Paskutinę bandymų dieną F. Alonso susidūrė su variklio problemomis (54)

Paskutinę bandymų dieną F. Alonso susidūrė su variklio problemomis
logo Kovo 09 d. 14:34, McLaren

Dar vakar „McLaren“ pilotas Stoffelis Vandoorne‘as įveikė daugiau negu pusantro šimto ratų, o to galėjo tikėtis ir Fernando Alonso. Vis dėlto jam šio skaičiaus pasiekti nepavyks.

Ispanas spėjo įveikti vos 7 ratus, neužfiksavo jokio laiko ir buvo priverstas sustoti septintame posūkyje. F. Alonso per komandos radiją pranešė, kad turį problemų su varikliu. Po kelių akimirkų ispano bolidas buvo uždengtas ir nuvežtas į garažą su tralu.

Skelbiama, kad „McLaren“ yra priversta keisti „Renault“ variklį F. Alonso bolide. Tikimasi, kad ispanas dar pasirodys trasoje. 

Komentarai (54)


poncijus
| Kovo 10 d. 13:42
Nusimato eilinis klepsidros ir jo parapijos agonijos sezonas... Eiliniai pateisinimai ir kad jau tuoj, tuoj...
dede seimas
| Kovo 09 d. 22:17
mariusis > tikrai nelinkek ALO grysti i ta komanda kur visad 2 atvaziuodavo taigi zmogzudysciu patrigues ne tik and Lietuvos bet ir ant viso svieto :)
mariusis
| Kovo 09 d. 21:02
Norge
| Kovo 09 d. 18:26

bulje pripazino, kad turbinos gedimas yra pasekme t.y. reno nekalti. cia placiau apie visas bedas. kalti mclaren, ne reno. deja. kiek tos problemos rimtos, neaisku, bet aisku viena, kad perspaude su ipakavimu, noredami buti konkurencingesniais. dabar viska reiks is naujo perziureti:
https://ru.motorsport.com/f1/news/prichinoj-zameny-motora-na-mashine-mclaren-stala-turbina-1013104/?s=1

Vo, gavo Klepsidra argumentų ir iškart advokatavimai dingsta. Karma eina ant Alonso ir nieko čia jau nebepadarysi, taip ir liks amortizatorių čempionas, daugiau nevertas.

Gaila pačios mclaren, bet tokia agonija tęsiasi, kad baisu. Bus juoko, kai Alonso pasiliosuos ir grįš vėl ta komanda kur jai ir vieta.
A85
| Kovo 09 d. 20:25
Norge
| Kovo 09 d. 20:09

klyke ne mclaren, kad reno byra, o foruminiai egzpertai. o del ipakavimo sprendimu kardinalumo, tai isvartyti galima ivairiai - tu tai vadini susimovimu, kiti sakys, kad pabande neturedami daug ko prarasti. bet esme nuo to nepasikeicia - kaip teisingai sakai, paims ir padarys size 1. ir poto toliau tobulins bolida. pasikartosiu - nieko dramatisko neivyko, nes neimanoma buvo mclaren i buliu lygi siemet iseiti. jei kas turejo kitu iliuziju - tai ne mclaren bedos. o ar bus auksciau ar zemiau reno siemet, nemanau, kad esminis dalykas

a) Tai aš foruminius egzpertus ir turėjau omeny – reikėjo man aiškiau suformuluot.
b) Paskutinę testų dieną ne su eksperimentais užsiimt, o lenktynių simuliacijom reikia - vis dar manau, kad apsišovė skaičiuodami ir konstruodami. Aišku, gerai, kad testuose, gal į Melburną jau nuosaikesnę evoliuciją aušinimo atsiveš. Bet jei ir gamykloj dirba taip, kaip mechanikai paskutinėm testų dienom, tai... Per daug įtampos ir spaudimo pas McLaren parodyt rezultatą, manau, kad to pasekmes ir matom. Plius, matyt, vidinėj organizacinėj struktūroj bėdos.
Norge
| Kovo 09 d. 20:09
A85
| Kovo 09 d. 20:02

Tai, kad buvo klykiama, kad Renault motoras byra. Byra, bet McLaren įpakavimo sprendimai prie to byrėjimo irgi prisideda. Tas atmazas, kad pabandė drąsiai pažiūrėt į aušinimą reiškia ne ką kitą, kad susimovė su savo sprendimais. Ir problemos su aušinimu, gi, nuo pat testų pradžios buvo, tad turėjo laiko klaidas susitvarkyt antriems testams. Tas nėra labai prieš sezono pradžią, bet dabar kai jau žino – tai gal padarys size 1 koncepciją, vietoj size 0. Nes su tom 0 koncepcijom paskui ir rezultatai nuliniai. Juo labiau, kad Barselonoj ne taip ir karšta dar buvo. Tai kai nusikels į +30ºC trasas, tai vaikyti, ruks ir ruks. McLaren pernelyg faking užsispyrę, reiktų nusiimt skrybelę, pasidaryt patikimą bolidą, o tada jau užsiiminėt greičio paieška. Žodžiu, tikiu, kad sveikas protas nugalės ir susitvarkys tas savo problemas. Noriu matyt konkurencingą McLaren. Bet lygiai taip pat matau ir kas negerai pas juos, nu.

klyke ne mclaren, kad reno byra, o foruminiai egzpertai. o del ipakavimo sprendimu kardinalumo, tai isvartyti galima ivairiai - tu tai vadini susimovimu, kiti sakys, kad pabande neturedami daug ko prarasti. bet esme nuo to nepasikeicia - kaip teisingai sakai, paims ir padarys size 1. ir poto toliau tobulins bolida. pasikartosiu - nieko dramatisko neivyko, nes neimanoma buvo mclaren i buliu lygi siemet iseiti. jei kas turejo kitu iliuziju - tai ne mclaren bedos. o ar bus auksciau ar zemiau reno siemet, nemanau, kad esminis dalykas
A85
| Kovo 09 d. 20:02
Norge
| Kovo 09 d. 18:54

neatidziai perskaitei :) nera taip, kad mclaren nesugeba. raso, kad rizikavo/ejo i ipakavimo kompromisa tam, kad butu konkurencingesni (kas tikrai sveikintina, kad nebijo rizikuot). na nepavyko, teks pakoreguot.

Tai, kad buvo klykiama, kad Renault motoras byra. Byra, bet McLaren įpakavimo sprendimai prie to byrėjimo irgi prisideda. Tas atmazas, kad pabandė drąsiai pažiūrėt į aušinimą reiškia ne ką kitą, kad susimovė su savo sprendimais. Ir problemos su aušinimu, gi, nuo pat testų pradžios buvo, tad turėjo laiko klaidas susitvarkyt antriems testams. Tas nėra labai prieš sezono pradžią, bet dabar kai jau žino – tai gal padarys size 1 koncepciją, vietoj size 0. Nes su tom 0 koncepcijom paskui ir rezultatai nuliniai. Juo labiau, kad Barselonoj ne taip ir karšta dar buvo. Tai kai nusikels į +30ºC trasas, tai vaikyti, ruks ir ruks. McLaren pernelyg faking užsispyrę, reiktų nusiimt skrybelę, pasidaryt patikimą bolidą, o tada jau užsiiminėt greičio paieška. Žodžiu, tikiu, kad sveikas protas nugalės ir susitvarkys tas savo problemas. Noriu matyt konkurencingą McLaren. Bet lygiai taip pat matau ir kas negerai pas juos, nu.
Francas
| Kovo 09 d. 19:52
Norge
| Kovo 09 d. 19:46

puikiai prisimenu, kad kolkas nepagavau taves klydusio ;) o del kibirksciu tarp reno ir ju klienciu buvau pasisakes dar pries metus. taip kad siuo klausimu siulau kreiptis i Klepsidra, kuris dar nesenai sventai tikejo, kad reno kitokie ir su klientem elgiasi skirtingai nuo mersu ir ferari :)

As irgi sventai tuo tikiu , net posta rasiau sia tema, bet yra lygus ir lygesni:)As sio FA pasiekimo neabsoliutinu.Buvau ziaurioj depresijoj ir Klepsidros atsisaudymai atrode balsas tyruose.Dabar jau smagiau:) Laukiam!
Norge
| Kovo 09 d. 19:46
Francas
| Kovo 09 d. 19:41

primink kada buvau neteisus?:)matomai uzmirsai 2017 sezono draugiskus RBR-Renault santykius. Bus siemet kibirksciu siame fonte...

puikiai prisimenu, kad kolkas nepagavau taves klydusio ;) o del kibirksciu tarp reno ir ju klienciu buvau pasisakes dar pries metus. taip kad siuo klausimu siulau kreiptis i Klepsidra, kuris dar nesenai sventai tikejo, kad reno kitokie ir su klientem elgiasi skirtingai nuo mersu ir ferari :)
Francas
| Kovo 09 d. 19:41
Norge
| Kovo 09 d. 19:36

as tai ne megejas taip giliai knisti ir manau perdedi. viskas kur kas paprasciau...red bull jau 100 metu dirba su reno, o mclaren 2 men. red bull kiek atmintis pamena, visada garsejo savo vaziuokle ir aero, o mclaren paskutiniais metai (nuo whitmarsho) tik revoliuciniais drasiais sprendimais, kurie pasirodydavo esa sudini. nera cia ko nei stebetis nei rekt. ir garantuotai mclaren patys ta supranta. bet jei siemet iveiks gamykline reno - bus ivykdyta uzduotis maksimum.

primink kada buvau neteisus?:)matomai uzmirsai 2017 sezono draugiskus RBR-Renault santykius. Bus siemet kibirksciu siame fonte...
Norge
| Kovo 09 d. 19:36
Francas
| Kovo 09 d. 19:32

pleimind greiciau isikirto i potekste:)

as tai ne megejas taip giliai knisti ir manau perdedi. viskas kur kas paprasciau...red bull jau 100 metu dirba su reno, o mclaren 2 men. red bull kiek atmintis pamena, visada garsejo savo vaziuokle ir aero, o mclaren paskutiniais metai (nuo whitmarsho) tik revoliuciniais drasiais sprendimais, kurie pasirodydavo esa sudini. nera cia ko nei stebetis nei rekt. ir garantuotai mclaren patys ta supranta. bet jei siemet iveiks gamykline reno - bus ivykdyta uzduotis maksimum.