„Aston Martin“ pirmadienį paskelbė, kad nuo kito sezono komandos garbę gins dukart „Formulės-1“ pasaulio čempionas Fernando Alonso.
41-erių ispanas komandoje pakeis Sebastianą Vettelį, kuris prieš Vengrijos GP paskelbė, kad po sezono baigs karjerą.
Oficialiame „Aston Martin“ pranešime akcentuojama, kad F. Alonso pasirašė ilgalaikę sutartį.
„Akivaizdu, kad „Aston Martin“ deda daug pastangų tam, jog galėtų kovoti dėl pergalių. Tai yra viena įdomiausių komandų šiuo metu čempionate.
Jau kurį laiką matau, kaip ši komanda į savo gretas pritraukia puikius specialistus, kurie nori nugalėti.
Manau, kad jokia kita komanda šiuo metu „Formulėje-1“ nėra taip suinteresuota laimėti. Manęs laukia puikios galimybės „Aston Martin“ gretose“, – po sutarties pasirašymo kalbėjo F. Alonso.
„Vis dar esu alkanas ir noriu kovoti rikiuotės priekyje. Noriu būti dalimi komandos, kuri į tai deda visas pastangas ir resursus“, – pridėjo ispanas.
BREAKING: Fernando Alonso will join Aston Martin from 2023 on a multi-year contract #F1 pic.twitter.com/dfwktaMk6F
— Formula 1 (@F1) August 1, 2022
Komanda: | Aston Martin Aramco Cognizant Formula One Team | 2022 sezono taškai: | 20 |
Variklis: | „Mercedes“ | Važiuoklė: | AMR22 |
Pilotas: | Fernando Alonso | 2022 sezono taškai: | 41 |
Komanda: | Renault | Amžius: | 41 m. |
Tam tikra prasme Alonso suprasti galima - kas gali mėgautis vairavimu, kai mašina išdažyta rožine spalva
Tai va, kad vienas apie batus kitas apie ratus :) iš pat pradžių ir ginčijausi dėl to argumento, kad degina jis tiltus ir šika į kitų daržą. O tu sąmoningai vengi tos temos ir visiškai apie kitą kalbi. Nevykes argumentas matyt, jei reikia vengti jo teigimo ;)
Nu ne, čia tik tu mane labai tempei prie tos diskusijos, ką ignoravau sąmoningai, nes mano komentaras buvo daug platesnis. Ten buvo mintys bendrai apie Alonso gyvenimio kryžkeles lėmusius faktorius. O tas mano paminėtas tiltų deginimas tiesiog kaip argumentas, jog ne visur savo noru išėjo. Nes žmogus savo noru išeidamas taip nekalba, kaip kad šviežiausiu atveju.
Vėlgi, visiškai su tuo sutinku. Bet kalbėjom apie šikimą į kitų daržą ir tiltų deginimą, ne apie tai kas dėl ko išėjo.
Di Montezemolo 2005 pradeda aiskiai sneket Ferrari viduje, kad bus samdomas Raikkonenas ir gaus preferential treatment over MSC. Is pradziu Todtas nesutinka, po to pasiduoda ir simboliskai 2006 Monzoj MSC paskelbia apie karjeros pabaiga. Raikkonenas su galiojanciu kontraktu gauna eit lauk, nes tas pats di Montezemolo uzsimane Santanderio pinigu, uz kurios Santanderis nori matyt Alonso komandoj. Ne, Ferrari taip nesielgia, o gal per mazai ditirambu per vakarienes pasakyta buvo?
Tai man neįdomu kas apie ką atsiliepė. Ne apie tai aš kalbėjau. Aš kalbėjau apie tai, jog nauja valdžia nerodė didelės meilės Alonsui ir laiko klausimas buvo kada su juo atsisveikins. O buvo pateikta ir iki šiol tikima, jog čia Alonso išėjo, nors jį norėjo pasilikti. Taip, sena valdžia gal ir norėjo, bet ne nauja. Va taip faktai ir yra supinami, bei iškreipiami.
Tikrai sugrybavau, atsiprašau. Tai ir tuometinis vadovas ir tuometinis prezidentas, kurie su Alonso dirbo apie jį gerai atsiliepė.
Komandos vadovas buvo Dominecali, o ne Montezemolo. Kažką tu čia grybauji. Montezemolo buvo prezidentas, į kurio vietą tais metais Marchionne atėjęs ir pradėjo perestroiką.
Ir apie ką kalbėjom, tai jau tu čia iškreipei, nes aš būtent ir pradėjau nuo to, kad ne Alonso visur rinkosi. O jo santykius pateikiau tik kaip įrodymą, kad ne gražiuoju jis išėjo. Savo noru išeidamas pilotas nešiktų ant buvusių komandų. Lygiai tą patį dabar padarė. Subtiliai, bet pašiko.