, nemanau, nemanau.

Aš žinau, kad už darbuotojų priėmimą atsakingas juridinio asmens vadovas.
Ir taip, jis tą teisę gali perleisti kitam asmeniui ar asmenims, pvz., per prokūrą.

Taip, esi teisus, apsižioplinau.
YZF
| 08/13 14:33
Senas_Kareivis
| 08/13 14:13

Niekas nekvesticionuoja kad nežino - kvesticionuojama tik ar jis priima sprendimą. Viskas kyla iš to kad A85 sako jog DM priima sprendimą, kai tuo tarpu kiti sako kad deje ne

Niekas tiksliai nezino kas vyksta pas juos virtuveje, bet is bendros informacijos ir ankstesniu ivykiu galima speti jog bosas TIKRAI zino kas bus daroma F1 komandoje su pilotais ir jeigu jam tas/kazkas nepatiktu jis TIKRAI sustabdytu procesa. Taip kaip Marchione nuolat dalyvavo pilotu reikaluose ir su jais karts nuo karto iseidavo i tiesiogini kontakta, net neabejokime jog tas pats vyksta ir RBR ar MB ar Mclaren ar kitose komandose.
vaidas0023
| 08/13 14:25
Nera jokio skirtumo kas nusprende keisti pilotus! Faktas tas kad tai reikejo padaryti 😃
RBR
| 08/13 14:24
Senas_Kareivis
| 08/13 14:13

Niekas nekvesticionuoja kad nežino - kvesticionuojama tik ar jis priima sprendimą. Viskas kyla iš to kad A85 sako jog DM priima sprendimą, kai tuo tarpu kiti sako kad deje ne

Pirmiausia reiketu pasidometi Redbull imperijos dydziu, o ne vien tik formules1 mazyciu pasauleliu kaip sako Alonso:) Tada suprasit kiek sporto saku remia sis koncernas. Kiek turi klubu, komandu, asmeniniu sporto remimo sutarciu. Kiek remia ivairiu renginiu ir cempionatu. jau apie gryna versla nekalbu. Ir tada atsakysit sau i klausima ar Matechitzas turi laiko ir ar jam isvis idomu kazkokio piloto atleidimas ar priemimas:) 90 proc. kad jis nezino net Gaslio pavardes :D yra tam komandu vadovai ir uz sritis atsakingi zmones. Jie ir prisiima visa atsakomybe ant saves. Nepavyks, pats leksi lauk is darbo. Beje labai gerai apmokamo:)
mariusis
| 08/13 14:20
O man atrodo, kad čia paskutinės rašliavos kas ką samdo yra šakėm ant vandens. Kiekvienas kažkokias savo tiesas bando įrodinėti, nors arčiausiai kiek yra buvo šalia šios kompanijos prisilietę, tai redbull šaldytuvo atidarymas maxėje ir skardinės laikymas rankoje.
RBR
| 08/13 14:15
YZF
| 08/13 09:26

Visiskas briedas. Planavo atleisti vairuotoja ir tuo paciu garsiai pasakojo kaip ji pasiliks iki sezono galo?

Makes no sense.

Kad formuleje1 visada taip buvo ir bus. Jei komanda sako, kad mes planuojame samdyti ta pilota, tai 100 proc. su juo nepasirasys sutarties. Ir jei sako, kad musu sis pilotas visiskai nedomina, reiskia 99 proc. kad butent su juo ir bus pasirasyta sutartis. Reikia nebuti naiviu ir maziau tiketi kalbomis :D kad Gaslis bus ismestas iki Belgijos GP galejau statyti visus savo pinigus. Idomu ar buvo toks statymas nepasidomejau.
Senas_Kareivis
| 08/13 14:13
YZF
| 08/13 13:45

Hebra, Jus biski i sona nusisvaigot. Kalba eina apie kompanija, kuriai reikia pasamdyti DU 'darbuotojus'. O ne tukstancius. Ir F1 pilotas nera tas pats kas eilinis darbuotojelis dideleje kompanijoje. Jau kad Matezichas nezinotu apie F1 komandos pagrindiniu pilotu kaita tai reikia butu visiskai naiviu.

Niekas nekvesticionuoja kad nežino - kvesticionuojama tik ar jis priima sprendimą. Viskas kyla iš to kad A85 sako jog DM priima sprendimą, kai tuo tarpu kiti sako kad deje ne
YZF
| 08/13 13:45
Senas_Kareivis
| 08/13 13:23

Tu rimtai galvoji kad CEO pasirašinėja visas sutartis tokiose kompanijose kaip Google, Microsoft, Samsung, Facebook, Coca-Cola ar pan?

Hebra, Jus biski i sona nusisvaigot. Kalba eina apie kompanija, kuriai reikia pasamdyti DU 'darbuotojus'. O ne tukstancius. Ir F1 pilotas nera tas pats kas eilinis darbuotojelis dideleje kompanijoje. Jau kad Matezichas nezinotu apie F1 komandos pagrindiniu pilotu kaita tai reikia butu visiskai naiviu.
Senas_Kareivis
| 08/13 13:23
A85 logo rėmėjas
| 08/13 12:45

Direktorius pasirašo darbo sutartis. Ar jis jas skaito ar neskaito - jo bėdos. Ir VISŲ nuo šūdvežių iki top managment. Tai kaip atliekamas atrankos procesas yra atskira kalba.

Tu rimtai galvoji kad CEO pasirašinėja visas sutartis tokiose kompanijose kaip Google, Microsoft, Samsung, Facebook, Coca-Cola ar pan?
Rokas1 logo rėmėjas
| 08/13 13:18
A85 logo rėmėjas
| 08/13 12:45

Direktorius pasirašo darbo sutartis. Ar jis jas skaito ar neskaito - jo bėdos. Ir VISŲ nuo šūdvežių iki top managment. Tai kaip atliekamas atrankos procesas yra atskira kalba.

Esu dirbęs vienoj didelėj kompanijoj, pradirbau daugiau nei metus, CEO nei mačiau, nei su juo kalbėjau. Ant sutarties HR parašas buvo, atsakydavau savo tiesioginiam vadovui bei jo vadovui. Kai išėjau, HR vardu gavau padėką už darbą, tai spėčiau CEO apie mane net nežinojo. Drįsčiau spėt, kad tokioj korporacijoj kaip RB sistema panaši, ir CEO nesirūpina, kas ką samdo 10 postų žemiau, nei jis pats sėdi,o ant pilotų sutarčių būna Horner arba Marko parašai.
A85 logo rėmėjas
| 08/13 12:45
Senas_Kareivis
| 08/13 12:31

Ir čia tu šiek tiek susifakapini - Mateschitz be to kad yra CEO, yra ir Owner'is. Nei viena, nei kita dažniausiai pieškų postų priėmime nedalyvauja niekaip - už tai kaip ir minėjai atsakingi yra tam tikri skyriai. Tai kaip ir pats teigi kad Mateschitz nieko nesprendžia (gal net nėra jo parašo ant kontrakto), bet tuo pačiu sakai kad tik jis sprendžia ir nuleidinėja sprendimus. Manau neturėtų jis tokios verslo imperijos jei taip elgtųsi kaip tu sakai. Ar turi Mateschitz kompetencijos įvertinti pilotų sugebėjimus ir juos patvirtinti/atmesti? Manau ne visai, todėl tuos sprendimus priima kiti. Šioje pozicijoje net klausimas ar reikia pritarimo - jei šūdų valymo įmonėje keičia vietomis šūdvežių vairuotojus ar pagrindinės žarnos operatorius vietomis tarp mašinų, manau CEO ar Owneris nedalyvauja tokioje operacijoje.

Direktorius pasirašo darbo sutartis. Ar jis jas skaito ar neskaito - jo bėdos. Ir VISŲ nuo šūdvežių iki top managment. Tai kaip atliekamas atrankos procesas yra atskira kalba.
Senas_Kareivis
| 08/13 12:31
A85 logo rėmėjas
| 08/13 12:19

Lietuvoj darbuotojus dirikas priima, Mateschitz – yra RB dirikas. Bet, realiai, kas atlieka darbuotojų atranką? HR arba pats skyrius, šiuo atveju – Marko. Ką Marko atneša, tą CEO, tikriausiai, ir pasirašo. Jei netiktų – nesirašytų, bet, kaip ir rašiau ankščiau, Mateschitz Marko pasitiki. Va, ir viskas. Kas kur važiuos, jei gerai atsimenu, Marko savarankiškai nurodo.

Ir čia tu šiek tiek susifakapini - Mateschitz be to kad yra CEO, yra ir Owner'is. Nei viena, nei kita dažniausiai pieškų postų priėmime nedalyvauja niekaip - už tai kaip ir minėjai atsakingi yra tam tikri skyriai. Tai kaip ir pats teigi kad Mateschitz nieko nesprendžia (gal net nėra jo parašo ant kontrakto), bet tuo pačiu sakai kad tik jis sprendžia ir nuleidinėja sprendimus. Manau neturėtų jis tokios verslo imperijos jei taip elgtųsi kaip tu sakai. Ar turi Mateschitz kompetencijos įvertinti pilotų sugebėjimus ir juos patvirtinti/atmesti? Manau ne visai, todėl tuos sprendimus priima kiti. Šioje pozicijoje net klausimas ar reikia pritarimo - jei šūdų valymo įmonėje keičia vietomis šūdvežių vairuotojus ar pagrindinės žarnos operatorius vietomis tarp mašinų, manau CEO ar Owneris nedalyvauja tokioje operacijoje.

F-1.lt pulsas