Patvirtintos variklių charakteristikos nuo 2021 metų

Patvirtintos variklių charakteristikos nuo 2021 metų
logo 2017 Spalio 31 d. 19:35, Daimler

Komercinių teisių valdytojai iš „Liberty Media“ patvirtino esmines variklių, kurie bus naudojami nuo 2021 metų, charakteristikas.

„Formulės-1“ sporto direktorius Rossas Brawnas: „Mes įdėmiai ištyrėme sirgalių nuomones apie šiandieninius jėgos agregatus ir nustatėme jėgainių charakteristikas, kurios leistų motorus padaryti paprastesniais, pigesniais, garsesniais ir atvestų į „Formulę-1“ naujus gamintojus.

Darbas ties 2021 metų jėgos agregatu – geras būsimosios „Formulės-1“ pavyzdys, kai komercinių teisių valdytojai, FIA ir čempionato dalyviai bendradarbiaus sporto interesams.

Kaip ir buvo laukiama, už pagrindą yra imamas šiandieninis 1,6 litro turbovariklis, bet pati jėgainė bus kiek kitokios konfigūracijos.

Esminės jėgos agregato charakteristikos nuo 2021 metų

  • 1,6 litro darbo tūrio vidaus degimo V6 variklis su viena turbina
  • Apsukų skaičiaus padidinimas 3000 (iki 18000) apsukų per minutę motoro garsui padidinti
  • Kai kurių vidinių charakteristikų apribojimas, kad mažėtų jėgainės gamybos sąnaudos ir nereikėtų jos tobulinti
  • MGU-H atsisakymas
  • Kur kas galingesnio MGU-K modulio atsiradimas, kurį valdytų pats pilotas lenktynių metu ir leistų panaudoti papildomą energiją taktiniais sumetimais
  • Vienintelė turbina, apribota gabaritais ir svoriu
  • Standartiniai energijos kaupiklis ir elektronikos valdymo blokas
  • „Plug-And-Play“ sprendimų naudojimas keičiant jėgainę, transmisiją ir važiuoklę
  • Kur kas griežtesnių degalų sunaudojimo ribojimų tyrimai.

Galutinai charakteristikos bus suformuotos FIA 2017 metų pabaigoje, o Techninis reglamentas atsiras 2018 metų pabaigoje.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794