P. Wehrleinas: man visai nebūtina sugrįžti į F-1 (5)

P. Wehrleinas: man visai nebūtina sugrįžti į F-1
logo 2019 Lapkričio 26 d. 10:16, Sauber

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas Pascalis Wehrleinas jau antrus metus lenktyniauja „Formulės-E“ varžybose, tačiau kartu bendradarbiauja su „Ferrari“, dirbdamas su simuliatoriumi ekipos bazėje Maranelle. Ir jis puikiai žino, kuo skiriasi šių dviejų serijų bolidai.

„Išskyrus tai, kad „Formulės-1“ ir „Formulės-E“ mašinos turi atvirus kokpitus, tarp šių bolidų mažai bendro, tai visiškai skirtingos serijos – kategoriškai pareiškė P. Wehrleinas. – Ir mašinų elgesys trasoje visiškai skiriasi. Pavyzdžiui, „Formulėje-E“ tik viena pavara į priekį ir viena pavara atgal. „Formulėje-1“ naudojamos visiškai kitokios transmisijos, ten 8 bėgių greičių dėžė.

„Formulėje-E“ niekada nežinai, kas laimės lenktynes. Šios serijos komandos yra kur kas arčiau pagal savo galimybes. Praktiškai visi turi šansą užlipti ant podiumo. „Formulėje-1“ dažniausiai pirmauja tos pačios komandos, nors būtų visai neblogai, jei visi pasaulio čempionato dalyviai būtų panašaus lygio, kad visi turėtų galimybę pretenduoti į pergales.

Iš pradžių man nepatiko elektros variklių garsas, bet dabar man tai - tarsi muzika. Man atrodo, kad šių serijų neįmanoma lyginti...“

Wehrleinas papasakojo ir apie savo bendradarbiavimą su Skuderija: „Lenktyninių savaitgalių dienomis mes dirbame su simuliatoriumi, iš esmės užsiimdami bolido reguliavimu ir nustatymais. Visus reguliavimus mes iš pradžių atliekame simuliatoriuje ir tik po to jie yra panaudojami realioje mašinoje.

Man patinka šis darbas, aš labai džiaugiuosi bendradarbiaudamas su „Ferrari“ komanda. Žinoma, nenoriu nieko pavesti, todėl tenka atiduoti 100 proc. jėgų. Tai, suprantama, padeda mano profesionaliam augimui, kadangi įgaunu patirtį vienoje iš pačių geriausių „Formulės-1“ komandų. Nors aš pažinojau daugelį žmonių iš Maranello dar nuo tų laikų, kai lenktyniavau „Sauber“ ekipoje, manau, kad Sebastianas Vettelis užtarė už mane savo žodį, dėl to aš ir gavau darbą „Ferrari“.

Kartu P. Wehrleinas svajoja apie sugrįžimą į pasaulio čempionatą: „Suprantama, kad „Formulė-1“ lieka itin patraukli, bet kartu svarbu, kad atsirastų tikrai tinkama galimybė. Man nesinorėtų sugrįžti į F-1 čempionatą vien dėl to, kad kovočiau peletono pabaigoje. „Mahindra“ komandoje „Formulėje-E“ man pakankamai komfortiška ir aš labai džiaugiuosi, kad tęsiu bendradarbiavimą su „Ferrari“, todėl man visiškai nebūtina sugrįžti į „Formulę-1“.

Wehrleino pavardė buvo minima spaudoje ir naujos F-1 komandos kūrimo kontekste, kurį puoselėja Adrianas Campos ir verslininkas iš Monako Salvatore Gandolfo. Bet kol kas Pascalis susilaiko nuo konkrečių komentarų čia tema: „Iki 2021 metų dar daug laiko, todėl aš galėsiu geriau susipažinti su šiuo projektu ir viską apgalvoti. Kai ateis tinkamas momentas, aš apsvarstysiu šį pasiūlymą“.


Komentarai (5)
Naivus Kvailys
| 11/26 18:31 Atsakyti
tribeca
11/26 16:08

Butent, labiausiai primena Renault Clio klase.

Ar del to ziurite?
tribeca
| 11/26 16:08 Atsakyti
Klepsidra
11/26 15:28

to be fair pagal vaziavimo stiliu FE kuo toliau, tuo labiau panasu i kebulinius, o ne open wheel single seater'ius

Butent, labiausiai primena Renault Clio klase.
Klepsidra
| 11/26 15:28 Atsakyti
to be fair pagal vaziavimo stiliu FE kuo toliau, tuo labiau panasu i kebulinius, o ne open wheel single seater'ius
deluck
| 11/26 11:32 Atsakyti
tribeca
11/26 10:49

As kai ziurovas matau vieninteli skirtuma, e formuleje vaziuoja nuvilianciai leti, o pirmoje formuleje vaziuoja labai greiti automobiliai.

Dar pridursiu: važiuoja lenktynes stovejimo aikštelėse, kai F1 -normaliuose trasuose.
tribeca
| 11/26 10:49 Atsakyti
As kai ziurovas matau vieninteli skirtuma, e formuleje vaziuoja nuvilianciai leti, o pirmoje formuleje vaziuoja labai greiti automobiliai.
×

TOP naujienos