Paskui „Alfa Romeo“ į „Formulę-1“ sugrįš ir „Maserati“? (35)

Paskui „Alfa Romeo“ į „Formulę-1“ sugrįš ir „Maserati“?
logo 2017 Gruodžio 07 d. 15:28, Maserati

Neseniai buvo paskelbta, kad į „Formulę-1“ sugrįžta „Alfa Romeo“ – italų kompanija, įeinanti į „Fiat Chrysler Automobiles“ grupę, taps „Sauber“ komandos tituliniu rėmėju.

Kitais metais F-1 pasaulio čempionate gali atsirasti dar viena legendinė italų markė – „Maserati“.
Kaip rašo britų spauda, „Fiat Chrysler Automobiles“ vykdomasis direktorius Sergio Marchionne svarsto galimybę, kad „Maserati“ prekinis ženklas sugrįš į „Formulę-1“ kaip titulinis „Haas“ komandos, kuri naudoja „Ferrari“ motorus, rėmėjas.

Kontrakto vertė – 20 mln. eurų per metus. Faktiškai tai reikš, kad „Haas“ nemokomai gaus „Ferrari“ jėgos agregatus, kadangi būtent tokią sumą „Haas“ sumoka italams už jėgaines. Abi pusės kol kas niekaip nekomentuoja paskelbtos informacijos, tačiau Sergio Marchionne neatmetė bendradarbiavimo su „Haas“ išplėtimo galimybės.

Paskutinį kartą „Maserati“ ženklas „Formulėje-1“ buvo pristatytas 1969 metų Monako GP.

Komentarai (35)


Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 19:09
Aisku :)
yulus
| 2017 Gruodžio 08 d. 18:20
research & development
Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 17:37
Nepervertinta turbut tik dacia ;) o kas tas R&D? Cia cifravicioko brendas koks?
A85
| 2017 Gruodžio 08 d. 14:41
Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 12:31

Negi tu tiki viskuo ka tau sako kazkokios apzvalgos. Visa tai ivertinti gali tik tada kai pats eksploatuoji, visa kita yra nuomones formavimas ir isitikinimai. Visi alei vieno auto turi savu niuansu. Tad siulau nebut tokiu kategorisku sitoj vietoj. :)

Aš sutinku, kad visi automobiliai turi savo niuansų, ir kad automobilis pats savaime yra fantastinis inžinerinis tvarinys. Kas man nepatinka su Maserati, kad jo kaina/kokybė prasta yra. Tikiu, kad yra žmonių, kuriems Maserati patinka. Smagu, kad jiems smagu. Bet aš matau, kad tiesiog lupa pinigus už ženkliuką. Ne už R&D, inovacijas, kokybę ar dar kažką išskirtinio, o grynai už ženkliuką. Tai va :) Kam patinka ir važinėja Maseračiais – geriausi linkėjimai :) Mačiau Lietuvoj keli yra, tai gero važinėjimo :) Tiesiog ne mano mašina.
Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 12:31
Negi tu tiki viskuo ka tau sako kazkokios apzvalgos. Visa tai ivertinti gali tik tada kai pats eksploatuoji, visa kita yra nuomones formavimas ir isitikinimai. Visi alei vieno auto turi savu niuansu. Tad siulau nebut tokiu kategorisku sitoj vietoj. :)
A85
| 2017 Gruodžio 08 d. 12:13
Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 01:15

A85 o tu turėjai turbūt kokias keturias Maserati ir visos jos buvo niekam tike, griuvo kas kilometra, barskejo tarskejo? Po to nusprendei paimt 4a golfa ir vaziuoji vargo nematai, dziaugiesi sau :) Kuo tu remiesi kalbedamas apie Maserati kokybe?

Iš apžvalgų ir nuvertėjimo. Rinka juk neklįsta, eh?
Social
| 2017 Gruodžio 08 d. 01:15
A85 o tu turėjai turbūt kokias keturias Maserati ir visos jos buvo niekam tike, griuvo kas kilometra, barskejo tarskejo? Po to nusprendei paimt 4a golfa ir vaziuoji vargo nematai, dziaugiesi sau :) Kuo tu remiesi kalbedamas apie Maserati kokybe?
A85
| 2017 Gruodžio 08 d. 00:52
Testarossa
| 2017 Gruodžio 08 d. 00:02

Nepanašu į mirtį:
https://en.wikipedia.org/wiki/Maserati#Sales_history

Atsigavo pardavimai, nes SUV pradėjo leist. Ir projektuoti pardavimai, lyg didesni buvo. Bet aš kalbu apie kokybę. Ten nėra už ką tiek mokėt. Na, bet jei žmonės perka, gal jiems geriau žinot. Keista ta markė, nežinau kokie FCA planai dabar su ja.
Testarossa
| 2017 Gruodžio 08 d. 00:02
A85
| 2017 Gruodžio 07 d. 23:38

Keista, kad Maserati bando gaivint. Ten mirus markė :| Alfa Romeo bent jau įvyko tikras reboot ir Quadrafoglio versijos yra geresnės už Maserati, tiek kokybe, tiek greičiu. O Maserati negali būt geresni už Ferrari, tai kur juos įkišt man galva neneša. O ir kokybė jų yra kažkas baisaus. Baisūs pinigai už nieką. Anyways. keista būtų, jeigu Haas sutiktų su tokiom sąlygom, nes lyg ir pozicionavo save kaip nepriklausomą komandą, kur iš Ferrari gauna tech supportą ir variklius už pinigus be jokių papildomų sąlygų. Tapt Ferrari įkaitu nėra geriausias sprendimas, nes pradės kištis į pilotų politiką ir etc. už sąlyginai mažus pinigus. Panašu, kad jei ateis Maserati, tai tik kaip Ferrari spaudimo įrankis Liberty. Bus efektyviai 3 Ferrari komandos ir esant 10 komandų rikiuotei, tai rimtas ginklas. Ir puf visiems Liberty planams sutelkt visas galias į savo rankas. Nepatinka man šitas reikalas - Marchione tikrai ruošiasi paleist F1 pelenais.

A85
| 2017 Gruodžio 07 d. 23:38
Keista, kad Maserati bando gaivint. Ten mirus markė :| Alfa Romeo bent jau įvyko tikras reboot ir Quadrafoglio versijos yra geresnės už Maserati, tiek kokybe, tiek greičiu. O Maserati negali būt geresni už Ferrari, tai kur juos įkišt man galva neneša. O ir kokybė jų yra kažkas baisaus. Baisūs pinigai už nieką. Anyways. keista būtų, jeigu Haas sutiktų su tokiom sąlygom, nes lyg ir pozicionavo save kaip nepriklausomą komandą, kur iš Ferrari gauna tech supportą ir variklius už pinigus be jokių papildomų sąlygų. Tapt Ferrari įkaitu nėra geriausias sprendimas, nes pradės kištis į pilotų politiką ir etc. už sąlyginai mažus pinigus. Panašu, kad jei ateis Maserati, tai tik kaip Ferrari spaudimo įrankis Liberty. Bus efektyviai 3 Ferrari komandos ir esant 10 komandų rikiuotei, tai rimtas ginklas. Ir puf visiems Liberty planams sutelkt visas galias į savo rankas. Nepatinka man šitas reikalas - Marchione tikrai ruošiasi paleist F1 pelenais.